Recensie Dawi, Saitarn, Pleinweg Rotterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Flip

Wandelaar
84
12/07/22
212
25
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Omdat de nieuwsgierigheid naar de vernieuwde Saitarn toch wel groot was, heb ik via de site gekozen voor Dawi, aangeprezen als 27 jarige. Bij de salon aangekomen werd ik naar de achterste kamer geloodst door de gastvrouw. Telkens kwam er een andere -tegenvallende-dame de kamer binnen. De derde was wonderschoon en bleek Dawi te zijn. Echt eentje waar je zelfs in Thailand je hoofd voor omdraait. Ze gaf aan alleen massage te doen met happy end. Tachtig euro. Mij helemaal prima. Ik mocht douchen en het duurde 8 minuten voordat ze uit de naastgelegen kamer kwam met het wisselgeld. Met een dwingende toon moest ik op mijn buik op het voortreffelijke bed gaan liggen. De geheel gerenoveerde kamer heeft een hele grote wandspiegel. Deze is echter te hoog gemonteerd waardoor je net niets ziet. Dawi spreekt meer dan goed Nederlands. Tijdens het masseren spreekt ze echter geen woord. Ze ziet er tot de bovenkant van het middenrif er bovengemiddeld goed uit. Prachtige boobs, heel mooi gezicht, prachtig opgestoken haar. Daar onder is ze behoorlijk mollig. Tussen de rollen voelde ik een touwtje. Dat bleek haar string te zijn. Die houdt ze keurig aan. Aanraken is nergens toegestaan en dat laat ze op een onvriendelijke toon horen. Dat probeer je geen tweede keer. Van enige vorm van connectie, affectie of interesse in de klant was geen sprake. Mogelijk was ze zwaar ongesteld of heeft ze een oprechte hekel aan mannen.
Plichtmatig heeft ze het klusje afgemaakt. Daarna mocht ik mij gaan douchen. Inclusief twee keer douchen, 8 minuten wachten op het wisselgeld, aan en uitkleden, stond ik 40 minuten later weer buiten.
Herhalingsgevaar bij deze mooie meid is voor mij niet. Misschien anderen betere ervaring met haar hebben?
 
Ik was er ook van de week geweest en heb precies dezelfde ervaring. Mooi poppetje maar zeer afstandelijk en alles was erg plichtmatig. Massage ansich was goed en stevig maar het erotische deel was nihil..

Ze vroeg nog een aantal keer of ik extra wilde maar daar bedankte ik vriendelijk voor..

Eenmaal buiten had ik op de een of ander manier het gevoel dat ik haar ergens (van een ander salon) kende. Kan het zijn dat dit Daw van Mystique is?
 
Laatst bewerkt:
Ik was er ook van de week geweest en heb precies dezelfde ervaring. Mooi poppetje maar zeer afstandelijk en alles was erg plichtmatig. Massage ansich was goed en stevig maar het erotische deel was nihil..

Ze vroeg nog een aantal keer of ik extra wilde maar daar bedankte ik vriendelijk voor..

Eenmaal buiten had ik op de een of ander manier had ik het gevoel dat ik haar ergens (van een ander salon) kende. Kan het zijn dat dit Daw van Mystique is?
Daw is nu Nadia bij Korat Thai (of ze moet inmiddels weer elders zitten). Maar de omschrijving van de service klinkt wel een beetje als Daw.
 
Dat ik daar zelf niet op ben gekomen🧐. Ben in het verleden bij MTT op avontuur geweest bij Daw. Prachtig poppetje maar geen bal mee te beleven. Net zo dwingend, koud en afstandelijk als mijn ervaring bij Saitarn. Toen mocht ik nog wel aan haar boobs zitten, iets wat nu een no was. Geld pakken, zo snel mogelijk afwerken en weer de deur uitwerken. Er stond geen andere klant op de planning die middag. Daar kon haar haastige service niet aan liggen. Ze had inderdaad de welbekende tatoo op haar rechterschouder. Bij het douchen zag ik dat ze een smal streepje haar in haar schaamstreek had, precies zoals bij Daw van MTT.
Saitarn is na verbouwing recent weer op, ze werkt er sinds kort.
 
Ik was er ook van de week geweest en heb precies dezelfde ervaring. Mooi poppetje maar zeer afstandelijk en alles was erg plichtmatig. Massage ansich was goed en stevig maar het erotische deel was nihil..

Ze vroeg nog een aantal keer of ik extra wilde maar daar bedankte ik vriendelijk voor..

Eenmaal buiten had ik op de een of ander manier het gevoel dat ik haar ergens (van een ander salon) kende. Kan het zijn dat dit Daw van Mystique is?

Ze vroeg nog een paar keer of ik extra wilde... Bedoel je dan extra tijd? Of extra mogelijkheden qua intiem? Dat laatste lijkt mij sterk.
 
Dawtje, douwtje, douwtje, van jou hoeft mijn pik geen douwtje. Maar wat ik nou niet snap, hè: als je nou echt walgt van je baan of walgt van kerels, dan stop je er toch mee?
 
Precies dat dacht ik ook @Pippi Langkous. Waarschijnlijk is het lastig met zo'n instelling een andere baan te vinden waar ze met zo'n minimale inspanning zo'n een maximale opbrengst kan genereren. Ze heeft haar looks erg mee, al ben ik helemaal geen fan van haar toch wel vette lijfje. Maar goed: mij heeft ze als klant verloren. Ik heb er alles aan gedaan om het ijs te breken maar zelfs een glimlach kon er niet af. €80 euro rekenen voor effectief minder dan 30 minuten aan het werk, is mij toch echt over de limit.
 
Dawtje, douwtje, douwtje, van jou hoeft mijn pik geen douwtje. Maar wat ik nou niet snap, hè: als je nou echt walgt van je baan of walgt van kerels, dan stop je er toch mee?

Ik heb haar destijds bij MTT bezocht. Je moet bij haar er echt zelf een beetje energie in steken om het gezellig te maken helaas. Was bij mij aardig gelukt en werd dan toch nog een leuke date. Dus kan wel maar het zou natuurlijk prettiger zijn als het wat meer vanaf haar kant zou komen. Als ik de verhalen zo lees (ook van recensies bij de andere salons) dan zit ze niet echt lekker in haar vel, wat misschien ook de reden is dat ze wat molliger wordt. En zo heb ik nog wel wat signalen gezien die e.e.a. bevestigen, maar ik zal verder geen details geven om niet teveel te insinueren.
Misschien is er een goede coach onder ons die haar kan vertellen dat als je zelf start met positiviteit en een lach, je dat vaak ook terugkrijgt van een klant. 😄 Dat zou haar misschien zelf ook wat vrolijker maken. ☀️ Het zou mooi zijn als ze dat inzicht krijgt, want het is verder wel een mooie dame waar je toch wel een leuke tijd mee kan hebben.
Misschien dat ik nog wel een keer bij haar langs ga.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/590518-lilli
Totale kosten (in euro)
80
Vandaag bij lilli geweest omdat ik in de buurt was
Oh is andere dame als dawi maar voor eerste keer recensie
Nog verder uitzoeken hoe ik nieuwe kan maken
Leuke volwassen vrouw mooi lijfje had ik op kinky al gezien
Gekozen voor 1 uur
Heel uur makkelijk volgemaakt lekker rustig goede massage met prostaatmassage
Daarna heeft ze het lekkerr afgemaakt met nig wat ontspanning massage erna
Fijne douche genomen erna
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan