Constance Made

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

enrico

Vaste klant
138
28/10/21
621
2
eerste Keer bij rvp dames apart laten voorstellen gekozen voor constance classy en geile look ff aftikken bij meneer en naar kamer nr 8 verwezen ze komt binnen met style doen de hygiene dingen en Dan heaven explodes pijpen neuken met condoom in alle standen heerlijk in doggystyle klaarkomen geweldig top dame
 
Ja, het is alweer meer dan een jaar geleden.
Het was OK, maar niet een dame waar ik naar terug zou gaan. Maar goed, ik vergelijk haar met andere dames bij RVP en dan zijn er een hoop die ik leuker vind. Ze is wat ouder ook, ik denk achterin de 30. Met zoenen en knuffelen was ze terughoudend en de borsten vond ik wat hard aanvoelen.
Verder wel een lieve, leuke vrouw en inzet is verder toppie. Diverse standjes geen probleem.
Zelf ga ik toch het liefst voor een GFE, maar Constance is daar denk ik niet de juiste dame voor.
Ik weet niet meer of ze rookte, er staat me vaag iets bij van wel, maar ik weet het niet zeker meer. Dit zou je bij RVP moeten navragen.
 
Ja, het is alweer meer dan een jaar geleden.
Het was OK, maar niet een dame waar ik naar terug zou gaan. Maar goed, ik vergelijk haar met andere dames bij RVP en dan zijn er een hoop die ik leuker vind. Ze is wat ouder ook, ik denk achterin de 30. Met zoenen en knuffelen was ze terughoudend en de borsten vond ik wat hard aanvoelen.
Verder wel een lieve, leuke vrouw en inzet is verder toppie. Diverse standjes geen probleem.
Zelf ga ik toch het liefst voor een GFE, maar Constance is daar denk ik niet de juiste dame voor.
Ik weet niet meer of ze rookte, er staat me vaag iets bij van wel, maar ik weet het niet zeker meer. Dit zou je bij RVP moeten navragen.
@Krolse Kater top5 RVP?
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
Rvp Made
Van middag een half uurtje met haar samen op de kamer geweest het was hoe moet ik het zeggen wel leuk , maar niet echt wat ik er van verwacht had ze ziet er op de foto's heel anders uit dan in werkelijkheid, niet verloof zo maar niet mijn type. Ze heeft wel een heel strak lichaam voor haar leeftijd met een paar harde silecconen borsten ik zie liever iets meer natuur verders was de sex oké en ook lekker gekomen zowel zei als ik 😃maar voor mij geen herhaling helaas.
 
Van middag een half uurtje met haar samen op de kamer geweest het was hoe moet ik het zeggen wel leuk , maar niet echt wat ik er van verwacht had ze ziet er op de foto's heel anders uit dan in werkelijkheid, niet verloof zo maar niet mijn type. Ze heeft wel een heel strak lichaam voor haar leeftijd met een paar harde silecconen borsten ik zie liever iets meer natuur verders was de sex oké en ook lekker gekomen zowel zei als ik 😃maar voor mij geen herhaling helaas.
Het bedrag was 90 € voor een halfuur
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan