Andrew Tate

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wel komische kop met dat "hij slaat terug" in de vechtsportkrant, en dat het dan bij een dreigement blijft.

Tate slaat getuige knock out met een tweet kan ook ;-)

Tate ramt het hele justitiële systeem kapot door middel van het ophalen van een schouder ;-)
 
Hij heeft het zwaar en schildert alvast de scene voor de heldenfilm over zijn leven en lijdensweg. Hij lijdt opdat wij vrij worden van zonden.
Scherm­afbeelding 2023-03-28 om 09.42.37.png
 

Bijlagen

  • Scherm­afbeelding 2023-03-28 om 09.44.22.png
    Scherm­afbeelding 2023-03-28 om 09.44.22.png
    65,3 KB · Weergaven: 13
In Belgie en Nederland kan een aanhouding ook tot 110 dagen duren. Er wordt door medestanders van Tate gewoon een sfeer geschapen alsof die jongen iets aangedaan wordt. Wanneer het gaat om seksueel misbruik, met aanwijzingen van druk op de slachtoffers, is het niet onterecht hen lang aan te houden.
 
Waarom is er zoveel vraag en belangstelling voor de ideeë en gedachten van mannen en zoals Tate, Peterson, Jocko, Zuby is inderdaad een gewone vraag. Maar dan ook niet bang zijn voor het antwoord 😎
 
Die puberjongens en oudere puberjongens die het over tate hebben zijn helemaal niet stoer ;-) maar braniepratende losers

Jonge jongens willen net als meiden gezien worden. Gun ze daarom een positief rolmodel

Andrew Tate in Boekarest. AP

De emancipatie van jonge jongens stagneert, vrouwen eisen tegenwoordig de meeste aandacht op. Logisch dat jongens op zoek gaan naar rolmodellen, zoals de influencer Andrew Tate.

SIEP DE HAAN
In de Volkskrant van zaterdag wordt in een lang artikel gezocht naar een antwoord op de vraag waarom jongens in de ban raken van de omstreden influencer Andrew Tate. Ik heb daar wel een verklaring voor.

Jonge jongens horen dagelijks kritiek op problematische aspecten van de mannelijkheid. In de media verschijnen dagelijks berichten over falende mannen. Voor opgroeiende pubers is het logisch dat ook jongens kunnen beschikken over positieve rolmodellen. Iedere dag kritiek ontvangen is niet fijn. Jonge jongens willen net als meiden gezien worden.

De jonge generatie Nederlandse meiden is geëmancipeerd, ambitieus, assertief en pakken alle geboden kansen met beide handen aan. Ze zijn zeer succesvol. Hulde aan deze jonge generatie meiden en hun succes.

Er is ook een keerzijde ontstaan. In Nederland neemt het aantal sectoren met nauwelijks nog mannen enorm toe. Kijk naar het onderwijs, de rechterlijke macht, de culturele en museale wereld en de zorg. Het 'old boys netwerk' lijkt in snel tempo te verdampen en te worden vervangen door 'new girls teams'.

Over het tekort aan mannen in de genoemde sectoren horen we weinig kritiek. In het basisonderwijs bijvoorbeeld bestaat al meer dan 87 procent van het personeel uit vrouwen. Zodra het omgekeerde het geval is, wordt er schande over gesproken.

Momenteel studeren meer meiden succesvol af dan jongens, zowel aan hogescholen als universiteiten. Het aantal meiden dat succesvol het vwo afrondt is al jaren hoger dan het aantal jongens: 58 procent tegenover 42 procent jongens. De uitstroom van jongens zonder diploma's is vele malen hoger dan de uitstroom van de meiden (factor 10). Allochtone meiden doen het aanzienlijk beter dan de allochtone jongens.

Uit internationaal onderzoek blijkt dat van de Europese landen, met name in Nederland, de achterstanden tussen jongens en meiden steeds groter worden. Nederland is het enige EU-lid waar de achterstand van jongens ten opzichte van meisjes is toegenomen. De achterstanden dreigen op het gebied van lezen, rekenen en doorstroom naar hbo en universiteiten.

Jongens groeien steeds vaker op zonder positieve mannelijke rolmodellen in hun omgeving. Eenderde van de ouders is gescheiden, waardoor steeds meer jongens worden gescheiden van hun vader. Tijdens de kleuter- en lagere schooltijd groeien de meeste jongens op in een omgeving die voornamelijk bestaat uit vrouwen.

Vrouwelijke docenten leggen lesstof op een wat andere wijze uit dan mannen. Jongens willen al doende leren, risico's nemen, ondernemen en samen concurreren in een competitieve omgeving en afwisselend ook met meesters. Hoe dan ook, feit is dat jongens al vanaf de lagere school een achterstand hebben opgebouwd, een achterstand die ze vervolgens op de middelbare school niet of nauwelijks meer inhalen.

Emancipatie is er niet alleen voor vrouwen. Jongens moeten er ook van profiteren. Gelijkwaardigheid en respect voor beide seksen moet de norm zijn. De huidige generatie jonge meiden is helemaal niet zielig. Ze doen het hartstikke goed in de maatschappij.

Koningin Máxima zet zich terecht in voor de emancipatie van vrouwen. Heel goed van onze koningin. We vragen aan Koning Willem-Alexander om een oogje in het zeil te houden voor de achterstanden van de Nederlandse jongens. Samen bereiken we dan de meiden én de jongens.
 
waarom zou iemand 'bang zijn' voor een antwoord?
Omdat het antwoord kan zijn dat we onze jongens en mannen vergeten zijn. Dat we jongens en mannen als tweede rangs burgers behandelen en dat we ze straffen zonder dat er aanleiding is. Dat we ze moeten helpen en niet demoniseren... .

En dat gaat heel hard in tegen het verdien model van heel veel mensen.
 
Je kan het weglachen, maar de huidige generatie jongens heeft wel degelijk een aanpassingsprobleem in bepaalde maatschappelijke kringen die langzamerhand volledig door "niet-mannen" gedomineerd worden. Daar mag gerust wel wat aandacht aan geschonken worden. Of dat nu dezelfde jongens zijn die massaal op Tate afstemmen, daar heb ik echter mijn twijfels bij.
 
Omdat het antwoord kan zijn dat we onze jongens en mannen vergeten zijn.
Maar wie zijn die 'we' dan? Wat had er anders gemoeten?

(Meer mannen in het onderwijs, betere betaling van het onderwijsvak, minder inspraak van ouders, als de meester een 5 geeft hebben de ouders daar niks van te zeggen etc dat zie ik zeker ook wel)

Dat we jongens en mannen als tweede rangs burgers behandelen en dat we ze straffen zonder dat er aanleiding is.
Kun je daar voorbeelden van geven? Dat veel meer meisjes hun best doen op school en hun opleiding afmaken kun je die meiden of hun ouders toch niet kwalijk nemen.

Dat we ze moeten helpen en niet demoniseren...
Nu ja, als jongens in sommige minder kansrijke buurten van Amsterdam routineus "HOER!" roepen naar westers geklede vrouwen dan vind ik niet dat we die knullen ook nog eens extra moeten helpen.

Verwende Hollandse jongens die op vakantie graag ook een iemand doodschoppen gewoon omdat het kan, daar heb ik ook weinig mee.

Vele heren voetbalfans /F1 fans idem met hun 'humor' naar vrouwen toe.
En dat gaat heel hard in tegen het verdien model van heel veel mensen.
Wie verdient er aan?
 
Is het nu echt zo verassend voor de Volkskrant dat 14 jarige puisterige pubers die bol staan van de hormonen en de godganse dag met een tent in hun broek rondlopen zich spiegelen aan een man die geestelijk hun gelijke is maar elke dag in dure auto's rondrijdt en lekkere wijven neukt ?
Is die journalist zelf niet jong geweest of zo?

Toen ik 14 was was ik fan van Kiss
 
Laatst bewerkt:
Nu ja, als jongens in sommige minder kansrijke buurten van Amsterdam routineus "HOER!" roepen naar westers geklede vrouwen dan vind ik niet dat we die knullen ook nog eens extra moeten helpen.

Verwende Hollandse jongens die op vakantie graag ook een iemand doodschoppen gewoon omdat het kan, daar heb ik ook weinig mee.

Vele heren voetbalfans /F1 fans idem met hun 'humor' naar vrouwen toe.
Wat een cherry picking. Diegene die jij opnoemt zijn een marginale minderheid. Behalve mss de eerste groep, waarvan ik blij ben dat je in tegenstelling tot veel andere progressievelingen niet wegkijkt.
 
Oh jee, ook in de ruige oceaan race zeilboterij staan straks de stoere mannen met baarden die Korneel heten en Joris gewoon aan de wal een troostrijk neutje te drinken terwijl de vrouwen de golven en stormen trotseren:
korneel.jpg
 
Oh jee, ook in de ruige oceaan race zeilboterij staan straks de stoere mannen met baarden die Korneel heten en Joris gewoon aan de wal een troostrijk neutje te drinken terwijl de vrouwen de golven en stormen trotseren:
Bekijk bijlage 101518
Zeker nog nooit van Anne Bonny en Mary Reed gehoord ? naar die laatste hebben ze nog een cocktail genoemd ; de bloody Mary
Of dat was vanwege haar bloederige reputatie of vanwege haar heftige menstruatie weet ik niet maar vrouwen in de maritieme wereld is niets nieuws aan

Tegenwoordig is een zeilboot een van biologisch onafbreekbaar polyester of koolstof gemaakte bak die bemand wordt door glad geschoren mensen uit Bussum of Wassenaar met een hete aardappel in hun strot die het zich kunnen permitteren om een half jaar niet op hun werk te verschijnen om hun midlife crisis van zich af te schudden en "to boldly go where millions of others already have been "

Toen de schepen nog van hout en de kerels van staal waren moest je nog daadwerkelijk de mast in klimmen om een van zwaar canvas gemaakt zeil los dan wel vast te knopen in de stromende regen
En op het menu stond brood met meelwormen en gezout vlees met maden
Ik wil best een beleefd applausje er uit persen voor die twee dames , maar een toegift hoeven ze niet te geven van me hoor
 
Laatst bewerkt:
Ja beetje sneu voor Jan Piet Joris en Corneel (die hebben baarden) dat ze nu aan de wal blijven en zich als huisman verdienstelijk maken terwijl de dames in vreemde havens in door hen ontdekte continenten lokale mannen verleiden.

:)
Leuk liedje hoor maar dat afgezien van een paar 3 dagen oude stoppelbaardjes niemand van de aanwezigen een baard heeft is dan weer jammer

Op Youtube zijn bij zo'n beetje elke versie van dit lied wel discussies te vinden waarbij Belgen het claimen als iets wat voor de Duinkerker kapers gemaakt is en wij Nederlanders dus niet aan zouden mogen komen
 
Terug
Bovenaan Onderaan