Eroxx
Donderdag 17 juli 2025
T-Girl Party (20:00 - 02:00 uur)
20:05 uur aangekomen, al wat volk dat buiten stond aan te schuiven. Beter op tijd daar zijn want anders geen plek in die kleedkamer daar met al die T-Girls.

Maar het was weer zo ver, tassen met make-up,met kleren, met weet ik wat nog allemaal, je breekt bijna je nek alvorens je aan je locker bent, de tafel aan de spiegel vol met van die grote oorbellen! Vol zeg ik je. Voor gek van te worden

. Maar goed, dat hoort er bij, is wel grappig hoor. Nu ik moet wel zeggen, ik heb extra opgelet met door het centrum van Balen te rijden, dat ik de juiste weg ben afgeslagen om naar de Eroxx te gaan. Een klein onoplettendheid, een paar straten te vroeg afslaan, en je komt in een rusthuis, zoals hier de donderdag blijkbaar iemand overkomen was. Dus opletten mensen, de juiste afslag

nemen! Wat een geil volk weer. Die 2 jonge knappe T-Girls, een blonde en een zwart harige, die zijn er in de week en op vrijdagavond ook dikwijls tegenwoordig. Shit mensen, wat een figuurtje, met een blik instant geil wordt ik daarvan, die outfitjes dat die aanhebben, dat broekje dat hun pikje verbergt, dat nodigt uit om aan te raken, nu die zwartharige heb ik effe vastgehad, en die blondharige was Nathalie een beetje komen opgeilen. We maken vorderingen. Rome is ook niet in een dag gebouwd. Wat wel in een dag gebouwd gaat worden is een nieuw podium op Tomorrowland. Ben benieuwd. Rond 20:20 uur omgekleed de disco binnen, dadelijk maar eens een toerke gedaan, en vast komen te zitten tussen een deel geile mannen aan de gloryholes. Wat was me dat daar de ganse avond, dsjezus, dat heeft daar continue afgeladen vol gestaan die ruimte, daar werd van alles geneukt, kutjes, kontjes, mondjes en weet ik niet wat nog allemaal, doordrenkt met af en toe die mottige geur van poppers. Bah! Geil hoekje daar de ganse avond. Effin, dus, 3 mannen onmiddellijk, een mijn pik aan het pijpen de andere mijn tepel aan het zuigen en de andere met 2 handjes mijn kontje aan het openrekken. Ik heb ze van me afgeschud, want die hadden me graag zien spuiten. daar was het nog een beetje te vroeg voor. Megahard en al serieus geil terug de dancing binnen. Net op tijd want
@Nathalie Nathalie & G. stonden er , hadden net gegeten. Was al weer een 2 weken geleden dat ze er nog eens waren. Met zwarte kruisvormige stickers bedekte tepels, een sletterig lingerie pakje, en mijn harde pik dadelijk in haar mond, nam ik G. zijn zware lederen harnas en tepels vast.
Prins Albert
Rondje met ons drieën vanachter gedaan, gloryholes, nog altijd geen doorkomen aan. Dat was spitsroeden lopen, tegen die harde pikken terug een weg naar de traliekooi banen, nu heb ik daar al veel gezien maar zo een gedoe, gekreun, gesop, gehijg. Daar zat me wat geil volk bij mekaar. Nathalie & G. lagen al in de kooi, ik erbij, weg van die drukte, ik denk dat ik 30 handjes tegelijk overal heb gevoeld. Nathalie ons beide pikken nog effe wat harder gepijpt. zij op de knieën, pik van G. in de mond, ik met rubber en glij onverschrokken diep de poes in. Showke gegeven aan de kijklustigen, pik langzaam eruit, erin, komt er plots nog een meisje bij in de kooi, die had ik daar de vrijdag al gezien, die heeft daar toen uren die kooi geclaimd. Die nam me vast langs achter terwijl ik Nathalie haar poes aan het afneuken was, die nam mijn tepels en ballen vast, lippen over mijn tepels en zuigen. Ja, fuck, zoiets heb ik nodig, how se. Werd ik daar nog net iets geiler. Tijd voor het handje, hebben we laatst ontdekt. G. zijn pik in Nathalie, hij boven op haar. Pik in poes, op en neer. ik voorzichtig handje erbij terwijl de pik op en neer bleef gaan. Daar gaan vlot 4 vingers bij. Nathalie lekker strak poesje dan. Ha, nu hadden we de aandacht van de kijkers. Na het handje pik nog in de mond gestoken bij Nathalie terwijl zij nog uitvoerig hard werd genomen door G. Plots een andere T-Girl bij ons in de kooi, zijn pik fier vooruit, oh, wat zag ik daar een piercing in de eikel, jaja, een prins Albert. Cool. Ik die piercing tussen mijn vingers, eerste keer dat ik zo iemand van kortbij zie. Die piercing werd uitvoerig gepijpt door dat extra meisje dat nog steeds in de kooi aanwezig was. Wij hadden ons handen vol met Nathalie. Nog enkele malen de truc met het handje gedaan voor de aanwezige kijkers. Zelfs een handje, 4 vingers langs onder erin terwijl ze op haar knieën zat en langs boven het andere handje, 3 vingers tegelijk, dan het poesje opensperren door de handjes van mekaar af te bewegen. Zodoende ontstond er plek van de pik van G. Deze heeft dan ook zijn pik erin geschoven tussen mijn 2 handjes door. Dan heb je pas een straks poesje. Nathalie was effe terug 18 jaar! Pauze. Kom ik uit die kooi, hup wordt ik daar gepijpt in die smalle gang, dan nog eens aan de kooi rechtstaand door iemand, dan nog een coole mooie grote T-Girl aan de grote poef, met grote pik, die me ook aan het pijpen. Ik zeg : ik heb pauze! Eerst even pijpen zei ze/hij. Daarna heb ik hem/haar met zijn harde pik in mijn hand meegenomen naar de wasbak, mekaars pikken met zeepje onderhanden genomen. Was trouwens zijn eerste keer dat hij/zij daar was. Ik zeg : mag ik je met je pik in mijn hand mee de disco meenemen. Yep. Zodoende heb ik hem daar afgeleverd aan een meisje dat daar ook regelmatig komt. Met zijn harde pik in mijn hand zei ik tegen het meisje. Zijn/haar eerste keer hier. Ha! Ook nieuw en nog niet gezien, er liep een T-Girl rond met een 'PonyTail' latex masker, blitse zwarte High Heels. Geil. Regelmatig heb ik hem/haar zijn/haar mond zien afvegen met een handdoek. Duidelijk een cumsletje! vet geil als je je cum over zo een zwart latex masker kan spuiten. Trouwens overal zaten de ganse avond gewillige T-Girls klaar met open mondje, je kon je overal je laten pijpen. En daar werd gretig gebruik van gemaakt, met 3-4 tegelijk cum over die snoetjes spuiten.
Een 2de opinie
Tijdje later, Nathalie op de gynaecoloogstoel aan de grote poef, zicht op de traliekooi, klein onderzoekje doen, alé klein, het is uiteindelijk een groot onderzoek geworden. eerst was er een grondig onderzoekje door G. zijn pik en mijn handje, 3 vingers er langs boven bij, langs de klit; poesje goed strak, pik in de mond, naast ons werden 2 jongens gepijpt door een andere T-Girl. Ik achter G. gaan staan, mijn paal tegen zijn ruggengraat, hard tegen hard, zijn pik nog steeds bezig met het onderzoekje, ik zijn tepels en kontje in mijn handjes, en met momenten het poesje met 2 handjes opengesperd, mijn armen rondom G. om zo het poesje te openen en open te houden, niet onbelangrijk tijdens een onderzoek. We werden bijgestaan door een 5 tal onderzoekers in spe. Uiteraard vraagt zo een onderzoek om een 2de opinie, aldus mijn pik reeds al paraat stond, en Nathalie even zonder pik zat, ging er mijn pik dan ook vlotjes in onder toeziend oog van de kijkers die wel echt van heel dichtbij kwamen kijken, en dan vooral als ik met mijn pik op de stoute poes begon te slaan! Wel lekker zo op die stoel, nog niet gedaan, is eigenlijk beter dan de sling. Onderzoek bestond uit pik en handje. Mijn handje verdween er bijna volledig in, ik zat vast tot net boven de pols. Nathalie is goedgekeurd tot haar volgend bezoek!
It's burning
Die bijzonder grote lange slanke T-Girl met zo een kuif krullend haar was er ook. Zalig slipje aan, die zijn outfitje doet me denken aan oud romeinse lusthoven. Even na 12:00 stond ik te kijken naar een paar T-Girls die een remote controle hadden om van op afstand een of ander plug te bedienen bij de ander. Ik werd plots langs achter heerlijk betast. Ja, dat was hem, hij vroeg als ik wou meekomen...kamer met ovalen nissen, daar was nog plaats, daar heeft hij/ze me uitvoerig gepijpt, hij wou duidelijk tijdens deze pijpbeurt mijn ballennectar, dat zag en voelde ik. Pijpt trouwens voortreffelijk met zachte massage van de

ballen. Toen moest ik hem neuken. Op zijn knieën voor me, rubber en glij en er vrij vlot volledig in, tijdje deze positie vol gehouden, toe op ons zij gaan liggen en zo verder geneukt, stevig en hard verder geneukt, zo stevig en hard mijn zijn pik in mijn handje tot ik bijna ging spuiten. Toen zei hij/ze : It's burning! Haha, kontje deed een beetje zeer, ik pik uit kontje , rubber eraf, pik in zijn mond en vlotjes spoot ik een eerste straal mondvullend in zijn keel, hij hield mijn pik geklemd vast, die eerste teug moets doorgeslikt, hij hield me gewoon tegen met spuiten, greep verslapte en de 2de en 3de straal vloog eruit weer sproeiend en gutsend in zijn mondje. Geil kreunend liet hij/zij het verdwijnen, en weer hield hij me tegen, de laatste salvo's heb ik ongehinderd kunnen spuiten! How mensen, ik kwam hard en totaal volledig!
Linda waar was je??? Ik had je verwacht