Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nou Paulus als ik de recensies leest over de dames van de Geleenstraat gaat het bijna altijd over Oost Europese dames waarvan de Roemeense de kroon spannen. Slechts af en toe gaat het over een nederlandse dame of een dame met een West Europese, Aziatsche of Latijns Amerikaanse achtergrond.
 
Laatst bewerkt:
Met vakantie voor 2 maand. Ze komt terug midden/end van oktober of zo.
Volgens mij zag ik haar gisteren met een vermoeid gezicht.
LOL op die kamer zat de laatste tijd die donkere dame met het mooie gezicht waar ik niet meer naar binnen ga omdat ze de laatste keer te veel zeurde. Een slecht bui en je verliest zomaar een klant
 
Ben van plan om morgen naar Den Haag te rijden,denk er rond 4u te zijn ,is er veel bezetting dan?,iemand aanraders en wat zijn de gemiddelde prijzen daar?
Zaterdag 4 is een prima tijd. Vooral als je van plan bent wat langer te blijven. Dan heb je en de middag dames en de avond dames. 4 uur wandelen en een wipje maken. Broodje eten en dan rond half 7 de nieuwe shift dames bezoeken
 
Zaterdag 4 is een prima tijd. Vooral als je van plan bent wat langer te blijven. Dan heb je en de middag dames en de avond dames. 4 uur wandelen en een wipje maken. Broodje eten en dan rond half 7 de nieuwe shift dames bezoeken
Carlito is een jonge God, hij neukt gerust 3 keer op een dag.......maar als je maar een schot hebt dan zou ik na zeven uur gaan. Dan heb je morgen bij voorbeeld keuze uit Luna, Carina, Valeria, Kelly en Coral...... mijn balzak doet al pijn bij de gedachte....
 
Las in haar Topic dat Laura (Geleen) vandaag weer terug kwam. Weet alleen niet of het in t land is of dat ze ook weer achter haar raam gaat staan. Mocht iemand het weten of haar spotten.

Alvast dank van iemand een stukje verder vandaan:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan