Recensie Ann, Hasselt 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maar dat is juist het probleem, man, man, man 🙂
Afspreken gaat pas de dag zelf, ik ga geen dag verlof nemen om dan te horen dat ze bezet is en afspreken niet lukt die dag .
 
Ik denk toch dat hij geen andere mogelijkheid heeft dan de gok te wagen, gezien ze enkel de dag zelf afspreekt.
Ze ontvangt ook zaterdag en zondag.... mogelijks biedt dit een oplossing voor hem.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/blonde-dame-met-d-cup.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mooie en lieve dame. Blond en Vlaams.
Beetje ouder, maar ziet er prima uit.

Ontvangt in een net huisje op een discrete plaats. Je kan ook discreet parkeren.

Afspraak maken ging snel en makkelijk de dag zelf.

Passionele sex, vol overgave en echte gfe.

Leuke babbel.

Herhalingsgevaar: 100%
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren ook eens geweest. Ik was een oude klant (door omstandigheden een tiental jaar geleden), maar ze kende me nog. Fijn onthaal, net zoals vroeger. Ze is fysiek zo goed als niet veranderd, hoewel ze toch rond de vijftig zit (wat nog altijd jong is!). Ik was nooit een grote fan van de nieuwe borsten, maar ze zijn echt heel zacht en eigenlijk merk je het niet. Ze kust nog steeds als de beste, echte vol tongen. Na het obligate wasje vooraf dus tongen, en dan op bed beland waar ze me pijpt en daarbij ook de balletjes niet vergeet. Je kan zelf aangeven wat je graag hebt en dan doet ze dat ook (geen prostaatmassage!). Daarna haar fris grotje goed nat gemaakt met mijn tong (vingeren had ze niet zo graag). Nog enkele keren geswitcht van positie en uiteindelijk (met condoom!) klaargekomen in haar poesje. Beetje uithijgen, praatje over vroeger en een wasje om terug alle proper te maken. Fijn weerzien!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Squirting
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Nog eens bij Ann langs geweest. In vroegere tijden ben ik vaker bij haar langs geweest. Ze pikte toen nog klanten op op de parking van Zolder Terlamen.
Het was enkele jaren geleden, maar door vroegere herinneringen opnieuw bij haar beland.
Wat betreft het uiterlijk. Ik vind haar er goed uit zien voor haar leeftijd, alleen van haar siliconen borsten ben ik nog steeds geen fan, ze zien er te fake uit. Dan spraken haar kleinere borsten vroeger me meer aan. Voor de rest is ze verzorgd.
De sex dan.... Op zich niet slecht voor de standaard dingen. Maar hoewel ze enthousiast was me terug te zien, merk je toch dat het allemaal meer routineus geworden is. De overgave en het genieten dat ze vroeger wel had, is er nu niet meer echt.
Conclussie: het is niet erg duur, dus prijs/kwaliteit eigenlijk prima, maar ik miste het plezier dat er vroeger wel was. Ik geef dan liever iets meer uit om de echt GFE te hebben.
 
Nog eens bij Ann langs geweest. In vroegere tijden ben ik vaker bij haar langs geweest. Ze pikte toen nog klanten op op de parking van Zolder Terlamen.
Het was enkele jaren geleden, maar door vroegere herinneringen opnieuw bij haar beland.
Wat betreft het uiterlijk. Ik vind haar er goed uit zien voor haar leeftijd, alleen van haar siliconen borsten ben ik nog steeds geen fan, ze zien er te fake uit. Dan spraken haar kleinere borsten vroeger me meer aan. Voor de rest is ze verzorgd.
De sex dan.... Op zich niet slecht voor de standaard dingen. Maar hoewel ze enthousiast was me terug te zien, merk je toch dat het allemaal meer routineus geworden is. De overgave en het genieten dat ze vroeger wel had, is er nu niet meer echt.
Conclussie: het is niet erg duur, dus prijs/kwaliteit eigenlijk prima, maar ik miste het plezier dat er vroeger wel was. Ik geef dan liever iets meer uit om de echt GFE te hebben.
Heeft precies ook heerlijk grote schaamlippen
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Cupmaat
D (fake)
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/ann-2283
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik was er enkele weken geleden. In de ochtend gebeld om afspraak in de namiddag te vragen, maar dat kon ze niet garanderen omdat ik geen exact uur kon zeggen. Begrijpelijk. Toen ik klaar was met mijn werk teruggebeld en een half uur later stond ik op de oprit, discreet achter gesloten poort.
Ze geniet duidelijk van de seks, ik mocht haar beffen en voorzichtig vingeren, waar ze heerlijk opgewonden van werd. 'Ik wil nu neuken' riep ze uit. Dat deden we in een paar standjes, tot we samen klaarkwamen.
Als ik nog eens in de buurt ben ga ik zeker terug!
 
Neen, anaal moet je niet verwachten bij haar. Ook jou zal ze niet anaal stimuleren. Ze doet de gewone zaken (pzc), niet meer, niet minder.
Proberen zou ik zeggen. Indien je geen extreme dingen verwacht, zal je niet ontgoocheld zijn.
 
Neen, anaal moet je niet verwachten bij haar. Ook jou zal ze niet anaal stimuleren. Ze doet de gewone zaken (pzc), niet meer, niet minder.
Proberen zou ik zeggen. Indien je geen extreme dingen verwacht, zal je niet ontgoocheld zijn.

Mijn "Anaal? :unsure:" staat daar omdat @maxx58 het vermeldt bij extra's en ik dat heel moeilijk kon geloven. Ik heb daar in dit topic nog nooit iets van gelezen en ik twijfel dat Ann dat ooit zou doen. Ik ken haar van jaren geleden, zelfs jaren voor haar borstvergroting, ik ben toen een 4-tal keer bij haar geweest met volle tevredenheid. Dus ik keek heel raar op toen ik die recensie las en vandaar dus mijn reactie met het vraagteken en het bedenkelijk kijkend mannetje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan