Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zag vorige week vrijdagavond op de doublet op 16A k1 een opvallende verschijning. Echt zo een dame die je op de wallen zou oplichten. Ze is klein beetje zonnebank en een arrogante uitstraling iemand enig idee wie dit is?
Ik denk dat ik wel weet wie je bedoeld. Een slanke Roemeense met zwart haar en een vrij "harde" kop.
Ze staat daar al een paar jaar. Mijn type is ze niet, dus ik heb geen ervaring met haar.
 
@Steve_ dank voor je reactie! Ik heb me een ongeluk zitten lezen op de recensietopics omdat ik vanavond naar de Geleen ga.

Heeft iemand voor mij wat tips over dames:
- die er superknap (jong, slank, leuk koppie) zien;
- pzc (deepthroat/facefuck) aanbieden;
- anaal aanbieden?
- of een van bovenstaande i.c.m. goede service?

Prijs is het probleem niet. Maar onwijs lastig om vanavond daar te lopen en ter plekke de leuke dames hier op te zoeken😅
Je kan claudia uit de Doublet proberen, maar erg populair. Je timing moet perfect zijn of ze is alweer bezet door een ander. Van de week ruim een uur gelopen en net dat ik op wilde geven ging gordijn open en ik liep gelijk naar binnen. Denk dat de heren die er al stonden het niet leuk vonden, maar ze herkende mij en had daardoor alleen oog voor mij op dat moment.

Ik vind haar mooi. Vooral als ze heerlijk zonder condoom (deepthroat) pijpt en ondertussen met die ondeugende zaadvragende ogen je aanblijft kijken.

Je mag lekker in het mondje spuiten, maar niet diep in het keeltje. Dat wil ze niet. Ze doet niet moeilijk als je krachtig spuit en hiet hierbij wel de keel inschiet, maar ze zal het niet deepthroaten wanneer je begint te spuiten.

Als je aangeeft het lekker te vinden likt/zuigt ze ook aan je ballen en heel de tijd blijft ze je aankijken met die zaadvragende ogen van haar.

Ze zoent lekker en volgens mij is tongzoenen als je fris bent geen issue, maar ik doe het zelf niet. Beffen van haar gladde poesje is ook toegestaan en volgens mij geniet ze er wel van, maar ze onderbreekt het als ze een orgasme nadert 😞 Doet niet aan neuken zonder.

Je kan ook een praatje met haar maken, maar meestal is de nood hoog dat ik niet uitgebreid ga kletsen met haar.

Ze zit op kamer 26-2 en je kan recensies over haar lezen.
 
Was - bij hoge uitzondering - gisterenavond even in de Avenue Doublet. Ik ben een dagjesmens, vandaar.

Rubberloos ? Levensgevaarlijk.

Tenminste als je wilde urineren: rubberen laarzen meer dan nodig in de overstroomde toilet-uiterwaarden. Snel door naar het alternatief. Daar stond in het urinoir de dijk van de gele Geleen-beek ook al enigszins op overwaterd worden.

Klimaatverandering ?
 
Laatst bewerkt:
Tenminste als je wilde urineren: rubberen laarzen meer dan nodig in de overstroomde toilet-uiterwaarden. Snel door naar het alternatief. Daar stond in het urinoir de dijk van de gele Geleen-beek ook al enigszins op overwaterd worden.
Gisteren was het in de Doublet ook bij de urinoirs een gevalletje van een overvloed aan urine die overal stroomde. Enkele dappere wandelaars gezien die er met hun schoenen gewoon in gingen staan alsof het niks was. Brrrrr
 
Laatst bewerkt:
Was - bij hoge uitzondering - gisterenavond even in de Avenue Doublet. Ik ben een dagjesmens, vandaar.

Rubberloos ? Levensgevaarlijk.

Tenminste als je wilde urineren: rubberen laarzen meer dan nodig in de overstroomde toilet-uiterwaarden. Snel door naar het alternatief. Daar stond in het urinoir de dijk van de gele Geleen-beek ook al enigszins op overwaterd worden
Gisteren was het in de Doublet ook bij de urinoirs een gevalletje van een overvloed aan urine die overal stroomde. Enkeke dappere wandelaars gezien die er met hun schoenen gewoon in gingen staan alsof het niks was. Brrrrr
Bij de Bijenkorf Wagenstraat is het gratis en schoner. 5 minuten vanaf Doublet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan