Ik denk ze te kennen Is hij Nederlander of Vlaams?Is dat die Thaise met zo en oude gezette vent bij ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk denk ze te kennen Is hij Nederlander of Vlaams?Is dat die Thaise met zo en oude gezette vent bij ?
Klopt. Haar "doen" zal sowieso no go zijn hoor. Zou al blij zijn mocht ze beetje cum appreciërenMij enkel eens afgetrokken , je weet idd nooit goed wat haar plan is .. soms staat ze ineens en BJ te geven anderszijds weer niks .. al zou ik haar wel eens graag wille doen
Limburgs denk ik maar niet duidelijk van welke kant.Ik denk ze te kennen Is hij Nederlander of Vlaams?
Allesinds moeielijk open voor en gesprek .. zowel hij als zijLimburgs denk ik maar niet duidelijk van welke kant.
Allesinds moeielijk open voor en gesprek .. zowel hij als zij
Bij haar is het volgens mij; nee heb je, en nee kan je krijgenneen heb je en ja kan je krijgen denk ik dan maar; Tenzij iemand het hier weet.... Of misschien zitten ze hier zelf wel.
Wie waren dat?Ik werd bij de 2e ceremonie naar voren gehaald en werd daar midden in de zaal, omringd door veel publiek, heerlijk verwend door 2 dames. Ik dacht even, wat gebeurt hier, maar gelukkig kon ik de druk aan. Pfff.
OF gewoon is proberen in te duwen ? en zien wat reactie je krijgt heheBij haar is het volgens mij; nee heb je, en nee kan je krijgen![]()
OF gewoon is proberen in te duwen ? en zien wat reactie je krijgt hehe
Een koek op uw bakkes vermoed ikOF gewoon is proberen in te duwen ? en zien wat reactie je krijgt hehe