Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat rokje krijg je ook niet zomaar. Als de 26 en 27ste mc was, dan had je er eentje kunnen maken. Nu wordt het een vieze glibberige bende… :)
 
Parkeren zonder centen kan alleen in kleine dorpjes. Grote steden hebben allemaal betaald parkeren ingevoerd, dus daar geldt: mc (met centen).
 
dat is ook wel normaal. Maar moest ik in een raambuurt zijn en daar een dvp voor het raam zien neuken. Zou ik er ook geen probleem mee hebben.
Maar... de dames aan de overkant misschien wél. En als die dan klacht indienen...
 
Pf ff pauze hoor😂

Had net eentje die ik al kende super lieve jongen. Was gelijk bezorgd over dat kleine blauwe plekje van vorige week.

Niks aan de hand gewoon verkeer gelegen of te hard gedrukt🤷‍♀️
 
Maar... de dames aan de overkant misschien wél. En als die dan klacht indienen...
Dat is een feit maar dat is ook meer uit wraak dat ze het doen. Plus een concurrente minder.
Pf ff pauze hoor😂

Had net eentje die ik al kende super lieve jongen. Was gelijk bezorgd over dat kleine blauwe plekje van vorige week.

Niks aan de hand gewoon verkeer gelegen of te hard gedrukt🤷‍♀️
Heeft hij er geen zoentje op gegeven hebben.
 
Parkeren zonder centen kan alleen in kleine dorpjes. Grote steden hebben allemaal betaald parkeren ingevoerd, dus daar geldt: mc (met centen).
Het is al een hele opgave om ergens te kunnen parkeren zonder betalen.
Soms was ergens de zondag de positieve uitzondering, maar zelfs dat is zeldzaam. In het ergste geval betalen tot 's avonds laat, anders tot het sluiten van de winkels.
 
Tot hoe laat ben je er vandaag Lilly? Was van plan om nog bij je op bezoek te gaan vandaag, maar is eindje rijden haha. Liever niet nog een keer voor niets naar de Doublet 😅
 
Dat kunnen ze in de thuisontvangst niet bedenken; iets minder vragen dan je concurrenten om de klanten af te vangen...
Het beste is een goede service.

Als ik kan kiezen tussen een dame van 120€ per uur. Die een matige service geeft. Of een dame dame 200€ die een super service geeft. Dan ga ik liever naar de dame van 200€
 
Begrijpelijk!

Ik ben er om 18:00, als je gordijntje open is sprint ik naar je toe 🤣

Nog kipnuggets gewild? 😉
Oeh ja graag😜😂
Het beste is een goede service.

Als ik kan kiezen tussen een dame van 120€ per uur. Die een matige service geeft. Of een dame dame 200€ die een super service geeft. Dan ga ik liever naar de dame van 200€
Ja maar vaak geven die meiden niet eens super service.

Prijs ik vaak gebaseerd op uiterlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan