Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ligt er volledig aan hoe duur en luxe je het maakt, maar met zulke ingrediënten kom je inderdaad wel aan dat bedrag als je voor een heel gezin moet koken
Pff mannen ik blijf alleen😂

Maar ik kok eigenlijk altijd vers, dus zonder pakjes en zakjes. Dat is wel een stuk duurder, maar zoveel lekkerder.

Hollandse pot maak ik echt nooit. Is mij te saai, en ik vind het zelf niet zo lekker
 
Zaterdag is bij mij pasta dag, ik ben dan de hele dag druk, huishouden, de tuin of klussen aan het huis. In de middag eet ik dan niet zoveel 2 broodjes of zo. Dit moet in de avond echt gecompenseerd worden.

Deze hoeveelheid is niet mijn dagelijkse portie hoor.
 
Dat is helemaal waar, maar dan nog ligt het eraan wat je er aan ingrediënten in doet

Pijnboom pitten enzo laten de kosten hard op lopen

Pasta bestaat bij mij (heel simpel) uit
500gr pasta
500gr gehakt
Tomatensaus
Geraspte kaas

Totale kosten nog geen 10 euro, en 2 dagen (4 borden) eten
 
Maar ik kok eigenlijk altijd vers, dus zonder pakjes en zakjes. Dat is wel een stuk duurder, maar zoveel lekkerder.
Ueh, hoe heb je die pasta gemaakt dan, ...

Toch wel uit een zakje. :cool:

Maar voor de rest heb je gelijk., verse groente erbij is zoveel lekkerder dan de voorgesneden uit de diepvries.
 
Vroeger kregen die havermout prut .

Met n grote lepel opgeschept .


🙃🙂
Patiënten in een ziekenhuis krijgen net iets beter. Maar goed je denkt soms waarom doe je het.
Pff mannen ik blijf alleen😂

Maar ik kok eigenlijk altijd vers, dus zonder pakjes en zakjes. Dat is wel een stuk duurder, maar zoveel lekkerder.

Hollandse pot maak ik echt nooit. Is mij te saai, en ik vind het zelf niet zo lekker
Dat is smaak hebben
 
Dat is helemaal waar, maar dan nog ligt het eraan wat je er aan ingrediënten in doet

Pijnboom pitten enzo laten de kosten hard op lopen

Pasta bestaat bij mij (heel simpel) uit
500gr pasta
500gr gehakt
Tomatensaus
Geraspte kaas

Totale kosten nog geen 10 euro, en 2 dagen (4 borden) eten
Ja maar eten moet een feestje zijn, en heel eerlijk gezonde ingrediënten zijn gewoon duur.

Kwa vlees/vis eet ik ook alleen het volgende, want dat is gezonder dan bewerken zooi: zalm, biefstuk, kipfilet, tonijn en witvis

Daarnaast begin ik nu elke dag met een smootie. (Wel diepvries fruit)

Ik drink amandelmelk van 2,40 per liter.

Ja zonder sekswerk wordt mijn levensstijl wel wat moeilijker, maar goed voor je lijf zorgen is belangerijk. Alleen ik heb er de laatste tijd te weinig aan gedaan
 
Ja maar eten moet een feestje zijn, en heel eerlijk gezonde ingrediënten zijn gewoon duur.

Kwa vlees/vis eet ik ook alleen het volgende, want dat is gezonder dan bewerken zooi: zalm, biefstuk, kipfilet, tonijn en witvis

Daarnaast begin ik nu elke dag met een smootie. (Wel diepvries fruit)

Ik drink amandelmelk van 2,40 per liter.

Ja zonder sekswerk wordt mijn levensstijl wel wat moeilijker, maar goed voor je lijf zorgen is belangerijk. Alleen ik heb er de laatste tijd te weinig aan gedaan
💯😍
Nou toen ik in het ziekenhuis lag was het niet bepaald lekker hoor🫤
Ik heb u al gezegd ik wil u inviteren naar België zal ik eens koken voor u 💋
 
Ja maar eten moet een feestje zijn, en heel eerlijk gezonde ingrediënten zijn gewoon duur.

Kwa vlees/vis eet ik ook alleen het volgende, want dat is gezonder dan bewerken zooi: zalm, biefstuk, kipfilet, tonijn en witvis

Daarnaast begin ik nu elke dag met een smootie. (Wel diepvries fruit)

Ik drink amandelmelk van 2,40 per liter.

Ja zonder sekswerk wordt mijn levensstijl wel wat moeilijker, maar goed voor je lijf zorgen is belangerijk. Alleen ik heb er de laatste tijd te weinig aan gedaan
Ja! Zeker als je een 'fysiek' beroep doet... moet je op je lichaam letten!
 
Moeten de wandelaars dat ook doen ? Ik neem aan dat niet elke dame graag iemand met een buikje heeft
Een buikje is wat anders dan een buik.

Maar je moet het sws niet voor een ander doen. Alleen mensen moeten het zelf weten, maar als ik een dik persoon zie dan denk ik wel wat zonde.

Last van gewrichten, vaak slechte conditie en kleine dingen zoals schoenen aantrekken wordt al moeilijker.
 
Een buikje is wat anders dan een buik.

Maar je moet het sws niet voor een ander doen. Alleen mensen moeten het zelf weten, maar als ik een dik persoon zie dan denk ik wel wat zonde.

Last van gewrichten, vaak slechte conditie en kleine dingen zoals schoenen aantrekken wordt al moeilijker.
En dat hoor je bij de jeugd van vandaag veel dat ze kampen met overgewicht
 
Een buikje is wat anders dan een buik.

Maar je moet het sws niet voor een ander doen. Alleen mensen moeten het zelf weten, maar als ik een dik persoon zie dan denk ik wel wat zonde.

Last van gewrichten, vaak slechte conditie en kleine dingen zoals schoenen aantrekken wordt al moeilijker.
Natuurlijk doe je het (in de 1ste plaats) voor jezelf!
Maar... jullie DVP's zijn voor mij zeker ook wel een extra motivatie hoor! Laat die 'dikke buik' liever aan me voorbij gaan...
 
Niet alleen de jeugd hoor. Het is denk ik echt een ding van west-europa.

Alleen sommige mensen kunnen er niet zo veel aan doen.

Diepvries pizza of pannenkoeken zijn een stuk goedkoper dan mijn maaltijdjes
In Europa heeft de helft van de bevolking overgewicht. Een derde is zelfs zwaarlijvig!

En... ik vrees dat DVP's daar meer dan hun deel van 'over zich heen' krijgen...
De gemiddelde klant?
Morbide-obesitas.jpg
 
In Europa heeft de helft van de bevolking overgewicht. Een derde is zelfs zwaarlijvig!

En... ik vrees dat DVP's daar meer dan hun deel van 'over zich heen' krijgen...
Klopt zwaarlijvige zijn toch vaak onzeker en minder aantrekkelijk voor de meeste mensen.

Plus hun piemel is mini😑
En eerlijk is eerlijk, dan komt dr pesto ook uit een potje en is ie niet zelfgemaakt
Maar eerlijk uit een poto smaakt zo anders.

Ook die zogenaamde verse pesto is heel anders dan die van mij
 
In Europa heeft de helft van de bevolking overgewicht. Een derde is zelfs zwaarlijvig!

En... ik vrees dat DVP's daar meer dan hun deel van 'over zich heen' krijgen...
De gemiddelde klant?
Bekijk bijlage 167427
Door die buik hebben ze hem zelf vast al jaren niet meer gezien!
Goud! Dacht altijd dat ik dik was, maar vergeleken met wat blijkbaar de gemiddelde klant is ben ik bijna een onderbroekenmodel 🤩

Daarbij kan ik hen nog prima zien 😉
 
Niet alleen de jeugd hoor. Het is denk ik echt een ding van west-europa.

Alleen sommige mensen kunnen er niet zo veel aan doen.

Diepvries pizza of pannenkoeken zijn een stuk goedkoper dan mijn maaltijdjes
Het is inderdaad het soort eten wat je neemt, maar ook de hoeveelheid. Ik lust iedere dag best wel 2 volle borden warm eten maar aan één normaal bordje heb ik ook genoeg. En in plaats van 6 boterhammen bij de lunch neem ik er twee. Als je daar een beetje extra goed op let scheelt dat ook al heel veel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan