Dekhengst69
Vaste klant
Everpoel?Remco.

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEverpoel?Remco.
Hahahaha, neje verre van :Everpoel?![]()
Sh*tDan mogen alleen mannen binnen met een lul langer dan 20cm
Dan kom ikDan mogen alleen mannen binnen met een lul langer dan 20cm
En als afsluiter zijn we voor de eerste keer in de Pussycat terecht gekomen
Men goesting was al over ze , het was precies dat ik in en rusthuis zatJe had langer moeten blijven . Rond 16u30 hebben we in de bar de Thaise kunnen neuken en geëindigd met een bukkake rondje op haar gezicht tieten etc (4 personen)
Die Thaise vind ik ook lekker..... Buiten even oraal verwend geweest te zijn vorige keer, na 3x proberen, lijkt het moeilijk volgens mij om er eens mee te mogen neukenJe had langer moeten blijven . Rond 16u30 hebben we in de bar de Thaise kunnen neuken en geëindigd met een bukkake rondje op haar gezicht tieten etc (4 personen)
Wacht, dit moet een andere 'Thaise' zijn hoor - jij hebt het wss over de Thaise zij die eigenlijk een hij is maar niet over de Thaise met haar man ? Ik kan me niet voorstellen dat ze zich laat neuken eigenlijk...Je had langer moeten blijven . Rond 16u30 hebben we in de bar de Thaise kunnen neuken en geëindigd met een bukkake rondje op haar gezicht tieten etc (4 personen)
Lijkt me ook zever idd en over en andere te gaanWacht, dit moet een andere 'Thaise' zijn hoor - jij hebt het wss over de Thaise zij die eigenlijk een hij is maar niet over de Thaise met haar man ? Ik kan me niet voorstellen dat ze zich laat neuken eigenlijk...
Ik heb die Thaise effectief in de lovekamer gezien met haar man en een ander koppel ... en het was niet om rustig een praatje te maken hoorWacht, dit moet een andere 'Thaise' zijn hoor - jij hebt het wss over de Thaise zij die eigenlijk een hij is maar niet over de Thaise met haar man ? Ik kan me niet voorstellen dat ze zich laat neuken eigenlijk...
Leuk om te lezen@Wifey and her husband @Husband. Wat leuk om altijd jullie berichtjes te lezen, jullie maken mij als 25 jarige jongen onwijs enthousiast om eens te gaan!
Wanneer gaan jullie weer? Dan kom ik graag eens een praatje maken. En @Wifey and her husband als ik die verhalen van je lees, dan weet je me op afstand al te prikkelen![]()
Dat de gemiddelde leeftijd hoog kan liggen hebben we ook gemerkt maar dat het eten slecht was vind ik erover. Dat is altijd erg lekker.Voor mij alvast geen herhaling meer en het eten trok ook op niet veel ..
Boma zelf hebben we er nooit gezien.O is dat waar Boma altijd naartoe ging, dat vroeg ik me nu al 35 jaar af...