Anaal vs vaginaal

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wat vind je lekkerder; anale sex of vaginale sex met dvp

  • Anaal

    Stemmen: 15 36,6%
  • Vaginaal

    Stemmen: 26 63,4%

  • Totaal aantal stemmers
    41

Han

Wandelaar
Forumpionier
26
08/07/21
12
in navolging van de vraag pijpen of neuken dan maar even deze...
wat vinden jullie (dames en/of heren) lekkerder?
Anaal, of vaginaal en waarom ????
even scherper stellen...anaal bij de ANDER bedoel ik hier :)
 
Laatst bewerkt:
Wie ben ik om kieskeurig te zijn.. het is allebei lekker. Alleen vind ik het zelf niet veel toevoegen om het anaal te doen, dus ik neem het niet als extra. Wel bezoek ik al heel lang een dame die het niet in haar pakket heeft, maar er wel van kan genieten. Zij vraagt me regelmatig of ik het anaal wil doen met haar. Zoals zij zelf zegt is het iets waarvan ze zelf wil kiezen met wie en wanneer ze het doet (daarom geen extra optie en vraagt er ook geen geld voor). Het is allebei lekker maar ik ga voor de poes, tenzij de vrouw waarmee ik ben het graag anders heeft.
 
Het idee is het geilst aan anaal.

En vaginaal en dan anaal en dat een paar keer na elkaar is wel geil, mits zonder condoom want met condoom voel je toch "geen reet" verschil. Dus anale seks heb ik nooit met dvp's (wel met transseksuelen)

Ik vind t wel ontzettend geil om te zien als een dame veel anaal wordt geneukt en dus een gaping hole heeft.
 
Tot nu toe alleen nog maar ervaring met een aantal Thaise ladyboys met anaal geven en nemen. Moet zeggen ik vind het heerlijk om in mijn kont geneukt te worden door de ladyboys maar zelf neuken doe mij maar een lekker poesje
 
Het idee is het geilst aan anaal.

En vaginaal en dan anaal en dat een paar keer na elkaar is wel geil, mits zonder condoom want met condoom voel je toch "geen reet" verschil. Dus anale seks heb ik nooit met dvp's (wel met transseksuelen)

Ik vind t wel ontzettend geil om te zien als een dame veel anaal wordt geneukt en dus een gaping hole heeft.
"gaping hole" kan je ook gewoon met je vingers te penetreren bekomen hoor. Maar das wel lekker idd. Als ik in de stemming ben combineer ik het liefst vaginaal en anaal.....
 
Heb pas één keer anaal uitgeprobeerd met een favorietje van me en moet zeggen dat ik dat toch wel erg geil vond.
Het komt wellicht omdat het zo "fout" is wat het een stuk spannender maakt. Ook doet niet elke dame aan anaal wat het exclusiever maakt. Nochthans verkies ik dan ook anaal vanwege de geilheids factor. Echter, wanneer je het vaak doet, is het natuurlijk goed mogelijk dat de spanning er op den duur vanaf gaat.
 
Hangt echt af van de mood.
Doorgaans geniet ik liefst van een lekker mondje en een nat poesje.
Maar, soms sta ik zo geil naar een strak kontje. Volgens mij ook wel een beetje met de "taboesfeer" te maken. Extra lekker als je nog eens stevig mag doorstoten.
 
Vandaag weer eens anaal gedaan, 22 jarige van 50kg. Heb haar drie jaar geleden ook eens bezocht maar toen zat ze net twee dagen in het vak en was bang dat m'n lul niet zou passen. Ondanks dat er geen seks was toen nog een best leuke afspraak gehad.

Deze week was ze ineens terug en deed ze ook anaal. M'n gok was dat ze inmiddels wel wat meer gewend zou zijn. Dat was een juiste gok en ze wist toen ook nog precies van die afspraak.

Mede daarom wou ze zich denk ik anaal vandaag graag bewijzen, ondanks dat het pijnlijk was wou ze dat ik door ging.

Geil gezicht wel om in zo'n klein kontje te verdwijnen en super strak.
 
Als een dame anaal aanbiedt zal ik niet snel nee zeggen. Maar ik ga er niet specifiek naar op zoek. Vind het wel geil om te doen omdat het anders voelt, maar anders is niet verplicht lekkerder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan