Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze schrijf dat ze nu aan het werk is, maar omdat ze hier berichten post, heeft ze het nu niet druk, dus als je wilt testen….
 
Maar ik heb een berichtje gekregen van nijmegen. Ze hebben nette prijzen alleen ik weet niet of daar wel echt wandelaars zijn
Nijmegen heeft een kleine raambuurt, zijn maar 3 of 4 panden. Ben er in het verleden op de zondag wel eens geweest, aanbod is matig (Naar mijn smaak). Er zijn wel wat wandelaars, maar de meesten gaan dir3ct naar hun vaste dame. Het is niet te vergelijken met de reuring zoals in een grotere stad als den Haag. Kortom verwacht er niet veel van.
 
De juiste lully voor Lily is als lollie.
Nijmegen heeft een kleine raambuurt, zijn maar 3 of 4 panden. Ben er in het verleden op de zondag wel eens geweest, aanbod is matig (Naar mijn smaak). Er zijn wel wat wandelaars, maar de meesten gaan dir3ct naar hun vaste dame. Het is niet te vergelijken met de reuring zoals in een grotere stad als den Haag. Kortom verwacht er niet veel van.
Dat is saai. Je gaat daar alleen heen voor de sex. Is voor mij te weinig want dat kan je overal, sex hebben.
 
Nijmegen heeft een kleine raambuurt, zijn maar 3 of 4 panden. Ben er in het verleden op de zondag wel eens geweest, aanbod is matig (Naar mijn smaak). Er zijn wel wat wandelaars, maar de meesten gaan dir3ct naar hun vaste dame. Het is niet te vergelijken met de reuring zoals in een grotere stad als den Haag. Kortom verwacht er niet veel van.
Tegenwoordig nog maar 2 panden.
 
Tegenwoordig nog maar 2 panden.
Oké, alleen de passage en het naastliggende pand? Ik las wel een keer dat een eigenaar vergeten was zijn vergunning te verlengen. Net als in Deventer. Panden opgeknapt, vergunning vergeten en nu dicht, doodzonde. Zijn daar nog een paar ramen.

Ik mis wel een goede raambuurt hier in de regio. Vroeger had je het spijkerkwartier in Arnhem, helaas al jaren dicht. Destijds 120 ramen en er was veel te doen. Veel wandelaars, toeristen, goed aanbod (divers). Ik heb daar menig maroton gelopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan