Recensie Cat, Schilde 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

henk1974

Wandelaar
37
20/02/22
13
6
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
http://www.afspraakjes.com/index.asp?pagina=search#{07216324-EEE8-4688-9E6D-7341869EF189}tab
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Deze Nederlandse dame ontmoet via Afspraakjes. Enkel per mail bereikbaar en vraagt om een gezichtsfoto om te zien of er een klik is. Haar foto viel nog wel mee dus ik waagde het erop. aangekomen op de kamer, in een rdv-hotel te Schilde, viel haar uiterlijk wel héél dik tegen. Zeer zwaar gebouwd en qua uiterlijk helemaal mijn ding niet. Maar omdat de goesting groter was dan het verstand toch gebleven wat achteraf gezien natuurlijk zeer dom was. Het financiële geregeld en de pret kon beginnen, dacht ik toen nog. Ze Is iemand die dominant wil zijn en de overhand wil hebben in wat er gaat gebeuren. Samen uitgekleed, ze hield wel haar nylon kousen en schoenen aan omdat zij dat nu eenmaal leuk vond. Het zoenen was redelijk afstandelijk. Het pijpen zc was redelijk en ben dan ook klaargekomen in haar mond maar toen was voor mij de fun eraf en ben ik vertrokken. Wat euro's lichter en weer een slechte ervaring rijker. Voor mij een afknapper. Ze doet dit maar sporadisch naast haar dagelijkse job. . Ze doet wel langere afspraken waarbij ze eigen genot voorop stelt.
 
Deze Nederlandse dame ontmoet via Afspraakjes. Enkel per mail bereikbaar en vraagt om een gezichtsfoto om te zien of er een klik is. Haar foto viel nog wel mee dus ik waagde het erop. aangekomen op de kamer, in een rdv-hotel te Schilde, viel haar uiterlijk wel héél dik tegen. Zeer zwaar gebouwd en qua uiterlijk helemaal mijn ding niet. Maar omdat de goesting groter was dan het verstand toch gebleven wat achteraf gezien natuurlijk zeer dom was. Het financiële geregeld en de pret kon beginnen, dacht ik toen nog. Ze Is iemand die dominant wil zijn en de overhand wil hebben in wat er gaat gebeuren. Samen uitgekleed, ze hield wel haar nylon kousen en schoenen aan omdat zij dat nu eenmaal leuk vond. Het zoenen was redelijk afstandelijk. Het pijpen zc was redelijk en ben dan ook klaargekomen in haar mond maar toen was voor mij de fun eraf en ben ik vertrokken. Wat euro's lichter en weer een slechte ervaring rijker. Voor mij een afknapper. Ze doet dit maar sporadisch naast haar dagelijkse job. . Ze doet wel langere afspraken waarbij ze eigen genot voorop stelt.
Bedriegster eerste klas ook in Gent laat iedereen dit weten zij verdiend geen enkele klant wees gewaarschuwd
 
Dag Henk.. ik herinner mij onze date nog heel goed. U wou niet op voorhand betalen, wat toch een respectvolle man doet. Dat begon al niet zo goed dus.. u wou achteraf er gewoon vandoor gaan denk ik. Als ik uw type niet was zegt u dat en gaat u gewoon weg.. Ik verplicht niemand om een date met mij te hebben. Als u liever had dat ik men nylons uit deed had u dat ook kunnen vragen. Het feit dat u binnen 5 mîn klaarkomt en geen 2 uren benut kan ik ook niet aan doen. Voor iemand waar u op afknapt bent u wel vlug gekomen. Plus ik zal u dan wel goed verwend hebben dat ik u binnen 5 min liet klaarkomen.
De berichten die ik erna kreeg waren ook alles behalve vrouw vriendelijk. Heb altyd respectvolle dates met klasse mannen. Maar zoals ik hier lees beoordeel jij elke vrouw of meisje hier. respect hoor. Dus wees een echte man en zeg tegen de dame in kwestie sorry niet myn type en u vertrekt gewoon ipv de dame hier slecht te maken. Ik vond jou ook de slechtste ervaring ooit .
Mvg
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan