Dames die in te donkere kamers ontvangen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rimon

Meubelstuk
3.001
09/10/21
4.286
19
Hebben jullie weleens meegemaakt dat een dvp in een donkere kamer ontvangt zonder fatsoenlijke verlichting en je haar nauwelijks kon zien? Hebben zulke dames iets te verbergen hebben ze misschien een mislukte operatie gehad waardoor ze zich schamen voor hun lichaam.
 
Iedereen ziet er mooier uit in het donker, ook wij de klanten. Ik ben behoorlijk visueel ingesteld als het op bepaalde zaken aankomt en schrik echt niet van een pukkel, litteken, beetje striae of enige sinaasappelhuid, dus ik heb het graag licht.
 
Nooit echt meegemaakt en als het te donker is vraag ik of er een lampje aan mag of het gordijntje een beetje open kan. Misschien zit er een of andere kerel in een hoekje te kijken met zijn lul uit zijn broek. Of "zij" haalt haar dingdong tevoorschijn... 😅

Net als eten wil ik wel een beetje zien wat ik neuk; het oog wilt ook wat dus niet pikzwart maar ook niet onder een tl verlichting. Beiden zijn voor mij niet echt lustverhogend.
 
Te donker is natuurlijk niet leuk. Maar wat echt erg is , is een bed met daarboven 2 lampen van 100 WATT. zonder dimmer.
en van dat ziekenhuis witte licht. Waardoor je er net uitziet als een patient. Nee dat was het ook niet.
Of dat nog niet genoeg was viel er tijdens doggy-stoten ook nog een pluchen konijn van een rek net boven het bed pal op haar rug.
Gelukkig wou het mijn plaats niet innemen.
 
Hebben zulke dames iets te verbergen hebben ze misschien een mislukte operatie gehad waardoor ze zich schamen voor hun lichaam.

Of misschien hebben ze gewoon niet graag dat de hele wereld hen van honderd meter ver perfect kan zien? :unsure: Wat ik heel goed begrijp. Ik heb zelf, als ik zo'n raam van dichtbij passeer, en vooral als ik er binnenstap, nogal eens het gevoel dat de hele maatschappij me met sterk afkeurende blikken aankijkt. :oops:
 
Ja dat heb ik wel eens meegemaakt. Advertentie thuisontvangst zonder reviews. Eerst z'n speurtocht waarbij je alleen de straatnaam krijgt. Allemaal flats en ik kreeg een foto op de app waar ik moest gaan staan. Beviel me al niet maargoed. Toen het huisnummer gekregen. Lift in, galerij op. Aanbellen, weer ff niets. Gaat ineens automatisch de voordeur open. Eén donker hol. Ik dacht echt what the fuck is dit allemaal. Er springen zo 3 gasten op me ofzo. Maargoed ik ga toch maar naar binnen. Staat er een latina grietje in de b klasse, terwijl ik met een blonde stoot had afgesproken. Ook de kamer helemaal donker, zoals waar Rimon het over heeft. Ik heb bedankt voor de eer en pleitte gegaan. Ga ik de flat uit, hé dit is een andere deur. Klap dicht, alleen kruk aan de binnenkant. Kon ik me auto niet meer terug vinden!!!!!
Om die flat heen gelopen en uiteindelijk me auto terug gevonden. Nog een berichtje gestuurd of ze zelf als ze een advertentie van een mooie tv ziet en ze gaat erheen en het is een broodrooster het dan koopt? Op zulke momenten vraag je jezelf echt af waar ben je mee bezig.
 
Als de kamer te donker is of de muziek te hard staat, vind ik dat een absolute spelbreker. Wil de dame kunnen zien, wil zien wat ze bij me doet, wat ik bij haar doe. Zelf ben ik zeker niet perfect, dus dat hoeft de dame ook niet te zijn. Als de muziek te hard staat, leidt dat veel te veel af en schaadt het de communicatie.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan