Recensie Ann, Hasselt 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BigGuy1978

Vaste klant
114
09/09/21
150
28
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/ann-2283
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dame is hier al besproken in andere rubriek maar ze verdient in mijn ogen wel een recensie 😀


Vandaag langsgeweest bij deze lekkere MILF. Vlot afgesproken en een heel leuk halfuurtje beleefd.

Ze pijpt zalig en (tong)zoent vol passie. Echt GFE.

Ze is 53 maar ziet er 10 jaar jonger uit. Is overal nog lekker strak 😎

Ze geniet volop (en dat merk je echt wel hoor). Aanrader!

Heeft vooral een vast cliënteel zei ze me (en je kunt de heren het niet kwalijk nemen 😋)

Herhalingsgevaar: toch wel 😎
 
Ik ben erin het verleden ook al 2x geweest, ze woont thuis om de hoek…een verzorgde, nette dame, mooi lichaam nog hoewel ik liever haar eerdere natuurlijke borstjes had… ze pijpt lekker, heeft een lekker poesje, meerdere standjes…
Ze ontvangt in een wijk, buren weten dat ze ontvangt, doch kan je bij haar heel discreet parkeren.
Dacht wel dat het 70€ was voor een half uur, 50€ voor een vluggertje misschien
 
Ik heb haar meerder keren bezocht toen ze in Kuringen woonde, heel lang geleden, en dus ook nog met haar "eigen" borsten. Heel fijne dame. Ik denk dat ik toen ook al 100 euro betaalde voor een uur.
 
Alleen moeilijk om mee af te spreken vind ik.
Maakt enkel de dag zelf een afspraak, vooraf boeken ging niet bij mij.
Ik dus op goed geluk een halve dag verlof genomen en 's morgens gebeld maar ze was bezet en ik vrees gezien de goeie commentaren hier dat het dikwijls zo zal gaan en dan hoeft het niet voor mij.
 
Ik vermoed dat haar vaste klanten wel vooraf kunnen afspreken maar dat ze de 'gaatjes' de dag zelf open houdt voor nieuwe klanten.
Kan ik ook begrijpen, dus aan ons om proberen vaste klant te worden 😃
 
Vorige week nog eens bij Ann gepasseerd… telefoontje gedaan en 15min later was ze beschikbaar… ze blijft er echt wel top uitzien, mooie slanke benen, knap bijgewerkte borsten en een geile blik in haar ogen…na het obligate wasje naar de speelkamer, waar ze zoals altijd lekker voluit begint te tongzoenen, waarna ik langzaam naar beneden gleed, haar tepels lekker hard zoog en dan haar frisje poesje lekker gelikt tot ze kronkelde van genot. Dan draaide ze rollen om en pijpte me lekker lang, alleen jammer dat er niet deepthroat kan… dan het jasje aan en haar lekker hard in missionaris genomen tot ze na een kwartier bezweet maar voldaan het gevulde jasje er afhaalde, nog een lekkere tongzoen, opfrissen en verder met de orde van de dag… blijft een milf topper!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vrijdag nog es langsgeweest. Weeral toppie. Milf 1ste klas. Lekker klaargepijpt door Anneke. Nadien lekker mijn kwakje op de borsten 😊. Voor herhaling vatbaar.
 
Ik wou vrijdag proberen om een afspraak te regelen, hoop dat het lukt maar tot nu toe is ze steeds bezet.
Lukt het bij jou dan makkelijk om een afspraak te regelen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan