Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja en als hij het wel had is het ook nog de vraag of je het krijgt🤷‍♀️

Daarom alleen vooraf. De meeste mannen snappen dat wel een trekken zo snel mogelijk het geld uit hun portemonnee. Dat zijn toppers😊
Ik vind voor afbetalen maar normaal bij een dvp. 😁 ik vind het voor mij zelf ook aangenamer. Ik ben dan al van die betaling af. Zo kan ik vol van de date genieten.
 
Juffrouw l... , Jij neemt hier de hele boel in de maling , al maanden lang. Maar je hebt trouwe fans hier , waarschijnlijk familie van Jules de Korte. Als ik jouw foto zie van "Madelief " dan zie ik een hele andere kont dan die foto van afgelopen week. Ik zou hulp gaan zoeken...... Heb niks persoonlijks tegen je , maar pls , stop met deze onzin...

Ook voor jou is er de negeer knop.


Zou zeggen druppeltje seconden lijm er op en diep indrukken .



🤣🤣
 
Oke ik ga bewijzen dat ik het echt ben. Ookal is dat totaal niet nodig, maar let ff op de bank.

Zelfde bank, dus ook dezelfde dame oke danku😝
Misschien zelfde houding ook eens in jeans .


Dan bekijken we de kwestie nog eens .


🤪🤪
Kan jij dan ff voor cameraman spelen🤣
 

Bijlagen

  • IMG_1507.jpeg
    IMG_1507.jpeg
    177,7 KB · Weergaven: 158
  • b1461a00-767f-40f5-8a9a-9d8efe842975.jpeg
    b1461a00-767f-40f5-8a9a-9d8efe842975.jpeg
    136,7 KB · Weergaven: 159
Ik vergelijk het met mijn eigen werk.

Als ik een tegenslag heb, doordat ik een fout maak, of niet mijn zin krijg, of dat er een domme discussie ontstaat. Kan ik toch ook niet stoppen en weglopen. Je leert om over de teleurstelling heen te stappen en door te gaan.
Oke ik ga bewijzen dat ik het echt ben. Ookal is dat totaal niet nodig, maar let ff op de bank.

Zelfde bank, dus ook dezelfde dame oke danku😝

Kan jij dan ff voor cameraman spelen🤣
Damm Girl ik mag dat van gisteren niet meer zeggen dus zeg ik maar mooie foto's 🤪🤪 looking forward
 
Het is oprecht :Deen hele andere kont , maar doe je ding..
Nee, het is dezelfde bibs. Van de zijkant lijkt de vorm anders dan recht van achteren. Maar geloof me, recht van achteren ziet haar kontje er echt zo uit. Het was wel in een schemerige kamer en ik was erg druk om goed mijn best te doen, maar dat herinner ik me echt nog wel en vergeet je niet snel meer ;)
 
Nee, het is dezelfde bibs. Van de zijkant lijkt de vorm anders dan recht van achteren. Maar geloof me, recht van achteren ziet haar kontje er echt zo uit. Het was wel in een schemerige kamer en ik was erg druk om goed mijn best te doen, maar dat herinner ik me echt nog wel en vergeet je niet snel meer ;)
Thanks voor je verdediging!😊

Alleen ik vind het wel van de zotte dat ik moet bewijzen dat mijn bips ook echt die man mij is. Er is niks bewerkt aan die foto😅
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan