Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb serieus nog nooit 35 betaald in de doublet simpelweg omdat als je dan toch gaat wil je toch het hele pakket en naar huis rijden met een heerlijk gevoel waar je weer week(en) op voort kan ? Ik betaal altijd tussen de 70 en 100. En kom dan herboren naar buiten. Als je 35 betaald kan het toch niet lekker zijn ? Snel pijpen mc. Snel een afgewerkt standje en met 8 min weer buiten....
 
hallo broeders heel veel ramen waren dicht rij 40 links achterin en rij 12 in het midden waar normaal kleine anna staat waren helemaal donker niemand te bekennen het was een trieste boel gelukkig was Gabriella wel te bewonderen tja je hebt maar 1 goeie nodig, tevens was Adriana ook aanwezig uit alkmaar
 
Dag mannen, ik ben student en wil voor de tweede keer in mn leven naar de hoeren. Ik ben opzoek naar een mooie dame die pzc en nmc doet voor 50 euro of minder. Kan iemand mij tips geven
Claudia schijnt goed te zijn.
Maar als ik jou was zal ik maar niet gaan. Straks raak je verslaaft en geef je al je geld uit aan de hoeren ipv schoolboeken 🤣.
 
Claudia schijnt goed te zijn.
Maar als ik jou was zal ik maar niet gaan. Straks raak je verslaaft en geef je al je geld uit aan de hoeren ipv schoolboeken 🤣.
Ik blijf genoeg beleggen om later eindeloos mierzoete poppetjes te kunnen neuken, wil alvast een voorproefje hoe dat kan zijn. Vind het beetje kut om meer dan 50 piek te betalen en wil ook niet betalen voor een lelijke chick snapje
 
Dag mannen, ik ben student en wil voor de tweede keer in mn leven naar de hoeren. Ik ben opzoek naar een mooie dame die pzc en nmc doet voor 50 euro of minder. Kan iemand mij tips geven
Rondwandelen in de doublet en je keuze maken. Wat mooi is bepaal jezelf, maar voor 50 euro is er genoeg te scoren. Gewoon op en dame afstappen en vragen naar extra's😁
 
Als jullie zulke tips geven gaat hij naar binnen bij Lavinia of Karima en was dat zijn laatste wandeling ook geweest.
Ik ben gewoon opzoek naar een mooi meisje het liefst jong, niet zon vieze met veel te veel tattoos. Gewoon een goede deal voor een student met een smalle beurs zegmaar. Ik kom genoeg leuke verhalen tegen maar ook genoeg gekke waarvoor ik niet per se wil betalen. Anyway ik ga as vrijdag in den haag vrouwen versieren en wellicht als ik de smaak te pakken heb kan ik daarna bij een mooie dvp een goede deal maken
 
Ik ben gewoon opzoek naar een mooi meisje het liefst jong, niet zon vieze met veel te veel tattoos. Gewoon een goede deal voor een student met een smalle beurs zegmaar. Ik kom genoeg leuke verhalen tegen maar ook genoeg gekke waarvoor ik niet per se wil betalen. Anyway ik ga as vrijdag in den haag vrouwen versieren en wellicht als ik de smaak te pakken heb kan ik daarna bij een mooie dvp een goede deal maken
Beste is om rond te wandelen en iemand te kiezen die je leuk lijkt. En voordat je binnengaat ff op je mobieltjes recensies lezen. Ramen zijn genummerd, via het plattegrondje kan je zoeken welk kamernummer het is en dan is het ff zoeken. Nooit op uiterlijk sec afgaan, is enorm misleidend.
 
Goedemiddag heren, ik ben hier nieuw. Ik heb een vraag maar weet niet of ik hier goed ben. Ik ben opzoek naar een medewandelaar die open staat om een trio te doen MM/V (regio Den Haag). Ik hou zelf van donkere vrouwen en latina's. Als er heren zijn die dat ook willen en leuke dames weten stuur mij dan een pb. Mocht ik hier niet goed zijn hoor ik het graag
 
Terug
Bovenaan Onderaan