Recensie Angela, Leiden 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lament

Moderator
Forumleiding
441
06/12/21
791
85
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leiden/4669816-angela
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame ontmoet in een (vermoed ik) Airbnb in centrum Leiden. Prima plek, als was erg geen mogelijkheid tot douchen, vermoedelijk geen handdoeken. Foto's kloppen, al is ze iets voller en verhult ze een enorm litteken precies onder de bovenhand van haar ondergoed. Ik gok vanwege een nogal uit de hand gelopen keizersnede. Ze heeft een enorme kont - lijkt natuurlijk - en haar borsten zijn vergroot (niet geweldig goed gelukt).

Vriendelijke meid verder, die niet al te veel Engels spreekt, maar haar best doet en de tijd neemt, met een beetje Google Translate kom je een eind.

De sex was eigenlijk uitstekend. Hartstochtelijk tongzoenen, ze werd ook serieus drijfnat. Pijpen wel met condoom, was niet heel bijzonder. Qua neuken heb ik echt een leuke tijd beleefd, alle mogelijke standjes (nou ja, je weet wel) gedaan en flink hard doorgeramd. Ze moedigde me steeds aan tot meer en wou me vooral niet te snel laten komen. Uiteindelijk was het niet meer te houden bij reverse cowgirl en lagen we al snel flink nat van het zweet uit te puffen. Ze nam zelf initiatief tot een tweede rond, waar ik voorzichtig op in ben gegaan. Ik doe dat niet vaak, omdat ik liever geniet van een uitgebreide eerste ronde ipv te 'haasten'. Echter in dit geval had ze schijnbaar alle tijd en heb ik haar eerst uitgebreid klaar laten komen, om aansluitend - terwijl ze nog opgezwollen met haar benen wijd lag - nog een keer in haar ben gekomen. Was erg bevredigend al met al.

Conclusie: geen enorme bombshell, maar houdt zich aan afspraken, foto's kloppen en prima voor een knallende neukpartij. Herhaling? Ja, ik denk het wel, maar niet direct morgen.

Ze blijft nog een weekje, dan weer terug naar huis en twee weken later weer naar NL.
 
Dit is typisch een geval van Google translate. Dit komt men vaker tegen in advertenties van latinas. Naast "morbide" kan morbo/morboso in het Spaans ook uitgelegd worden als geil/zeer opwindend of pervers.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan