Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Helaas al geloosd anders was ik op 98k2 bij de 28 jarige Nicole (1.60 lang , zwart haar , slank , Roemeens) naar binnen gegaan.
Mooie meid , leuk mee te praten .
Vandaag is ze er tot 22 uur en morgen ook nog op dit adres : daarna weet ze nog niet welke kamer omdat deze niet haar "vaste" kamer kan worden.

Vorig jaar stond ze een poosje op 126 (?) . Deze dame zal vast wel bekend zijn bij marcov12 en wellicht wilt hij dan wat vertellen over haar kwaliteiten.
 
Ook maar eens een balletje hier op gooien: Wie zijn eigenlijk de dames in de Geleen en Doublet met de grootste natuurlijke borsten, die ook nog eens slank en knap zijn?
Alles vanaf cup C heeft mijn interesse, maar liever D of DD.....ook liever slank/knap en D dan mollig/matig en F en zeker geen siliconen.

Bestaan die dames eigenlijk wel in Den Haag?
Kan ik op basis van de geringe reacties (alleen evt. Roxy/Geleen 23 die nu op vakantie is en binnenkort gaat stoppen maar waar ik dus wel direct benieuwd naar ben) dus concluderen dat er veel dvp's in de Geleen en Doublet straat staan, maar niet een die knap en slank is met grote natuurlijke borsten??

Wat een gemis eigenlijk.

En onvoorstelbaar als je uitgaat van zo'n 150-200 dvp's alles bij elkaar (gokje).

Overigens is het echt een raam 'probleem' hoor....in A'dam had je Rebecca (die toen beweerde ook af en toe in Den Haag te werken omdat ze daar woonde, maar hier leek niemand haar te kennen...) en nu vind ik daar Jasmine en Veronica aan die eisen voldoen (hoewel beide dames je binnen no time van 50 naar 150€ praten dus niet echt ideaal) en in het SKW kreeg ik 6 tips, maar eigenlijk voldeed daarvan niet 1 dame aan de wens-combi: knap/slank/beetje jong/D+.

Er waren 2 mollige dames met flinke memmen, 2 slanke dames met een C-cup(je), maar geen hint richting D of meer en 2 dames waren op vakantie.

Dusssss....nog 1 poging en dan hou ik er over op....is er iemand in de Geleen of Doublet waarvan jullie denken dat is iig meer dan een B cup of bij voorkeur natuurlijk meer dan een C?
Alleen naturel telt!
 
Laatst bewerkt:
Ik wandel alleen in de middag de laatste jaren. De Roxy die ik ken heb ik al jaren niet gezien. Heb zo mijn twijfels of dit dezelfde Roxy is.
Naar mijn idee is ze al gestopt, had al een plan B. Maar goed, kan dus best dat ze weer terug is. Sommige DVP's stoppen heel vaak.
 
Heb iemand ervaring met de dame in de geleenstraat passage 110 k6? Is volgensmij een nederlandse meid?
Ja dit is inderdaad Roxan, een NL meid met een antiliaanse roots.
Ik heb haar verleden jaar twee maal bezocht voornamelijk omdat ze ook pzc en cim deed.
Wat er allemaal nog meer mogelijk is heb ik haar niet gevraagd.
Vond het een redelijk geslaagd bezoek maar kan niet echt een klik met haar krijgen en ik heb nu eenmaal een paar dames waar ik het fijner mee heb dus is een derde bezoek uitgebleven maar er zullen genoeg anderen zijn die bij haar wel kunnen vinden wat ze zoeken want ze is heel vaak bezet en dat zegt genoeg denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Is joanna er morgen al paar keer gevraagd niemand die reageert. willen jullie haar voor jullie zelf houden whahah
Misschien helpt het als je een beschrijvine en adres erbij geeft. Bedoel je die Latina-SM-mevrouw van Doubletstraat 32 k2? Overigens weet ik haar werkdagen niet, is niet iemand die me aantrekt dus daar let ik niet echt op. Ik zie haar overdag, meer weet ik ook niet.
 
@H._ nee is geen latina ze staat altijd links in het begin dus vanaf de straatkant niet vanaf de pisbank. Ze is roemeens tattoes zonnebank bruin zwart haar niet te missen lekker wijf
 
Misschien gaat het toch over dezelfde Roxy en heeft ze tegen @Asian wel eens gezegd dat ze ging stoppen, maar is ze toch nog doorgegaan en is de huidige info (via @Paulus2) dat ze nog even terugkomt en dan daadwerkelijk (althans, you never know....) gaat stoppen??

Hoe het ook zij: Dat is 1.....die er dus nu niet is.....

Maar als ik bv vanavond richting Den Haag wil gaan en denk: Mooie dame, cup C of meer....Geleen of Doublet....dan zeggen jullie dus allemaal....niet de moeite om die rit te maken??
Het zijn dus allemaal milfs of mooie poppetjes met cupje A, hooguit B?

Dat is best apart....en gewen reflectie van het gemiddelde straatbeeld helaas....
 
@H._ nee is geen latina ze staat altijd links in het begin dus vanaf de straatkant niet vanaf de pisbank. Ze is roemeens tattoes zonnebank bruin zwart haar niet te missen lekker wijf
Zegt me even niks, maar ik zal de volgende keer dat ik in de Doublet ben (ik kom er niet dagelijks trouwens) eens kijken. Welk huisnummer is het? "Het begin" is de nummers 4 t/m 10 lijkt me. En: werkt ze overdag of 's avonds?
 
Maar als ik bv vanavond richting Den Haag wil gaan en denk: Mooie dame, cup C of meer....Geleen of Doublet....dan zeggen jullie dus allemaal....niet de moeite om die rit te maken??
Het zijn dus allemaal milfs of mooie poppetjes met cupje A, hooguit B?

Dat is best apart....en gewen reflectie van het gemiddelde straatbeeld helaas....
Ik denk dat je beter zelf een paar keer kunt komen kijken op verschillende tijden en dagen in plaats van je afhankelijk te maken van andere wandelaars die maar een vaag beeld van jouw smaak hebben.
Aan mij heb je sowieso niks want cupmaten interesseren me niet.
 
Dat doe ik natuurlijk ook en dan staat er momenteel in mijn aantekeningen-boekje:

Den Haag - met geluk veel mooie Oostblok dames in de Geleen, favo Alice en Antonia, echter allen dames met A of B-cup en verder prima lijf, C+....geen dames zowel in Geleen als Doublet tenzij sili of mollige milf.....

Dus dacht ik: Er moet toch 1 dame te vinden zijn in Den Haag die ik over het hoofd heb gezien.....maar blijkbaar niet dus....of toch?

Mijn smaak is eigenlijk heel duidelijk en vastomlijnd:

leeftijd: 21-30, evt. 30-35 bij zeer mooie boezem

afkomst: liefst Oost-Europa, evt. Zuid-Europa of elders bij zeer mooie boezem

looks: knap (toegegeven, dit is subjectief, maar als 8 van de 10 mannen zeggen dit is echt een stunner, dan zal ze niet zo lelijk als de nacht zijn)

houding: mij eea beetje laten bepalen, hoeft zelf niet overmatig actief te zijn, zeker geen zweem van kinky graag

borsten: flinke C-cup minimaal, liefst D of DD of F, gek genoeg liever geen E als de dame daardoor gemiddeld gezien weer massiever is, in mijn ervaring staat die E vaak bij de wat molligere dames). Liever D en slank, dan G en mollig. Absoluut geen siliconen.

Ik wandel erg graag in Den Haag en kan me ook prima vermaken met een petit dametje, maar de afgelopen 3 bezoekjes in Den Haag, Antwerpen, Amsterdam en prive-ontvangst waren allen petit dames.....dus nu wil ik her of der wel weer eens een dame die qua fysiek echt mijn voorkeur heeft.....
:)
 
Ik wandel alleen in de middag de laatste jaren. De Roxy die ik ken heb ik al jaren niet gezien. Heb zo mijn twijfels of dit dezelfde Roxy is.
Naar mijn idee is ze al gestopt, had al een plan B. Maar goed, kan dus best dat ze weer terug is. Sommige DVP's stoppen heel vaak.
De Roxy die jij bedoelt @Asian heb ik ook in geen jaren gezien. Die is wellicht ergens in 2014 al gestopt? Buiten gewoon populaire dame, stond destijds op 23k4/k5. Had ook eerder een D-cup dan een C-cup. Haar recensie op H* was gearchiveerd en bij mijn weten niet actief. Heb ook nooit begrepen dat ze weer terug zou zijn. De dame zoals hierboven beschreven is naar mijn weten een andere dame en had wel een actieve recensie op H*?
 
De Roxy die jij bedoelt @Asian heb ik ook in geen jaren gezien. Die is wellicht ergens in 2014 al gestopt? Buiten gewoon populaire dame, stond destijds op 23k4/k5. Had ook eerder een D-cup dan een C-cup. Haar recensie op H* was gearchiveerd en bij mijn weten niet actief. Heb ook nooit begrepen dat ze weer terug zou zijn. De dame zoals hierboven beschreven is naar mijn weten een andere dame en had wel een actieve recensie op H*?
Roxy van geleenstraat nr 23 was wel degenlijk al een tydje terug maar je zag haar bijna nooit achter het raam omdat ze heel veel klanten heeft die haar via watch app boeken nu is ze nog even op vacantie en begin september is ze nog enkele weken werkzaam om volledig te stoppen!
theo
 
Roxy van geleenstraat nr 23 was wel degenlijk al een tydje terug maar je zag haar bijna nooit achter het raam omdat ze heel veel klanten heeft die haar via watch app boeken nu is ze nog even op vacantie en begin september is ze nog enkele weken werkzaam om volledig te stoppen!
theo
Ok, bedankt voor je reactie Theo, dan ga ik ook eens kijken, want dat waren altijd geslaagde bezoekjes!
 
@knightrider
Misschien deze dame
 
Je weet het natuurlijk pas zeker als je iemand daadwerkelijk ziet, maar dit klinkt veelbelovend!

Ok, C cup ipv D/DD, 30-35 ipv 25-30, maar dat zijn details, een kniesoor die daar op let als het een mooie, toffe dame is.

Benieuwd! Dank voor de info @Paulus2 !
Volgens mij zijn er in iedere geval weinig oostblok dames met grote cup maten. Ik las ergens dat NL dames gemiddeld een D cup hebben, maar die zijn weer heel schaars in de prostitutie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan