Ik was er vroeg gisteren.
Dames van het huis waren op één hand te tellen. Zo vroeg was er slechts één actief aan de toog aan het pijpen. De rest die kwam rond half een. Oortjes was er ook maar die had in het begin veel aandacht voor haar ventje. Massage mogelijkheid was er, alleen niet zoveel interesse voor als normaal misschien te warm?
Toch zie je ook bij het nieuwe beleid dat sommige koppels de kantjes er vanaf lopen, eten en drinken. Niemand is verplicht en zeker zijn vrouwen niet verplicht als ze in de relax zijn wat te doen, mannen gedraag je zou ik zeggen.
Het SM stel was er aan het eind van de middag nog vastgebonden aan de kooi, maar de meeste mannen hadden hun kruit al verschoten.
De Thaise jongedame en haar vriend waren er ook.
In de bioscoop was ook een dame zeer actief, die heb ik daar vaker gezien met haar man/vriend. Mooi koppel is dat.
Bediening van het personeel in keuken, disco, en ontvang daar alleen complimenten voor.
Ik denk dat wangedrag meer in de relax voorkomt en dat de "heren" zich daar vrijer voelen dan in de bioscoop of in de disco, maar het zou te gek zijn dat vrouwen zicht daar niet veilig kunnen bewegen.
Misschien helpt het als Nina en Bart ook eens poolshoogte komen nemen zodat ze het kaf van het koren kunnen scheiden en mannen zich weer gaan gedragen.
Diegene die zich niet gedragen buiten zetten en niet meer binnenlaten