Recensie Ambra Antwerpen, Schippersstraat 12/1 4,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nightwalker

Newbie
12
20/01/22
23
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ambra-divine.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag was Llana weer druk bezig kinky te zijn. Maar haar buur kon ne overhalen haar te bezoeken. Haar
groene ogen en vriendelijke glimlach overtuigden mij.
Ik spendeerde 100 voor een halfuur. Zij maakte me al geil door kusjes in de hals te geven, en vroeg me om een verplicht wasje te doen. Dan begon ze me rechtstaand te pijpen en bleef me in de ogen kijken. Dat was best geil. het pijpen was Traag, soms snel en sensueel. Zij gebruikte ook haar tong. Daarna alle posities, en alle kanten van het bed gezien. Klaargekomen in doggypositie. Zij is geen klokkelijster, en ze zal me zeker terugzien, misschien voor een trio met Llana. Maar Ambra is meer voor de gfe sex, wat tegenwoordig moeilijk te vinden is in deze kinky tijden. Maar een kinky trio wil ik wel eens testen. https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ambra-divine.html
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ambra-divine.html#gallery-9
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb haar bezocht en was zeer goed zowel qua pijpen als intiem in missionary en doggy
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Bruin
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na het zien van deze thread even een berichtje met WhatsApp gestuurd en snel positieve respons gekregen. In bijzonder vlot Engels - wat ik van zodra ik binnen was bevestigd zag: Ambra spreekt veel beter Engels dan pakweg 95% van alle dames.

Gekozen voor een half uurtje zonder extra's omdat ik eerst wilde weten of ze wat past bij waar ik zelf naar op zoek ben. Ze is alvast knapper dan op de foto's, halflang haar nu dat haar er wat meer classy doet uitzien, en een heel lekker lijf.

Eerst wat geplaagd met haar vingers langs mijn gevoelige plekjes en vervolgens in 2 posities een hele fijne cock worship sessie gekregen, tenslotte overgegaan in 69 waarbij ik behoorlijk mijn gang mocht gaan met haar overigens hele mooie en gladde poesje, een plezier om van te smullen.

Daarna me laten berijden, haar even in doggy genomen en me tenslotte zonder condoom laten klaartrekken. Ze waarschuwde me voor een strak kutje, het is niet de eerste die dat beweert maar het voelde inderdaad bijzonder strak aan, lekker maar ook niet evident om het dan lang vol te houden.

Eindverdict: super mooie, super vriendelijke meid die zeker oraal helemaal mijn ding is. De volgende date is al geboekt.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mijn 2 toppertjes beide op verlof, andere favorietjes waren er wel maar het was gewoon nog eens tijd voor een 'proeverke', een nieuwe meid avonturieren.
Ik kan zeker KOv bijtreden in zijn recensie hierboven.
Ambra is een heel knappe vrouw, kan heel goed Engels en is echt super lief.
Gestart met wat zacht gestreel over heel het lichaam om over te gaan naar 69, mijn favoriet standje. Ik genoot van haar lekker gevarieerd gepijp afwisselend met wat aftrekken maar vooral van dat lekker poesje dus wanneer ze vroeg om te wisselen zei ik dat het te lekker is, ze lachte en deed lustig voort en ik heb niet veel later het rubbertje volgeschoten, ze bleef nog even doorpijpen wat naschokken veroorzaakte, lol. Nog een leuk babbeltje gedaan en den deze met 'ne smile' naar buiten. Ze heeft alles om een toppertje in mijn lijstje te worden.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ambra opnieuw bezocht, nu met meer tijd. Gekozen voor een langzame aanpak met eerst wat strelen en dan een uitgebreide sessie cock worship zonder condoom. Haar lippen zijn heel lichtjes opgespoten wat een geweldig zicht is als die je eikel omklemmen. Traag maar heel intens, en af en toe in mijn ogen kijkend om me helemaal zot te krijgen van opwinding. Daarna in 69 blijven doorgaan, gretig van haar poesje geproefd terwijl ze me oraal bleef verwennen. Dan een condoom errond en zij on top in een lekker intiem standje, opnieuw geen haast bij maar alle tijd nemend om elkaar goed te voelen, onderwijl wat babbelend over hoe het voelt en wat we allebei lekker vinden, echt de perfecte GFE wat mij betreft, ogen die fonkelen en een prachtige lach. Net zoals de vorige keer me uiteindelijk laten klaartrekken. Absoluut mijn nieuwe favoriete meid gezien ze exact biedt wat ik zoek, met een écht knap gezicht.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ambra-divine.html
Totale kosten (in euro)
50
Zoals steeds tegenwoordig in het SKW niet veel soeps.
Toch maar deze mooie meid eens bezocht.
Zeer vriendelijke, best toffe dame. Wat ik zelf ook leuk vond, was dat ze geen tatoeages heeft (Goh, wat zit het SKW toch vol met lelijk getatoeerde onderling inwisselbare dames). Daarom is deze dame toch wel een verademing en verdient ze misschien wel een beter pand.
Voor de eerste keer gekozen voor het standaard pakket P&N 50 euro. Als extra's waren pijpen zonder (niet tot einde) en tongzoenen mogelijk. Misschien voor een volgende keer...
Het pijpen was goed en ook het voorbereidende getickle was heel erg leuk. Dan heb ik haar me boven op laten klaarrijden. Ze is heel nauw en echt diep ging ze niet. Maar het was lekker en het is een mooie meid. En vooral sympathiek en vriendelijk en dat is toch altijd fijn.
Denk dat ik haar nog wel eens bezoek.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ambra-divine.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben laatst ook bij Ambra geweest. Ze is heel erg leuk in omgang. Op bed streelde ze me eerst en vervolgens volgde een goede pijp. Toen kwam ze met dat uiterst frisse kutje in 69. Daardoor ben ik aan neuken niet meer toe gekomen.
Aanrader!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tis inderdaad een knappe dame
En super vriendelijk
En altijd een positief antwoord op mijn vragen
En haar Engels is perfect
Maar van de sex was ik niet van ondersteboven. Tijdens onze 69 stopte ze 2 keer met pijpen en on top deed ze dat ook en lag ze met haar gezicht in mijn nek terwijl ze niets deed ? In doggy deed ze niet actief mee en ze ging ver voorover staan en als ik dat ook zou doen dan zou ik mijn evenwicht verliezen .
Ik zou haar nog wel is terug willen bezoeken omdat ze gemakkelijk in omgang was en der zijn nog andere standjes die ik kan proberen?
Maar hier werd gezegd dat ze enkel voor 100 euro werkt maar ik kreeg toch het aanbod om voor 50 euro binnen te komen .
Toen ik naar haar nationaliteit vroeg zei ze dat ze van Roemenië komt maar dat klonk niet overtuigend ik denk toch dat ze van Moldavië is .
 
Tis inderdaad een knappe dame
En super vriendelijk
En altijd een positief antwoord op mijn vragen
En haar Engels is perfect
In doggy deed ze niet actief mee en ze ging ver voorover staan en als ik dat ook zou doen dan zou ik mijn evenwicht verliezen .
Dit was niet doggy op haar knieeën op bed, maar Ambra op haar voeten staan!

Ambra levert hier een TOP-prestatie, want ze biedt haar pussy heel gemakkelijk aan, zodat U de Uw totale gereedslengte kunt gebruiken

Veel te vaak wordt in dit standje, pussy zo aangeboden, dat je er nauwelijks in kan!
U zou in deze houding Uw evenwicht verliezen, van Ambra verlang (EIS)U dan nog, dat zij in die houding nog heel actief kan zijn.

Ik zie dit toch, als een gebrek aan realiteitszin?
 
Ambra is een schatje : lief , mooi en slim....
Ze heeft aandacht voor haar klant , als je er terugkeert dan weet ze nog goed wat je graag hebt of niet....
Doordat ze nog zo jong is leert ze nog iedere dag bij , maar je mag haar steeds bijsturen....
Indien ik een minpunt moet aankaarten : het matras in haar kamer is waardeloos ....
 
Ambra is een schatje : lief , mooi en slim....
Ze heeft aandacht voor haar klant , als je er terugkeert dan weet ze nog goed wat je graag hebt of niet....
Doordat ze nog zo jong is leert ze nog iedere dag bij , maar je mag haar steeds bijsturen....
Indien ik een minpunt moet aankaarten : het matras in haar kamer is waardeloos ....
Niet alleen de matras maar heel dat pand
Dus wel 5 sterren voor pijpen @Daal ?
Pzc heb ik niet veel nodig maar in 69 heeft ze toch de mooiste poes die er is en dan ging mijn aandacht naar daar
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ambra-divine-2.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na al deze positieve reviews hier over haar heb ik ook eens kennis gemaakt met dit schatje.
En, ja!
Mij heeft ze ook betoverd met haar talenten.
Een woord '' TOPPER''!
 
Mooie meid, goede service en goede communicatie met humor. Als ze op gang is ook een lachebek. Perfecte tijd met haar gehad.
Het zal niet voor iedereen gelden. Ze vertelde mij over een klant die ze had gehad, met wie het best klikte, maar ze neukt (nog) geen grote pikken. Dus voor degenen voor wie het van toepassing is: "grote pikken neuk ik niet en dikke pikken ook niet, en als ze groot EN dik zijn krijg ik de zenuwen en de slappe lach..."
Dat waren haar eigen woorden, hoor.
Erg mooie en grappige meid. (zeldzame combinatie)
 
Ter info: Ambra liet me weten dat ze vanaf maandag 5 februari verhuist naar Schippersstraat 12/1 en vroeg me dat hier te posten zodat iedereen op de hoogte is.
Ambra heeft nu ook een posterfoto op haar raam geplakt!
Ze heeft nu een mooie kamer! (3hoog met de lift) Met een 140cm breed 2persoonsbed
Ze is heel HAPPY met deze kamer, terugkeer naar SS 38. NEVER!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Soft SM
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ambra is idd wel kinky, leuk bdsm spel.
Enkel liet ze per ongeluk het flesje poppers uitlopen op mijn gezicht...
 
Terug
Bovenaan Onderaan