Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is idd nog een leuk alternatief : een vrij comfortabele kamer uitzoeken op één van die plekken en die gewoon gebruiken om privé-afspraakjes in af te handelen, dan is de drukte ter plekke eigenlijk niet zo belangrijk voor je.
En dan ben je ook wettelijk in orde, en heb je er bovendien nog wat bescherming bovenop.
En omdat het officieel is: de kamerhuur is voor jou aftrekbaar van je winst en de btw kun je per kwartaal terugvragen van de belastingdienst. :)

Ik heb het je al vaker gezegd en doe het nu lekker weer 🫣 : gooi je tarief ook iets omhoog, zeker als je de kosten van een kamer erbij hebt. Je zit in een gewilde "categorie" (sorry, als het verkeerd valt, maar het is goed bedoeld), je hebt aanloop genoeg en je kunt nog steeds selecteren.
 
En omdat het officieel is: de kamerhuur is voor jou aftrekbaar van je winst en de btw kun je per kwartaal terugvragen van de belastingdienst. :)

Ik heb het je al vaker gezegd en doe het nu lekker weer 🫣 : gooi je tarief ook iets omhoog, zeker als je de kosten van een kamer erbij hebt. Je zit in een gewilde "categorie" (sorry, als het verkeerd valt, maar het is goed bedoeld), je hebt aanloop genoeg en je kunt nog steeds selecteren.
Klopt helemaal. Ik mag dat inderdaad aftrekken😊

Volgens mij is de doublet 40,- voor 20 min, dus ik ga daar niet boven zitten. Een fooitje zal ik nooit afslaan

Ik hoop oprecht dat sommige van mijn geleen klantjes mij terug zullen vinden. Zaten best wat leuke mannen tussen.
 
Klopt helemaal. Ik mag dat inderdaad aftrekken😊

Volgens mij is de doublet 40,- voor 20 min, dus ik ga daar niet boven zitten. Een fooitje zal ik nooit afslaan

Ik hoop oprecht dat sommige van mijn geleen klantjes mij terug zullen vinden. Zaten best wat leuke mannen tussen.
Mag je dan zelf je prijs kiezen of moet je aan die 40€ houden?
 
Mag je dan zelf je prijs kiezen of moet je aan die 40€ houden?
Volgens mij moet je 40 vragen, maar mag je wel hoger gaan zitten.

Meestal wordt er een laagste prijs afgesproken zodat de meiden elkaar niet dood gaan concurreren.

In de Geleen moest ik minimaal 50,- vragen
 
Wacht Dem haag? Dan heb ik weer een rede om die kant op te gaan😰
Durf je dat aan als pastoor? U loopt zo met u soutane naar binnen?
En niet de dame blij maken dat u gespaard hebt voor uw bezoek aan haar.
Want dat sparen is wat anders.. een maand voorraad van jewelste.
Tevens heb ik voor u nieuwe outfits voor de viering sacrament van de eucharistie op zondag gevonden. Voor u zelf en de dames die de mis begeleiden.

 
Durf je dat aan als pastoor? U loopt zo met u soutane naar binnen?
En niet de dame blij maken dat u gespaard hebt voor uw bezoek aan haar.
Want dat sparen is wat anders.. een maand voorraad van jewelste.
Tevens heb ik voor u nieuwe outfits voor de viering sacrament van de eucharistie op zondag gevonden. Voor u zelf en de dames die de mis begeleiden.

Zolang ze niet op mijn kruisje slaan vind ik alles goed
 
Ja maar ik betaal dat contant…

Verdorie ze houden nu de site in de gaten, dus ik kan niet alles zeggen😂
Je denkt toch niet dat de belastingdienst zo ver gaat met de controle van de aankopen? Je kunt altijd aannemelijk maken dat je bedrijfskosten (kleding, kamerhuur, reiskosten, condooms, …) hebt. Je moet het alleen niet overdrijven met die kosten.
 
Kamers in de geleen zijn ook duurder dus ja veel maakt het niet uit🤷‍♀️
En je werkt daar als zzp-er? Dan hou je van die 40 na aftrek van BTW en LH minder dan 20 euro over denk ik? En aan het eind van de dag gaan kamerhuur, brandstof en parkeren er nog af.... Moeten dan heel wat klanten zijn om het een beetje interessant te maken.
 
Volgens mij moet je 40 vragen, maar mag je wel hoger gaan zitten.

Meestal wordt er een laagste prijs afgesproken zodat de meiden elkaar niet dood gaan concurreren.

In de Geleen moest ik minimaal 50,- vragen
OOk om de koek te delen denk ik.

Het privé-huis waar ik ga is eigenlijk kamer verhuur. Daar mee dat ik het mij extra afvroeg 😅
 
Je denkt toch niet dat de belastingdienst zo ver gaat met de controle van de aankopen? Je kunt altijd aannemelijk maken dat je bedrijfskosten (kleding, kamerhuur, reiskosten, condooms, …) hebt. Je moet het alleen niet overdrijven met die kosten.
Ehm ja doen ze wel. Ik heb een klant die de lul ja geweest. Hij verdient behoorlijk wat meer dan dat ik doe, maar toen ik die schuld zag schrok ik mij dood. Dan mag ik nog
1000000000000000000000000000000000000000000000 man neuken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan