Recensie Bianca, Den Haag, Doubletstraat 22 k1 4,29 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

WillieWorst

Stamgast
Forumpionier
289
04/07/21
289
31
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
35
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bianca heeft altijd wel een vrolijke uitstraling bij raam. Ze is wel ietwat gereserveerd en heeft altijd haar ogen dicht tijdens intiem. Ze is klein en superslank en heeft grote schaamlippen. Misschien beeld ik het me in maar het lijkt alsof ik dubbel gestimuleerd word door die grote lippen. Ze rijdt altijd heel lekker on top en het duurt nooit lang om te finishen. Het was een korte maar wel lekkere bezoek.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik moet nog een paar reviews schrijven van herhalingsbezoekjes van de afgelopen dagen/weken.
Overdag even bij Bianca binnengewipt.
Ik had zin om die dikke lippen te likken.
Ze heeft ook een piercing daar dus die heb ik even goed geïnspecteerd en haar kutje ook meteen natuurlijk.
Pijpen en missio waren oké, daarna doggy met dat fraaie kleine kontje in mijn grote handen.
Ze lag voorover op een kussen zodat ik er goed bij kon en een mooi uitzicht had.
Ik kwam bijna klaar, haalde hem eruit en gaf er nog even snel een ruk aan en duwde hem toen weer diep naar binnen om het cd vol te spuiten.
Vinden de dames altijd heel fijn...:LOL:...ik zeker wel.
 
Bianca jaar of 3 geleden paar keer bezocht.
In t begin was ze leuk en goed maar na de eerste keer werd T steeds minder en sneller.
Paar weken geleden wenkte ze mij en zei ze,....Hee I know you.
Ik zei Yes right.
Knap en best lekker maar not 4 me :)
Te zakelijk en vragen,.....Cum now? Jammer
 
Kwam er vaak (in beide betekenissen). De laatste tijd nooit meer.

Vond - dit is alweer een poos geleden - dat zij haar ranke zelf lichamelijk uit proportie bracht door haar lieftallige borstjes te laten siliconeren tot pronte hardheuvels al problematisch ten aanzien van mijn erotische smaak.

Maar ik stem evenzeer in met de vorige scribent: er is een groot verschil tussen - al dan niet gespeeld- enthousiast je afgesproken plicht doen - en die plichtmatig doen.

Verder was er - zonder in details te treden - een klein jaar gelden wat wrijving tussen ons (een andersoortige wrijving dan die naarstig wordt gezocht in die fameuze straat) met als resultaat dat zij nooit tegen mij zal zeggen: I know you.

Ik ken haar namelijk te goed.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Shift
Avond/Nacht
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dit schatje jaren geleden nog bezocht toen het 30 euro was. Na lange tijd heb ik haar weer gespot op het vertrouwde krukje waar ze altijd op zit. Lekker met dat kleine kontje zit ze daar altijd geil te bewegen. Eenmaal aan de deur herkende ze me nog na al die jaren (5) dus snel naar binnen. Hier was alles als vanouds en deze dame blijft een uitmuntende pijptechniek hebben die ik bijna nergens anders kan vinden. Snel naar 69 waarbij je dat kutje lekker kan uitlikken en vervolgens missio ze heeft bijzonder grote schaamlippen echt heerlijk je kan goed doorneuken. Daarna over naar doggy waarbij ze zichtbaar geniet en je ziet haar schaamlippen heerlijk om je pik heen mee naar buiten bewegen. Hierbij kon ik zeker klaarkomen maar uitgesteld omdat ze zo lekker kan aftrekken dus op deze manier heerlijk klaargekomen. Daarna uitgebreide aftertalk en tevreden de kou weer in.

Deze dame is een goed vast adres voor mij als ik zin heb in petite dame met grote schaamlippen en een goede service.

Herhalingsgevaar... dit keer sneller als 5 jaar ;)

Groet,

The Fishermen
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame in het verleden ook bezocht. zij zit altijd te lonken op die kruk en ben er een keer voor gegaan. Mooie dame met een erg strak lichaam en een prima maar standaard service. Wel een aanrader als je voor het standaard werk.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen zondag avond bij deze mooie dame geweest. Op haar kamertje het bekende ritueel en op bed gaan liggen. Daar ging het condoom om mijn keiharde staaf en heeft zij mij heerlijk afgezogen. Ook werd mijn gladde balzak lekker gekieteld door haar kleine handjes. Hierna heb ik haar ranke lijfje in meerdere standjes stevig afgepaald. In doggy steeds harder gaan pompen, veel dirty talk erbij, en haar geweldige strakke kontje goed beet gepakt. Ook hier speelde zij lekker met mijn kale ballen. Uiteindelijk was ik niet meer te houden en met de laatste paar harde krachtige stoten brullend mijn zak tot de laatste druppel diep in haar pompend leeg gespoten.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag voor de tweede keer langsgeweest.
Eerste keer was oke. Maar had haar nog niet hard hard kunnen aanpakken.
Wat betreft vanavond:
Verschillende standjes, dirty talking, 3x klaargespoten. 2x condoom en 1x over haar borsten. Me ballen netjes afgelikt.
Al met al was de 2e keer veel beter dan de 1e. Het smaakt naar meer en zal zeker weer langs gaan.

Kantnotitie: vanaf begin augustus op vakantie.
Daarnaast is haar rechterborst pijnlijk door de siliconen. Dus mag je die niet aanraken. Linkerborst is wel toegankelijk.
Bovendien is haar grens snel bereikt wat betreft keihard doorpompen. Je moet wel soort van meedenken. Normale tempo pompen dus.
Ze doet alleen intiem en pijpen met condoom. Andere zaken niet bespreekbaar, behalve als je genoeg flappen hebt. Ze blijft haar beroep goed uitoefenen he.


Verder enorm aardig en lief. En ze doet het vooral goed bij terugkomende klanten. Maar de 1e valt altijd enorm tegen, netzoals bij de anderen natuurlijk.
 
De 1e x was het inderdaad ook €50. Maar was enorm kort en ze kapte het af wanneer ik in versnelling 5 zat. 2e x duidelijk gemaakt dat ik niet kom wipwappen op rustige tempo. En dat ik der ik der plaats zal zetten. Zo gezegd zo gedaan. Aan het raam als klant zijnde gelijk duidelijk zijn en hard zijn. Zodat ze binnen in de kamer niet hele onderhandeling zet. Maar goed zoals eerder gezegt, ze blijft wat ze is achter een raam. Dus ja...
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week weer bij deze dame geweest, blijft een geil gezicht hoe zij op haar kruk zit te lonken. Achter haar aan de trap op naar haar kamertje en na de gebruikelijke verplichtingen kon het feest beginnen. Bianca heeft mij eerst heerlijk gepijpt waarbij zij haar handjes goed gebruikt om met mijn gladde ballen te spelen. Hierna heb ik haar in meerdere standjes keihard geneukt. In doggy het tempo opgevoerd, hoop dirty talk erbij, zij speelde lekker met de balzak en met mijn laatste paar harde diepe stoten brullend mijn zak diep in haar pompend leeg gespoten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan