Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja met mij en mijn vriendin want iets van 10 mannen hebben vandaag nog even afgezegd…🙄

Heb er al helemaal geen zin meer in maar goed afspraak is afspraak.
Tjee, wat een "heren" zijn dat 😡 . Ze weten dat je speciaal een ruimte huurt, boeken 2 weken vooruit, hoeven niets aan te betalen en dat laten ze je een paar uur van tevoren weten dat ze niet komen. Bah, wat een lage streek!
 
@Lilyxx

Ik vermoed vd meeste afzeggers toch schaamte gevoelens hebben om hieraan mee te doen.

Vooral als ze er geen ervaring mee hebben.

Heb dat zelf ook, en zal er never aan meedoen, sterker niet eens al wordt ik ervoor betaald.

Ieder zijn ding natuurlijk, maar niks voor mij, en zo blijkt voor vele niet.

Wens je, en de heren die wel kwamen een top avond.
 
@Lilyxx

Ik vermoed vd meeste afzeggers toch schaamte gevoelens hebben om hieraan mee te doen.

Vooral als ze er geen ervaring mee hebben.

Heb dat zelf ook, en zal er never aan meedoen, sterker niet eens al wordt ik ervoor betaald.

Ieder zijn ding natuurlijk, maar niks voor mij, en zo blijkt voor vele niet.

Wens je, en de heren die wel kwamen een top avond.
Nou... dat hangt er maar vanaf hoor... Want als je die dame(s) er vol voor ziet gaan! Man! Lekker!

Maar... wil geen rij mannen voor me hebben!
 
Ja met mij en mijn vriendin want iets van 10 mannen hebben vandaag nog even afgezegd…🙄
Wat een slappelingen zeg! 👎 Laten ze je eerst al die kosten maken om vervolgens af te zeggen.

Nou begrijp ik dat Marco er niet bij zit en Elon wel, dus dat wordt voor jou geen wip van 2 uur. Effe aan de slag en dan naar de borreltafel. Misschien een paar kaartspelletje meenemen om de tijd leuk door te komen. ;)
 
Ja met mij en mijn vriendin want iets van 10 mannen hebben vandaag nog even afgezegd…🙄

@Lilyxx , waren die 10 mannen gasten die je kende of waar je uberhaupt iets van wist?

Ik bedoel, we weten natuurlijk allemaal inmiddels dat er ook mensen zijn die je niet zo mogen. Straks heeft 1 kerel gewoon 10 telefoonnummers gebruikt om een grap met jou uit te halen...
 
Nouja ze hinte ook dat het mannen van hier waren, geen idee hoe ze dat getest heeft aangezien ze niet aan privéberichten doet hier. Iedereen kan zich wel op de app als lid van hier voordoen.
Ik vindt 2 telefoons al genoeg, laat staan 10. :ROFLMAO:
Maar inderdaad een rotstreek om op zo kort vooraf af te melden.
Je kan ook het ook met 1 telefoon doen 😉
 
  • Leuk
Waarderingen: Roba
Ik vindt 2 telefoons al genoeg, laat staan 10. :ROFLMAO:
nou ja, volgens mij heeft Ted zeker 5 simkaarten versleten toen hij nog stalkertje speelde, sommige gasten gaan ver, niks verbaast me nog

en misschien kon je je ook wel per mail aanmelden? weet ik niet zeker, maar dan wordt het nog makkelijker fake profielen te maken
 
nou ja, volgens mij heeft Ted zeker 5 simkaarten versleten toen hij nog stalkertje speelde, sommige gasten gaan ver, niks verbaast me nog

en misschien kon je je ook wel per mail aanmelden? weet ik niet zeker, maar dan wordt het nog makkelijker fake profielen te maken
Dat bevestigd nogmaals het nut van een aanbetaling in dergelijke situaties. Je wilt toch op z'n minst de kosten van de locatie vergoed hebben en zelf ook niet voor niets de tijd en energie erin steken. Geen idee of je ook via email kon aanmelden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan