WHEM Amie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 15844

Meubelstuk
1.527
02/11/21
1.231
3
Kan me nog wel herinneren dat er op kinky een shemale stond die in Antwerpen boven een kapperszaak ontving.
Ze werd ook besproken op kinky en hookers en de recensies waren best goed.
Foto's van de dame zagen er ook goed uit en het is vanuit Rotjeknor niet zo heel ver rijden en lekker discreet, niemand kent ons daar.
Alleen de advertentie zie ik niet meer op kinky. Ze was Thais of Fillipijns. En ze deed ook trio's met vrouwen.
Heeft iemand enig idee of deze dame nog te vinden is?
 
Ja ga ik doen. Vriendin heeft eind van de middag met mij samen even een rondje over de wallen gedaan.
Emily vond ze niet aantrekkelijk, zo zie je maar weer smaken verschillen al was ze voor mij al afgevallen. Voor de rest zat er een aantrekkelijke in het grote raam v=in de Bloedstraat. Geen naam gevraagd maar kwam ook niet door de ballotage. Dominique helaas niet gezien.
Op kinky vond ze Vera wel lekker en ook die Bia die daar ook zit. En verbazingwekkend Paloma. Zal misschien met het formaat te maken hebben.;)
Paula vond ze ook lekker alleen die doet het echt niet met vrouwen. We kijken gewoon verder. Inderdaad de knoop zal doorgehakt worden. Ja de spanning loopt bij mij wel op en ook wel leuk om je zo voor te bereiden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan