Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Whahaha de grootste TMM uit de doub ja.... BH gaat niet eens uit wahhahah. Maar ben het met je eens die kont is bizar. Maar leuk voor 1x heb haar daarna nooit meer bezocht

omdat ze moeilijk deed om alles heb ik haar extra hard lopen neuken ..... normaal ben ik daar niet zo van en hou ik van het rustige....echter vroeg ze erom met die arrogantie....

TMMMM
Ik denk dat jij het op die licht geblondeerde latina hebt met haar tattoeage op haar buik (soort van opschrift boven van links tot rechts). Dat is idd een tmm. Zelf een kletsje geven op haar billen brengt al gezeur op. Jennie draagt geen bh maar een body waarmee haar voluptious ass heel goed uitkomt. Ze kan een beetje arrogant overkomen maar dat is ze eigenlijk niet. Tegen mij heeft ze één keer stout gereageerd toen ik 35€ of 40€ tevoorschijn haalde ipv 50€ na een aantal bezoekjes. Maar na haar daar een goed antw op te hebben gegeven dat ze zeker niet te klagen heeft van mijn uitgaven aan haar (of paar bezoekjes op 1 dag) dimde ze wel. Een professioneel temperamentje heeft ze duidelijk wel. Voor een gfe moet je bij haar niet zijn. Maar een tmm is ze verre van. Mocht dit het geval zijn, dan zou ze niet zo vaak bezet zijn. Maar van Colombiaanse Nena op Doublet nr 10 kan ze nog heel wat leren. Daarom zal mijn voorkeur voor de meeste bezoekjes eerder uitgaan naar Nena ipv Jennie. Ook al is Jennie helemaal mijn type van figuur en gezicht. Haar lichaam is gewoon fenomenaal mooi. En ze heeft mooie volle lippen en een schattig snuitje.
 
Laatst bewerkt:
@TQNL
Dan zal dat wel 's-avonds zijn geweest, maar dat had je er niet bij gezet.
Nee, het was overdag rond 15.00 uur. Ik herkende haar niet, maar ik sla geleen vaak over. Ervaring is dat dames daar standaard 50e extra vragen voor pzc en meestal valt het tegen. Sommige die naar een minuut al over gaan op rukken.

Het zal wel psychologisch zijn, maar ik vind 100e voor een matige pzc te veel. 60/70 vind ik acceptabel en als het bevalt keer ik terug.

Ik twijfel dus over die Nina. Vroeg 50, maar ze ging te snel over op rukken. Gaf aan dat ik haar echt zou waarschuwen, maar dat het te vroeg was en ze veel langer bezig zou zijn als ze nu al ging rukken. CIM was geen optie en denk dat ze te bang was dat ik zonder waarschuwing toch zou spuiten. De eerste keer ging ze nog verder met zuigen, maar na een minuut was het weer rukken. Daarnaast deed ze moeilijk over haar slipje. Het is dat ze wel een heerlijk kontje en mooie stevige en goed gevormde tieten dat ik twijfel of ik haar nog een kans moet geven.

Als ik haar de volgende keer weer zie zal ik na gaan of ik haar naam goed heb verstaan en maak ik een nieuwe recensie draad aan als het toch echt Nina uit Spanje is, want kan die nu niet vinden.
 
Na 18.00 sowieso in k14.
Voor 18.00 wisselt het wel eens begreep ik, maar afgelopen zaterdag k12.
bedoel je deze dame, dat is al een oudje

 
Ik was zaterdag voor het eerst bij haar.
Was goed bevallen, pijpen, zij (even) bovenop en daarna afgemaakt in doggy.
Ik kan dus (nog) niks zeggen over de diverse mogelijkheden waar ze wel of niet in mee zou gaan, daar ga ik de 1e keer ook nooit voor.
Leuke dame, leuke babbel (gewoon nederlands).
Mooi koppie, en een top lichaam voor de specifieke liefhebber😉.
 
bedoel je deze dame, dat is al een oudje

Nee die bedoelen we niet.
De dame waar ik op doel is 27 jaartjes.
 
Ik was zaterdag voor het eerst bij haar.
Was goed bevallen, pijpen, zij (even) bovenop en daarna afgemaakt in doggy.
Ik kan dus (nog) niks zeggen over de diverse mogelijkheden waar ze wel of niet in mee zou gaan, daar ga ik de 1e keer ook nooit voor.
Leuke dame, leuke babbel (gewoon nederlands).
Mooi koppie, en een top lichaam voor de specifieke liefhebber😉.
Gigantische kont?
 
Nee die bedoelen we niet.
De dame waar ik op doel is 27 jaartjes.
Dan moet het deze dame zijn, die had ik een tijdje geleden ook gezien op k14. Maar haar kont was mij niet opgevallen, naar mijn idee, was die niet echt bijzonder,

 
Dan moet het deze dame zijn, die had ik een tijdje geleden ook gezien op k14. Maar haar kont was mij niet opgevallen, naar mijn idee, was die niet echt bijzonder,

Nee, oke niet. Ze heet Jenny, 27jr, dominicaanse, en niets fake😁
 
Te mijden meid.
Gaat dit over die geblondeerde met die dikke reet op kamer 3 of 4 in de witte passage?
Zo ja, dan snap ik niet goed wat jullie daaraan vinden. Gigantische cellulitis op haar billen.
Dat is een ander Jenny, TMM. Een dame met tattoo op buik, te vinden in de kamers rechts bij de ingang. De hier bedoelde Jenny staat om de hoek in de andere gang.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan