Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand enig idee hoe de dame heet op doub 30 k3? Ik ben bij haar vandaag naar binnen geweest, maar ik ben vergeten haar naam te vragen… ik wil een recensie over haar voor jullie schrijven heren!

Waarschijnlijk Tanja?
 
Waarschijnlijk Tanja?
Tanja is van de ochtendshift. De dame in kwestie staat er in de avond.
 
Ik zag gisteren en ook eergisten een wat oudere Latina staan op 26 k3 ik dank begin veertig, met een mooi slank figuur, en wat lang haar met kleine krulletjes en ze te zien flinke tieten, ze had voor een latina een vrij witte huid, enig idee wie deze vrouw is? Ze ziet er lekker geil uit, niet echt mooi, maar ze had een geile kop.
 

Elena (Roe), Den Haag, Doubletstraat 39 k1

Leuke meid kom iedere week bij haar
Ik denk dat het inderdaad om deze dame gaat, alleen denk ik dat haar borsten wel iets groter zijn dan een Cup B, zoals vermeld in de recensie.
Overigens wel een geile recensie van @Jimmybones, ik wil er gelijk naar toe rijden, om dat even te checken

 
Ik denk dat het inderdaad om deze dame gaat, alleen denk ik dat haar borsten wel iets groter zijn dan een Cup B, zoals vermeld in de recensie.
Overigens wel een geile recensie van @Jimmybones, ik wil er gelijk naar toe rijden, om dat even te checken

Ze is er tot zaterdag daarna is ze op vakantie
 
Dat klopt maar dat bedoelde Modjomaster niet, Behalve de hoeren is er niks te beleven in Den Haag, het is vergeleken met Amsterdam en Rotterdam en zelfs Utrecht net een dorp, Na 01.00 s'nachts is er niks meer te beleven in de stad, en zeker doordeweeks.
Dan vergeet je Scheveningen, met tram 9 in 20 min. van Den Haag CS. Of tram 1 van Den Haag HS. Den Haag is een ambtenaren stad, die gaan na het werk nog even wat drinken en soms nog even naar de Geleen en dan naar huis. Aan de Bierkade de Avenue Culinaire in opkomst al wil die nog niet echt goed lopen vanwege de Doubletstraat zegt men.
 
Hoe is de bezetting in de doublet heren? Nog geile latina's aanwezig?
Gisteren en eergisteren waren er aardig wat latinas aanwezig alle ramen van de witte pasage bezet, en ook een paar in de stenen passage. verder begin van de straat, de oneven nummers en ik zag er een paar op 26 en ook het grote pand 79 zag ik een paar latinas. Kortom keus genoeg, jong, oud, dik, dun, donker en licht getint alle soorten.
 
Laatst bewerkt:
Nou @Jongen.van.Amsterdam ik ben zelf Amsterdammer en kom daar ook veel vaker dan in Den Haag. Maar ik ben het met de Hagenezen eens in dit geval. Als je leest over alle bezoekjes krijg ik de indruk dat je het leuker hebt in Den Haag als het om dvp's gaat. Tuurlijk, ik voel me meer thuis in Amsterdam als stad, omdat ik daar vandaan kom. En over toeristen gesproken, dat maakt het in Amsterdam alleen maar nog minder leuk, vooral in de avond. Het is dat het 2x zo ver is anders ging ik veel vaker neuken in Den Haag.
Ik had het niet over de dvp's, ik had het over de stad zelf. Ik heb nergens geschreven dat je met de dvp's in Amsterdam het leuker hebt en in Den Haag minder. Ik geef ook de Hagenezen gelijk dat het goedkoper is in Den Haag en dat je meer kan doen, maar ik heb zelf persoonlijk ook nooit echt een slechte ervaring gehad bij een raamprostituee in Amsterdam, dat ik dacht van ik had haar niet moeten bezoeken.

De dames op de Wallen zijn ook veeel knapper dan de dames in de Geleen en helemaal Doublet, alleen de prijzen zijn te hoog en over de service kan ik niet praten bij de dames met hoge prijzen want ik heb zelf nog nooit een dame bezocht die zulke hoge prijzen vragen, alleen dames die nog 50 vragen voor p+n. Alleen de Wallen is gewoon naar de kloten, toen ik nog een tiener was stonden er ook echt knappe dvp's en je kon ze allemaal bezoeken voor 50 p+n, alleen de dames lieten mij niet binnen, ik zag er veelste jong uit en ik was ook te jong😂.

En dat er zoveel toeristen zijn vind ik ook niet leuk en helemaal van die lastige toeristen.

Ik ben ook niet elke week bij de dvp's in Den Haag zoals velen hier, ik bezoek een raamprostituee maar 1 keer in de maand en dan ga ik weer over 2 of 3 maanden het verschilt allemaal, en het is niet omdat het zo ver is, maar ik hoeft niet zovaak naar een dvp te gaan.
 
Hallo,
Is ssbbw yessy nog bij doublestraat?
Alsvast bedankt.

Voor de mensen die nog geïnteresseerd zijn in Yessy. Mega dikke iets oudere latina in de passage . Kijkt niet altijd vriendelijk. Ze gaat zaterdag terug naar Santa domingo en zegt niet meer terug te komen. Dus mocht je nog een keer mega benen en billen willen proeven. Yessy is er nog een kleine week. Kijkt idd niet vriendelijk maar als je van zulke lichamen houd is Yessy bij uitstek de lekkerste van Nl ( achter het raam )

Ik geloof het verhaal van dit voormalig lid best, ik heb haar sinds eind maart ~ begin april niet meer gezien.
 
Ik had het niet over de dvp's, ik had het over de stad zelf. Ik heb nergens geschreven dat je met de dvp's in Amsterdam het leuker hebt en in Den Haag minder. Ik geef ook de Hagenezen gelijk dat het goedkoper is in Den Haag en dat je meer kan doen, maar ik heb zelf persoonlijk ook nooit echt een slechte ervaring gehad bij een raamprostituee in Amsterdam, dat ik dacht van ik had haar niet moeten bezoeken.

De dames op de Wallen zijn ook veeel knapper dan de dames in de Geleen en helemaal Doublet, alleen de prijzen zijn te hoog en over de service kan ik niet praten bij de dames met hoge prijzen want ik heb zelf nog nooit een dame bezocht die zulke hoge prijzen vragen, alleen dames die nog 50 vragen voor p+n. Alleen de Wallen is gewoon naar de kloten, toen ik nog een tiener was stonden er ook echt knappe dvp's en je kon ze allemaal bezoeken voor 50 p+n, alleen de dames lieten mij niet binnen, ik zag er veelste jong uit en ik was ook te jong😂.

En dat er zoveel toeristen zijn vind ik ook niet leuk en helemaal van die lastige toeristen.

Ik ben ook niet elke week bij de dvp's in Den Haag zoals velen hier, ik bezoek een raamprostituee maar 1 keer in de maand en dan ga ik weer over 2 of 3 maanden het verschilt allemaal, en het is niet omdat het zo ver is, maar ik hoeft niet zovaak naar een dvp te gaan.
Zo te zien had ik je een beetje verkeerd begrepen en ben ik toch wel veel met je eens. Alleen van die hoge prijzen op de Wallen, dat staat heel vaak beschreven in Amsterdam algemeen en in losse recensies. Ik heb ook nog nooit zoveel betaald hoor, ook max. 50 euro en maar een paar slechte ervaringen in 30 jaar wandelen.
Ik ben alleen wel wat meer een overdagwandelaar geworden de laatste jaren, voor iemand die niet zoekt naar hele jonge dames is dat best goed te doen.
 
Wat zijn op dit moment de aanraders voor een bezoek aan een Oost Europese dame met siliconen minimaal cup D (waar je aan mag zitten!) in het Haagse die ook nog eens Engels praat? Avonddienst heeft de voorkeur en het liefst niet te oud...
 
Terug
Bovenaan Onderaan