Recensie Chantal, Eindhoven 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Preferdd

Newbie
7
25/11/21
13
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/hete-brunnette-met-lange-benen_7465413
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week bij deze dame geweest voor een massage met extra's (vandaar in deze rubriek geplaatst).
Dame is een oost-Europese vrouw van 45 (of misschien wat ouder). Foto's uit advertentie zijn zeker van haar, zij het wat gedateerd. Verwacht geen heel strak jong bloempje, maar is een mooie dame voor haar leeftijd.
Dame ontvangt in een appartement in Eindhoven waar je ook kunt douchen.
Communicatie is via whatsapp en enkel in het Duits. Wel heldere en snelle reacties. Via Google translate prima tot afspraken gekomen.

Wat betreft ontvangst; prima! Ik ging voor een massage met als extra intiem.
Totaal bedroeg dit € 100,-.
Na het uitkleden mocht ik eerst op mijn buik gaan liggen voor een prima body to body massage. In de advertentie staat dat ze een tintje dominant is wat tot uiting komt doordat ze enkele keren haar arm om mijn keel/nek heeft gelegd, zonder dat dit vervelend was.
Na het omdraaien begon ze met zoenen waarbij het initiatief volledig bij haar ligt.
Na verdere massage (waarbij ik haar ook overal aan mocht raken) heeft ze een condoom aangebracht en een prima pijpbeurt gegeven. Vervolgens afgesloten met nog enkele standjes intiem.

Kortom; prima massage+ voor een heel schappelijke prijs!
 
Gisteren deze dame bezocht, moet zeggen was absoluut niet verkeerd. Spreekt goed Duits. Na het afhandelen van de financien moet je eerst douchen. Daarna op bed en begint ze met masseren cq over je heen te kronkelen waarbij ze haar hele lichaam gebruikt. Ze moedigde me aan om borsten, billen en doos aan te raken. Nahet op de rug liggen ging vanalles gebeuren. Had inmiddels een flinke erectie waar ze met haar doos overheen het glijden was, ging met het nodige gekreun gepaard, was volgens mij niet gefaked want ze was kledderna. Op een gegeven moment toverde ze een paraplu tevoorschijn die over mijn paal heenging die rap verdween in haar doos waarna ze begon te rijden, daarna nog even doggystyl. Hield het niet meer heb de paraplu verwijderd en een donatie op haar buik gedaan. Daarna weer gedoucht en tevreden huiswaarts gekeerd. Zal mij vaker zien.
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag ook bij Chantal geweest.
Contact liep soepel via whatsapp. Goed nederlands dus iemand anders achter te knoppen.
Ontvangst was kort en zakelijk.
Massage was zeker aangenaam te noemen.
De voorkant weinig b2b, wel een beetje pijpen met condoom.
Geen kussen en geen intiem.
Na HP gelijk weer zakelijk.
Ze is wat ouder dan op de foto en het lichaam laat dat ook zien maar al met al een redelijke ervaring.
Zal geen 2de keer worden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan