Recensie Cleo sweet girl, Brugge 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

KefranG

Newbie
8
20/11/22
28
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/cleo-sweet-girl.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Cleo geweest, in wat m'n zwanenzang aan wandelingen geweest is. En ik mag zeggen dat ik op een hoogtepunt stop ermee. Ik geef jullie eerst de essentie mee die jullie zoeken, en ga daarna dieper in op mijn ervaring.

Het is effectief de dame van op de foto's en ze is wondermooi. Mooie tanden, goed verzorgd, prachtig lang haar en een mooi figuur zoals op foto. Je hebt natuurlijk geen forensisch team nodig om te zien dat haar borsten vergroot zijn, maar als je daar zoals mij geen problemen mee hebt dan is het gewoon een picture perfect vrouw.

Ze is ook zeer aangenaam in omgang, en ook heel erg lief tegen je. Ontvangst met de grote glimlach en niet iemand die aan bandwerk doet.

Mijn ervaring met haar was verder fantastisch, maar ik geef wel meteen mee dat ik allicht geen gewone date had en m'n verwachtingen aldus wat anders lagen dan normaal.

Cleo had me via sms immers aangeboden om een massage te geven, gezien ze daar zelf haar plezier in heeft. En dat is in de praktijk ook gebleken. Ze was volledig naakt tijdens de massage en wist me tijdens de massage ook fameus te prikkelen waardoor ik erg klaar stond op het moment dat ik me mocht draaien.

Ze deed verder alles met condoom, maar ze deed het verdorie goed. Zodanig goed dat ik het tegen m'n gewoonte in niet lang heb kunnen inhouden.

Dan nog een aangename babbel in het Italiaans (ze woont in Milaan) waarbij ik zag dat een vorige klant bloemen had gegeven. "A nice guy" zei ik, waarop ze vertelde dat hij ook een fles champagne bij had.

Het doet me vermoeden dat haar liefheid en aangenaam zijn in omgang er soms voor zorgt dat klanten verliefd worden op haar. Let daar dus wel wat mee op, want je bent er volgens mij snel heel veel geld aan kwijt.

Ik zou normaal gezien zeggen dat het herhalingsgevaar groot is, maar aangezien ik er oprecht mee kap, hoop ik vooral dat er hier mensen nog antwoorden gevonden hebben op vragen die ze hadden.

Peace allemaal, leef jullie beste leven ✌🏻
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/cleo-sweet-girl.html?adult=1
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Advertentie:
Is de dame van de foto's.
Heel knappe dame. De foto's zijn wel niet recent.
Ze heeft een beetje meer buik en wat cellulitis op de benen. Alle foto's en filmpjes zijn wel van haar.

Communicatie:
Vlot en vriendelijk. Kan goed Engels.

Prijzen:
100 euro/150 euro, 30min/60min.

Locatie:
Reist rond: Drongen, Brugge.

Tijd:
Geen klokkijkster. Doet tijd uit.

Dame:
Vriendelijk en hygienisch.

Seks:
Uitstekende massage, PMC, verschillende standjes.
Likt ballen enz, is heel goed in teasen en opgeilen.
Geen TZ.

Zoals hierboven al aangegeven is het een dame die mannen makkelijk rond haar vinger draait.
Het is een dame voor wandelaars die niet snel gevoelens krijgen voor een dame.
Aanrader voor zowel beginner als ervaren wandelaar.

De beste van 2023 tot nu toe. Alleen jammer dat ze niet tongzoent.
 
Terug
Bovenaan Onderaan