Algemeen Antwerpen & omstreken priveontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Iemand ervaring met deze dame?
Dat is er eentje met een gezicht voor op te schieten, maar aangezien dat tot de mogelijkheden behoort zie ik het probleem niet? :LOL:

Eerlijk... soms heb ik wel eens zin om er eentje aan m`n ballen te laten likken terwijl m`n paal in haar keel zit en haar daarna keihard in de kont te neuken terwijl ze met haar hoofd in de kussens "ja jaaa JAAAA" probeert te roepen. Dit lijkt me daar een uitermate geschikt type voor...

Maar als ik in een advertentie lees dat er penetratie zonder condoom wordt aangeboden dan pas ik toch liever. Stel je voor dat je condoom scheurt, dan sta je toch doodsangsten uit?


iemand al bij deze dame geweest ?
Dat is er dan weer eentje die een kink factor 10.000 uitstraalt voor me. In een zwak moment moet ik me soms inhouden of ik neem de telefoon en ik maak een afspraak. Weer zonder condoom... ik snap het gewoon niet wat hen bezielt.
 
[QUOTE="Doefzak, post: 75332, member:

Maar als ik in een advertentie lees dat er penetratie zonder condoom wordt aangeboden dan pas ik toch liever. Stel je voor dat je condoom scheurt, dan sta je toch doodsangsten uit?

[/QUOTE]
Tja ik begrijp dat ook niet! ?‍♂️
Maar als er veel vraag naar is bieden ze het aan natuurlijk ?‍♂️.
 
Geen ervaring maar heb Lena gecontacteerd. Volgens haar recente foto's. Vraagt 200 voor een uur. Leek alsof ze wat geīrriteerd was toen ik zei dat dit hoger was dan standaardprijs en ik dus twijfelde om afspraak te maken.
 
Iemand ervaring met deze?
Ben een beetje verontrust door het zinnetje "we are 2 beautiful girls" terwijl er maar foto's van één dame te zien zijn
 
Ja, maar dat zegt dus wel dat er een netwerk achter zit. Nee dank u.
Ik hoop niet dat u impliceert dat een netwerk gelijk staat aan werken onder dwang. Het is voor de meeste dames uit het buitenland (zeker buiten West-Europa) niet haalbaar om zelf alle zaken te regelen qua vervoer, visums, kamerhuur, advertenties, communicatie, ...
Vandaar doen ze dus een beroep op die dienstverlening.
 
Ik hoop niet dat u impliceert dat een netwerk gelijk staat aan werken onder dwang. Het is voor de meeste dames uit het buitenland (zeker buiten West-Europa) niet haalbaar om zelf alle zaken te regelen qua vervoer, visums, kamerhuur, advertenties, communicatie, ...
Vandaar doen ze dus een beroep op die dienstverlening.
Nee, het direct gelijkstellen aan dwang zou ik niet doen. Maar dergelijke netwerken "dienstverlening" noemen zou ik ook niet doen.

En als de dame voor haar communicatie een "dienstverlener" nodig heeft, laat dan ook maar, zelfs al is er 0,0 dwang. Hoe moet ik met zo'n dame communiceren?
 

iemand hier ervaring mee? Is iemand die me intrigeert, zeer benieuwd hoe haar service is??
 

iemand hier ervaring mee? Is iemand die me intrigeert, zeer benieuwd hoe haar service is??

Er zijn al een aantal reviews over haar

 
Er zijn al een aantal reviews over haar

Thx Mr. M. Voortaan beter mijn huiswerk maken
 
Iemand ervaring met één van deze dames?

Lizzy

Giulia

EUR 80 voor een uurtje lijk me wel erg goedkoop.
Graag een reactie hierop. Allemaal Ghanese dames die goedkoper zijn dan gemiddeld, nog een voorbeeld: Nurys.
 
@Inspecteur Wat wil je dat we daarover zeggen? Er zijn zelfs privéhuizen waar je maar €50/halfuur betaalt, zoals Emanuellas Angels en verschillende etablissementen in de rand van Brussel. Veel dienstverlening moet je natuurlijk niet verwachten, maar de prijs op zich is niet onrealistisch. Los daarvan is het natuurlijk duidelijk dat dit om een netwerk gaat. Wat je daarvan vindt, moet je zelf beslissen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan