Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
OF gewoon is proberen in te duwen ? en zien wat reactie je krijgt hehe
:) dat zal een no-go zijn - altijd reactie accepteren en niet zomaar duwen als gentlemen toch he :)
Ik vraag me eerder af als ze ermee speelt en pijpbeurtje geeft en je zou dan cum-en (whats in a name) wat ze dan zou doen ?
Ik dacht dat ze ooit eens actief was op een bukkake feestje maar not sure.
Ik zag ze donderdag enkele keren cockteasen en zelfs een spurtje inzetten met BJ-en maar dan ineens 'I have to go' en/of Time out. Weet bij god niet of het is omdat het te lang duurt (en er geen cum komt) of ze te weinig geduld heeft of omdat ze dat liever niet heeft.... Soit. next time better zeker ?

Weet je wie of wat ik mis in Eroxx?
De Braziliaantjes.
Who's with me?

Ik heb er enorm veel leute mee gehad. Moet zeggen dat ik bij een paar van hen echt in de smaak viel.
Anna bijvoorbeeld. Maar ook eentje met een goddelijk lijf die me steeds uitpikte om haar kont te vogelen of DP te doen.
Haar naam ontsnapt me nu maar ze had iets aan haar ogen. Die stonden af en toe lichtjes scheel. Waarschijnlijk van de goesting want dat beest was onverzadigbaar.

En plots waren ze er niet meer.
Pouufff …!

Is het tijdens 'grote vakantie ' meestal drukker of kalmer ?
Toch ook okee als die vrouw,.of zij als koppel er voor kiezen om lekker wat te teasen en te plagen? Part of the game.
En als ik het goed lees, doet ze zelfs meer dan dan, want ze is ook af en toe ook selectief actief...
Of misschien vindt ze spelen wel leuk, maar al dat klaarkomen van de heren maar niks. Moet toch kunnen?
Kan mss slecht overkomen dat van mij , maar is gewoon sarcasme niet altijd gemeend.

Weet je wie of wat ik mis in Eroxx?
De Braziliaantjes.
Who's with me?

Ik heb er enorm veel leute mee gehad. Moet zeggen dat ik bij een paar van hen echt in de smaak viel.
Anna bijvoorbeeld. Maar ook eentje met een goddelijk lijf die me steeds uitpikte om haar kont te vogelen of DP te doen.
Haar naam ontsnapt me nu maar ze had iets aan haar ogen. Die stonden af en toe lichtjes scheel. Waarschijnlijk van de goesting want dat beest was onverzadigbaar.

En plots waren ze er niet meer.
Pouufff …!
Inderdaad. Er was er ene heeeeeel gek op DP. Heerlijke dame. "doble doble" zei ze iedere keer. Mooie tan lines ook! Waar is ze gebleven. Iemand een idee??

Aanstaande maandag staat er een schuim party op het programma. Kom met enige regelmaat bij de Eroxx maar ik heb dit nog nooit meegemaakt. Wordt volgens mij ook maar enkele keren per jaar gehouden. Ik kan mij niet voorstellen dat de hele Eroxx onder het schuim wordt gezet. Kan iemand enige toelichting geven wat te verwachten?

Ik was er vroeg gisteren.
Dames van het huis waren op één hand te tellen. Zo vroeg was er slechts één actief aan de toog aan het pijpen. De rest die kwam rond half een. Oortjes was er ook maar die had in het begin veel aandacht voor haar ventje. Massage mogelijkheid was er, alleen niet zoveel interesse voor als normaal misschien te warm?
Toch zie je ook bij het nieuwe beleid dat sommige koppels de kantjes er vanaf lopen, eten en drinken. Niemand is verplicht en zeker zijn vrouwen niet verplicht als ze in de relax zijn wat te doen, mannen gedraag je zou ik zeggen.
Het SM stel was er aan het eind van de middag nog vastgebonden aan de kooi, maar de meeste mannen hadden hun kruit al verschoten.
De Thaise jongedame en haar vriend waren er ook.
In de bioscoop was ook een dame zeer actief, die heb ik daar vaker gezien met haar man/vriend. Mooi koppel is dat.
Bediening van het personeel in keuken, disco, en ontvang daar alleen complimenten voor.

Ik denk dat wangedrag meer in de relax voorkomt en dat de "heren" zich daar vrijer voelen dan in de bioscoop of in de disco, maar het zou te gek zijn dat vrouwen zicht daar niet veilig kunnen bewegen.

Misschien helpt het als Nina en Bart ook eens poolshoogte komen nemen zodat ze het kaf van het koren kunnen scheiden en mannen zich weer gaan gedragen.
Diegene die zich niet gedragen buiten zetten en niet meer binnenlaten
Er moet volgens mij ook wat meer gecontroleerd worden. De laatste keer dat ik er was werd ik letterlijk gewoon opzij geduwd door een (allochtone) man die wou voorsteken. Om ruzie te vermijden ben ik gewoon terug naar het dansgedeelte gegaan maar dat verpest de sfeer wel enorm. Voor alle duidelijkheid ik zeg niet dat alle allochtone heren zo zijn maar het is mij opgevallen dat hier en in andere clubs ze dikwijls de dames opeisen vooral als ze met meerdere vrienden samen zijn.

Er moet volgens mij ook wat meer gecontroleerd worden. De laatste keer dat ik er was werd ik letterlijk gewoon opzij geduwd door een (allochtone) man die wou voorsteken. Om ruzie te vermijden ben ik gewoon terug naar het dansgedeelte gegaan maar dat verpest de sfeer wel enorm. Voor alle duidelijkheid ik zeg niet dat alle allochtone heren zo zijn maar het is mij opgevallen dat hier en in andere clubs ze dikwijls de dames opeisen vooral als ze met meerdere vrienden samen zijn.
Exact wat ik laatste keer dat ik er was ook heb ondervonden 😞. Zielig en egoïstisch gedrag.

Dat is dan allemaal geen probleem hoor voor hun geloof 🤣

Dat soort kerels komt altijd met nog vier vijf vrienden tegelijk

Sterker nog, tolerant als ik ben, ik heb er wel eens een gehad die mij van mijn eigen meisje wegtrok. En meteen een heleboel kapsones en ruzie. Ik zou discrimineren. Jaja. Die is dan ook na melding bij de staf keurig de deur uitgezet. Het was wel meteen einde feestje voor mij. Op zo'n moment ben ik er ineens helemaal klaar mee en kan ik geen vent in mijn omgeving meer verdragen....

Terug
Bovenaan Onderaan