Recensie Chloe, Den Haag, Doubletstraat 40k3 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lucky_Rigger

Newbie
17
18/05/22
23
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nadat ik al wat stoom had afgeblazen bij Sandra 11/25k5 even naar pathé spui gegaan om te relaxen.

Daarna rond half 11 vol goede moed nog even terug naar de doub om mijn top gun nogmaals wat raketjes af te laten vuren.

Het was druk met collega wandelaars. Het aanbod was genoeg maar ik vond geen echte match tot ik aan het einde van de doub deze dame zag.

Ze stelde zich voor als Chloe, hongaarse. Een mooi vol stevig lichaam met grote tattoo op haar rug. Lekker grote silic's (die niet zo aanvoelde). Ze stelde voor voor 35,- een snelle beurd. Ik wilde wat relaxter nu dus vroeg wat ze voor 50,- deed. Pzc was mogelijk maar wilde ik niet. Dus massage en langer pijpen en alles wat relaxter. Ze begon met me te kussen en tepels te likken en zuigen. Langzaam richting mijn top gun. Eenmaal daar aangekomen een heerlijke lange diepe pijpbeurd mc en werden mij great balls of fire heerlijk gemasseerd. Ondertussen haar heerlijke zachte borten en kont gemasseerd. Goede sfeer en heerlijk doggy en missio geneukt. Jammer wel dat ze bij doggy een handje er tussen liet. Al met al een prima avond!

Ps ik vond geen recensie dus heb ik zelf deze maar gestart.
 
Vind haar maar een TMM. Lang geleden een x bezocht en stond geloof ik met 6 min weer buiten, inclusief uit- en aankleden. Klaargekomen - NEE.

1/10
Shit man, klote dat je die ervaring hebt. Ik kan niet anders zeggen dan een hele top ervaring. Na de financiën geregeld te hebben ging ze lekker naakt klaar liggen voor me en was het echt heel relaxed en geen gepush. Heerlijk de tijd genomen. Zoals gezegd enige min-puntje was haar hand erbij tijdens doggy. Denk dat ze bang was dat ik hem in haar sterretje zou steken....
 
Ik heb jaren geleden een keer een trio met haar zus Kira erbij gedaan.. was zeker niet verkeerd.
(Niet dat ik geloof dat het zussen zijn hoor) Cloe was de meest active van de 2, deed ook tongzoenen toen herinner ik me.
Ik meen nog 2x Kira alleen bezocht, maar de laatste meer was een zeer matig bezoek, dus daarna nooit meer geweest.
 
Ik vind haar ook maar een TMM. Ik zie dat @Lucky_Rigger 50 heeft betaald voor een half uur inclusief pzc aangeboden. Ik heb haar 3/4 keer bezocht ofzo, mijn laatste bezoek was 60 voor een half uur en mij heeft zij niet eens pzc aangeboden, nou na 10 minuten stond ik al buiten inclusief wassen en uit- en aankleden, het was gewoon afwerkseks en tijdens pijpen ondertussen hard aftrekken zodat ik zo snel mogelijk klaarkom.

En zij was ook niet altijd schoon, tijdens doggy kwam er een vieze schijt lucht vrij en dat was echt niet fijn neuken als je neus er vlak boven zit. Ook een keer met missionaris zegt ze op een chagrijnige manier niet in en uit, ik dacht hoe moet ik dan neuken? Nu weigert zij mij op een chagrijnige manier omdat ze zegt dat ik de vorige keer problemen had gemaakt, terwijl ik niks verkeerds had gedaan, zij is gewoon niet eerlijk, ik had haar ook aangesproken dat ik vorige keer 60 had betaald en dat ik na 10 min al buiten stond, deed ze haar raam dicht, zij kan gewoon niet tegen de waarheid. Ik vind haar maar een raar en slechte dame. Ik gun haar echt niks! Het is gewoon een egoïstisch k…wijf.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan