Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, soms wacht ik ook echt tot het juiste moment of plan ruim vooraf op een vreemde dag. Vorig jaar 2 maanden vooraf een dame geboekt in België, nu voor eind februari alvast hotel geboekt voor eventuele date in Zwolle.
Bij jouw andere werk is het denk ik iets makkelijker boeken of is dat ook al weken vooraf vol? Hoe ver vooraf is dat meestal?
Ehm bedoel je mijn normale baan?
Planning staat al ongeveer de helft van te maand vol🤣

Nee privehuis kan je de dag zelf vaak bellen.

Bij mij reserveer ik eigenlijk alleen maar vaste een week max van te voren, en de rest regel ik de dag zelf of de dag ervoor. Wil niet teveel vast zetten, want afspraak is afspraak
 
Ehm bedoel je mijn normale baan?
Planning staat al ongeveer de helft van te maand vol🤣

Nee privehuis kan je de dag zelf vaak bellen.

Bij mij reserveer ik eigenlijk alleen maar vaste een week max van te voren, en de rest regel ik de dag zelf of de dag ervoor. Wil niet teveel vast zetten, want afspraak is afspraak
Sexwerker is ook een normale baan, dus het is maar hoe je het bekijkt.
Op kantoor langskomen is wel next level 😂🙈. Zou ik nog ff goed over nadenken😉
 
:eek: Wie ben jij en wat heb je met onze Lily gedaan? :ROFLMAO:

Nee, hoor. Grapje. Ik ben trots op je. 😃
Goed bezig.
Haha erg he! Ik ben opeens wel heel lief en netje volgens mij🤣

Nee maar ik heb wel wat dingetjes geleerd de afgelopen tijd. Het duurde ff, maar dan heb je ook wat!😊

Nu bekijk ik het meer per dag of ik wat extra wil doen, en mijn vaste klanten worden natuurlijk wel goed bedient zo mogelijk😇

Sexwerker is ook een normale baan, dus het is maar hoe je het bekijkt.
Op kantoor langskomen is wel next level 😂🙈. Zou ik nog ff goed over nadenken😉
Jazeker alleen ik zie het niet echt als een baan, maar een leuk extraatje

Soms doe ik wat meer en soms wat minder. Net waar ik zin in heb😁
 
Dus behandel mij als een princess en je krijgt er de grootste slet voor terug🤭
Merkwaardig of opvallend dat een vrouw met verlangens al vrij snel betiteld wordt met dat woord. (al ben je het nu zelf die het zegt, dan heeft het toch een iets andere lading dan mannen die het over een vrouw hebben)

Het is maatschappelijk erg moeilijk aanvaardbaar als een vrouw haar verlangens uit of ten uitvoer brengt?

Bestaat er eigenlijk een woord voor een mannelijke tegenhanger?

Want een man die veel vrouwen pakt, wordt vaak gezien als stoer...
 
Merkwaardig of opvallend dat een vrouw met verlangens al vrij snel betiteld wordt met dat woord. (al ben je het nu zelf die het zegt, dan heeft het toch een iets andere lading dan mannen die het over een vrouw hebben)

Het is maatschappelijk erg moeilijk aanvaardbaar als een vrouw haar verlangens uit of ten uitvoer brengt?

Bestaat er eigenlijk een woord voor een mannelijke tegenhanger?

Want een man die veel vrouwen pakt, wordt vaak gezien als stoer...
Sexueel losbandig, haal ik van wiki. Dus een man net zo goed een slet noemen. Dan is binnen de kortste keren de negatieve lading van het woord af.
Homo's hoor je elkaar ook vaak slet noemen.
 
Sexueel losbandig, haal ik van wiki. Dus een man net zo goed een slet noemen. Dan is binnen de kortste keren de negatieve lading van het woord af.
Homo's hoor je elkaar ook vaak slet noemen.
Ik noem mannen ook wel is slet😂
Alleen don't worry dat zal ik niet tegen een klant zeggen🙊

Merkwaardig of opvallend dat een vrouw met verlangens al vrij snel betiteld wordt met dat woord. (al ben je het nu zelf die het zegt, dan heeft het toch een iets andere lading dan mannen die het over een vrouw hebben)

Het is maatschappelijk erg moeilijk aanvaardbaar als een vrouw haar verlangens uit of ten uitvoer brengt?

Bestaat er eigenlijk een woord voor een mannelijke tegenhanger?

Want een man die veel vrouwen pakt, wordt vaak gezien als stoer...
Ik vind het woord slet niet perse negatief. Het is maar hoe je het zegt.

Als ik ruzie had met mijn ex zei hij wel is slet of kut hoer. Ja dan is het niet zo leuk☹️

Maar als hij zei mijn lieve geile slet kom is hier, dan ben ik heel blij hoor😂🥰

Zelfde met klanten als ze gelijk bij binnenkomst alles willen, en mij alles noemen vind ik het niet fijn, maar als hij vraagt vind je dat ook misschien lekker of leuk dan zeg ik geen nee. Uiteindelijk merk je dan wel snel wat wel en niet kan, en laat ik je dingen uitproberen.
 
Ik vind het woord slet niet perse negatief. Het is maar hoe je het zegt.
Juist dat, maar vaak is het toch een denigrerende opmerking.
Mannen mogen alles, vrouwen veel minder (in de ogen van sommigen)
Dan heb je ook nog de vrouwen die graag willen, maar zich inhouden, omdat ze bang zijn al snel "de naam" te hebben.
of ze moeten het heel discreet aanpakken...
 
Juist dat, maar vaak is het toch een denigrerende opmerking.
Mannen mogen alles, vrouwen veel minder (in de ogen van sommigen)
Dan heb je ook nog de vrouwen die graag willen, maar zich inhouden, omdat ze bang zijn al snel "de naam" te hebben.
of ze moeten het heel discreet aanpakken...
Tja maar als alleen mannen alles mogen dan moeten ze denk ik elkaar maar neuken🙈🤣

Dan gaan wij vrouwen braaf thuis op de bank zitten, en wijn drinken met elkaar😊
 
Ik heb verhalen gehoord dat het nog niet eens zo lang geleden was dat vrouwen toestemming aan hun man moesten vragen om uit te mogen gaan. Dat is nu bijna niet meer voor te stellen.
Maar uit diezelfde tijd stammen waarschijnlijk ook de verhalen van vrouwen die de melkboer vroegen of hij even binnen wilde komen...
 
Ik heb verhalen gehoord dat het nog niet eens zo lang geleden was dat vrouwen toestemming aan hun man moesten vragen om uit te mogen gaan. Dat is nu bijna niet meer voor te stellen.
Maar uit diezelfde tijd stammen waarschijnlijk ook de verhalen van vrouwen die de melkboer vroegen of hij even binnen wilde komen...
Nou ja toestemming is wel een beetje overdreven, maar ik zou het toch ook wel overleggen.

Ik had vroeger een vriend die dan altijd mee ging. Was soms wel leuk, maar ook een beetje saai. Dan moest ik mij netjes gedragen😂
 
Ik heb verhalen gehoord dat het nog niet eens zo lang geleden was dat vrouwen toestemming aan hun man moesten vragen om uit te mogen gaan. Dat is nu bijna niet meer voor te stellen.
Maar uit diezelfde tijd stammen waarschijnlijk ook de verhalen van vrouwen die de melkboer vroegen of hij even binnen wilde komen...
Tegenwoordig heb je artsen van sperma banken met 500 'kinderen'.
De melkboer deed het nog op de ouderwetse manier :ROFLMAO:
 
Tegenwoordig heb je artsen van sperma banken met 500 'kinderen'.
De melkboer deed het nog op de ouderwetse manier :ROFLMAO:
Ja gadver, die figuren denken ook nog dat ze een goede daad verricht hebben. Totdat per ongeluk 'broer' en 'zus' onwetend een relatie krijgen met alle gevolgen van dien 🫠
 
Nou ja toestemming is wel een beetje overdreven, maar ik zou het toch ook wel overleggen.
Dat is dan ook wat er bereikt is in veel Westerse landen, de vrijheid die vrouwen nu mogen ervaren, iets wat in veel landen nog lang niet vanzelfsprekend is.
Denk bijvoorbeeld maar aan het kiesrecht, maar ook dat vrouwen nadat ze getrouwd zijn nu wel blijven werken, terwijl het tot voor kort gebruikelijk was dat ze vanaf dat moment thuisbleef om kinderen te baren en groot te brengen...
Het mag al bijzonder genoemd worden dat bijvoorbeeld in Saudi-Arabië vrouwen nu een rijbewijs mogen halen.
Je zou het je niet eens meer kunnen voorstellen dat zoiets in Europa bedacht wordt.
 
Dat is dan ook wat er bereikt is in veel Westerse landen, de vrijheid die vrouwen nu mogen ervaren, iets wat in veel landen nog lang niet vanzelfsprekend is.
Denk bijvoorbeeld maar aan het kiesrecht, maar ook dat vrouwen nadat ze getrouwd zijn nu wel blijven werken, terwijl het tot voor kort gebruikelijk was dat ze vanaf dat moment thuisbleef om kinderen te baren en groot te brengen...
Het mag al bijzonder genoemd worden dat bijvoorbeeld in Saudi-Arabië vrouwen nu een rijbewijs mogen halen.
Je zou het je niet eens meer kunnen voorstellen dat zoiets in Europa bedacht wordt.
Eerlijk ik stem nooit, dus dat maak mij niet zoveel uit😬

In west-europa kunnen veel mannen ook niet meer alleen hun gezin onderhouden, dus de vrouw moet wel werken. Ik zou best huisvrouw willen worden, maar dan moet ik ff een rijke oude man zoeken😂
 
Ik heb verhalen gehoord dat het nog niet eens zo lang geleden was dat vrouwen toestemming aan hun man moesten vragen om uit te mogen gaan. Dat is nu bijna niet meer voor te stellen.
Maar uit diezelfde tijd stammen waarschijnlijk ook de verhalen van vrouwen die de melkboer vroegen of hij even binnen wilde komen...
Dat is nog heel actueel. Ik ken gasten die toestemming aan hun vriendin moeten vragen om mee uit te mogen :ROFLMAO:
 
Haha. 1 ding is zeker. Actief zijn op GR is goed voor business. Krijg steeds meer zin in @Lilyxx

En heb mazzel want ik ben een dertiger die in de buurt woon! ✌️🥂
Haha nou ja zeg!! Veel van mijn klanten kennen dit forum gelukkig niet. Denk dat het nu ook vooral door mijn schappelijke prijzen komt😊

Hoe cheaper je bent hoe meer vaste klanten je krijgt😂🙈
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan