Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Eroxx

Vrijdag 04 juli 2025

Sangria Party (20:00 - 03:00 uur)

Sangria Party. Let's get Spanish on Friday.

Oh, ik zag dat er mensen aan het wachten waren op verslagjes. Ja, afgelopen donderdag ben ik er niet geweest. Dus ook geen verslag dan. Lag thuis in de zon, en tussendoor nog wat tuinwerken.
Maar de vrijdag dus wel : ik dacht bwa, laten we een sangriaatje gaan drinken, en misschien zijn er Spaanse vrouwen, zo van die lange slanke, zwarte haar, zwarte ogen, waar je eindeloos diep in verdrinkt als je daar in kijkt. En die waren er, fuck wat een geil volk was er aanwezig. Er waren ook weer die 2 slanke T-Girls, Sissy's, dedju die zijn geil. Moet ik eerstdaags toch eens mijn pik gaan insteken. Heb ze nu al een paar keer daar gezien. @Nathalie Nathalie ging er voor een keer niet zijn, dus ik kon me al wat meer ontspannen (dus niet de ganse avond zij en haar man in alle posities neuken, het leek bijna alsof ik verlof had) :cool:
@SaEr ging er wel zijn en N & H. want H. ging verjaren om middernacht.
Iets later daar dan gewoonlijk, rond 21:00 uur, hola een rij geile mensen aan het aanschuiven aan de inkom. Parking al goed vol, het ging dus druk worden. En het was druk uiteindelijk, jawel. Achter in de tuin waren er Spaanse gerechten te consumeren.
Die knappe slanke lange haren krullen Franstalige, die altijd bij die grote T-Girl is was er ook, ze was er zonder de T-Girl maar wel met een koppel, kusje, wat zeg ik kusje, die haar tong vloog halverwege mijn keel, shit man dat is een geil wicht.

3x cum voor Fluo
De Thaise met haar man was er ook. Zij was even weg, ik vraag aan haar man hoe het gisteren geweest was (de donderdag), ahja, was wel ok, was veel volk en bla bla. Ondertussen kwam ze er ook bij en terwijl ik met haar man aan het praten was ging ze door de knieën en begon mijn pik te pijpen, toen die hard was pijpte ze die van haar man, toen beurtelings, haar man hield met momenten mijn ballen fijn in zijn hand terwijl mijn pik in haar mond verdween. Plaats achter aan de discobar aan de ingang van de ero-ruimtes. Fluo & vriend was er ook, ondertussen was het al 22:00 uur en ze gingen in actie vliegen, ik zag het aan haar ogen, ze kwamen naast me door terwijl ik nog halverwege de keel van de Thaise zat. Ze (Fluo) begonnen rustig op de witte zetel achter de discobar. Ik had dus nog tijd om mijn pik rustig te verwijderen uit de mond van de Thaise en het gesprekje af te ronden. Ik op de andere zetel gaan zitten, want uiteindelijk gaan ze toch verder voor het grote spektakel op het bed. Met een paar mannen op het grote bed, pik in poesje, pik vriend in mond, andere mannen er naast, allemaal aan hun pik aan het rukken, niemand die haar durft aanraken, echt, zucht. Ik dan maar met nog harde pik van de Thaise bij haar op de matras gaan zitten, babbeltje met de vriend terwijl hij gepijpt en zij geneukt werd. Altijd cool om dan een serieus gesprek te hebben. Er werd vlot geneukt en er kwam ook al even vlot cum in de rubbers terecht. Ik haar tietjes fijn vastgenomen, haar hoofd vasthouden als ze iemadn pijptje zodat ze niet weg kon, vinden de mannen wel geil. Hoppa, eerste cumshot in haar mond en gezicht en op de matras. Handdoekje en waar is de volgende harde pik , oh , niet dadelijk een, ja, dan de mijne maar effe gepijpt, die was nog lekker hard, ja de volgende, die zat nog maar net in haar mond of er was cum, hoppa handdoekje. Een andere man maakte aanstalten om haar te neuken maar zat wat te taffelen met zijn condoom, en fluo wou ze met haar mond aandoen, maar die man was zo geil, die stond zo op scherp dat terwijl de condoom richting zijn eikel kwam hij ongehoord hard, zijn cum spoot weer in Fluo haar mond en gezicht. Condoom was bij deze niet meer nodig. Dat was 3x cum op een kleine 10 minuten. Geil!Fluo.jpg

Stress bij een fluo lingeriesetje
SaEr op een gegeven moment een ruimte aan het zoeken, komen ze langs de traliekooi(The Pussycat), daar stond Linda met vriend toe te kijken naar geile taferelen die zich daar afspeelden, met mijn harde pik in de hand, oorzaak van die harde pik : die zachtje handjes en aanrakingen. Ik zeg tegen K. terwijl ze tegen mijn harde pik botst, 'waar gaan we naar toe'? Met mijn pik in haar hand, we gaan een kamer zoeken. Oh zeg ik! Dus samen met E. haar gevolgd, en dat is nodig, onmiddellijk volgen want anders geraak je niet meer in de ruimte. Het werd gelukkig de grote ruimte met ovalen vensters.Ik lag nog maar net comfortabel om te kunnen toe kijken of er zat al een pik in K. En die heeft er lang in gezeten, in het strakke snakkende poesje, eenmaal daar in beland wul je er niet meer uit. In alle posities is ze geneukt. Naast me een jonge slanke jongen, pik aan het rukken om hard te blijven, hij had zich duidelijk voorgenomen om haar te neuken, en het was haar type, dus dat moest goed komen. Hij durfde haar wel niet aanraken, zo was hij gefocused op zijn pik. Ondertussen nog een andere jongen haar geneukt die sneller bij haar poesje was, maar die was snel zonder cum gevallen, weer iemand anders toen, ja weer pech voor de jonge kerel, maar ondertussen kwam k. wel in een goede positie te zitten zodat hij zijn kans kon wagen. En toen was het zover, liet hij zich weer bijna voorbij steken door iemand anders, die heb ik wel effe tegengehouden. Jongens toch. Ik zeg : wachten jij, eerst hij hier. Toen nog een getaffel met de condoom, ja, en dan lukt het niet meer. K. vond het zo jammer, dat ze zich omdraaide en hem vastnam en hem begon te kussen en te strelen, maar het mocht niet meer zijn, de stress had gewonnen van de geilheid. 23:45 op de horloge van K. Pauze want om 24:00 verjaardag van H. Met de fluo BH rond mijn pik gewikkeld als trofee verlieten we de ruimte.

Drax The Destroyer
Hopelijk heeft iedereen 'Guardians Of The Galaxy' ooit gezien. En dan heb ik het voornamelijk over Drax, die brede grappige kerel uit de film. Zoek hem anders maar eens op in Google. Is belangrijk voor de beeldvorming die dadelijk gaat gevormd moeten worden?.
Vlak na de verjaardagswensen, K. & E. (SaEr) achter aan de grote poef aan het toekijken, was een leuk koppel aan het neuken, nee eigenlijk was het meisje zijn flinke grote pik aan het pijpen, pik met een piercing inde eikel, geen prins Albert, een andere. Geil om te zien.
K. dus mee de poef op, die pik mee aan het helpen pijpen. E. zijn pik fijn rechtstaande in de poes geschoven terwijl zij de piercing aflikte met haar tong. Ik naast haar op de poef, haar haren in bedwang houen tijdens de pijpsessie en natuurlijk de tietjes ook in bedwang houden. Een pak volk in de ruimte daar plotseling, ahja, al niet moeilijk, 2 knappe meisjes op de poef. Een strakke jonge kerel kwam ook op de poef, naast K. Een paar andere kerels hebben K. ook rechtstaande geneukt terwijl zij nog altijd met de piercing bezig was en ook geregeld mijn pik eens diep in de keel nam. Plots kwam er nog een kerel naast me op de poef, maar wat voor een kerel, how seg, ja ik moest aan Drax The Destroyer denken. Whaw, wat een tattoos had die vent, die had ik wel eens willen betasten. Bij verschillende mannen sloeg hier ook weer de stress toe, toen het moment naderde van de rubber en het poesje, al niet moeilijk met zo een knap ding voor je. Ik denk dat er veel denken, dit kan niet, dit is niet echt, jawel hoor. Maar als het dan niet lukt is het de beurt aan de volgende, en dat ging vrij goed, ondanks de enorme drukte in die kamer, totdat die strakke jonge kerel op de poef K. wou gaan neuken, plots kreeg die een duw van een andere kerel die haar ook wou neuken, een duw terug, een gemene duw, een paar gemene woorden en plots onverwacht grijpt die Drax , how mensen ik verschrok me en K. ook, die strakke kerel vast en trok die met een beweging van de poef af richting disco naar de uitgang. Die nam die gewoon mee onder zijn arm. Niet normaal. Ik had K. vast, zo snel was het gegaan, ze wist niet goed wat er gebeurt was. Teveel testosteron, haantjes gedrag en teveel Alpha mannetjes in combinatie met de oogverblindende mooie K. die we dan eens uiteindelijk op de grote poef hadden gekregen, ja uiteindelijk, want dat is niet zo haar ding. Ja, en dan moet er gevochten worden. Jongens toch. Die Drax heeft die kerel tot bij de portier gebracht aan de inkom balie. En dan kan je beschikken. Gedaan met de geile pret. Zoiets wordt daar niet geduld en al zeker niet op een vrijdag avond als de portier aanwezig is.

KitanaNew.png

Terug
Bovenaan Onderaan