Een discord groep van Girlsreview?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
'Per direct'....
Uhm... Ben je er nou nog?
Ik snap de helft van je teksten niet eens... Dus is 'nu per direct verdwijnen van dit forum' ook een vertikking?
Dit verhaal (of wat ik ervan kan begrijpen) heb ik overigens een half jaar terug ook al eens gehoord, Identiek. Verder niemand van de dames er ooit over gehoord. Kwestie van er staat een prullenbak in brand en de volgende die roept: de hele stad staat in brand! Lijkt me. Want blijft zeer vervelend voor de dame in kwestie. Verder zaak van politie.
Geen active herinnering aan 🙄😅😅
 
Kan niets uitsluiten helaas, onlangs is inderdaad een sexwerkster bij haar familie en vrienden onder de aandacht gebracht, inclusief fotomateriaal.

Ga er maar vanuit dat ik niet zomaar een topic start als ik daar niet voldoende bewijs voor zou hebben.

Het is dus actief onder de discord/telegram van girlsreviews. Prive groepen van een stel sociopaten die er de lol in beleven alles uit te pluizen van sekswerkers, en onderling bekokstoven om het leven tot een werkelijke hel proberen te maken.

Maar ook tips, net zoals het handboek voor pedofielen, om bepaalde zaken toch zonder condoom te kunnen doen. Het grenst bijna aan het darkweb in dit geval in waarin de meest vunzige shit besproken wordt. Ik heb er geen woorden meer voor.

Het is een besloten groep van een stel sociopaten, narcisten, gestoorden die elkaar gevonden lijken te hebben. Maar ook zeer besloten, zeer discreet tewerk gaat. Want ze weten het. Er mogen geen leakers zijn die naar de buitenwereld stappen.

Ik zet dit door naar zedenpolitie. Dit is schadelijk, ernstig. En dat beetje bewijs wat ik straks publiceren ga gaat de media halen.
 
Flikker toch eens een eind op man vent. Op de telegram groep die hieronder staat aangegeven worden helemaal geen gegevens gestuurd. Sterker nog, het is niet eens erg actief.

Maar ik ben het met de rest eens @Vanderlindemedia, pak nou eens je biezen en donder een eind op met je wetje hier en daar.
Zal de aivd eens achter jou zetten. Kijken wat daar uitkomt
 
Je raaskalt maar wat Cor. En hebt geen idee wat er speelt hier.
Dat soort wettelijke registraties kunnen onbedoeld wel degelijk een bron van info zijn voor dit soort types. Hoe vaak blijken overheidsarchieven niet zo lek als een mandje/hackbaar ? Vrees evenwel dat stalking waaronder een dame digitaal en in real life volgen ook de nodige info zal opleveren.
 
Dat soort wettelijke registraties kunnen onbedoeld wel degelijk een bron van info zijn voor dit soort types. Hoe vaak blijken overheidsarchieven niet zo lek als een mandje/hackbaar ? Vrees evenwel dat stalking waaronder een dame digitaal en in real life volgen ook de nodige info zal opleveren.

We hebben het helemaal niet over instanties, gemeentes of seksbedrijven. We hebben het over besloten groepen met een stel sociopaten die onderling NAW gegevens van sekswerkers actief delen. Mensen die bij afspraakjes of dates, snel even het ID bewijs uit de tas grissen van een dame terwijl ze op het toilet zitten. En met volle trots dat publiceren in, zulke groepen. En onderling elkaar informatie delen over, welke facebook, wie de familie is, waar ze werkt, studeert, eigenlijk alles waar men hun handen op leggen kan, om vervolgens sextortion gebaseerde berichten te sturen aan indirect het prive of werk adres van de dame.

En dan daadwerkelijk nog overgaan tot op actie ook, zoals het versturen van een A4 richting de ouders. Denk je dat ik dit verzin?
 
We hebben het helemaal niet over instanties, gemeentes of seksbedrijven. We hebben het over besloten groepen met een stel sociopaten die onderling NAW gegevens van sekswerkers actief delen. Mensen die bij afspraakjes of dates, snel even het ID bewijs uit de tas grissen van een dame terwijl ze op het toilet zitten. En met volle trots dat publiceren in, zulke groepen. En onderling elkaar informatie delen over, welke facebook, wie de familie is, waar ze werkt, studeert, eigenlijk alles waar men hun handen op leggen kan, om vervolgens sextortion gebaseerde berichten te sturen aan indirect het prive of werk adres van de dame.

En dan daadwerkelijk nog overgaan tot op actie ook, zoals het versturen van een A4 richting de ouders. Denk je dat ik dit verzin?
Dat valt dus onder stalking online en in real life.
 
Goedzo. En weet je ook dat dat plaatsvindt in de actieve TG of Discord groepen onder Girlsreview? In "Besloten" groepen?

Dezelfde sociopaten die voorheen op Hookers vrouwen afzette met een goede service zoals NMC/PZC te moeten leveren of anders?

Het is dat ik net wat te laat ben maar oh boy wat had ik het spelletje mee willen spelen, initieren tot een ontmoeting, en die gasten het ziekenhuis in willen slaan.
 
Ik zet dit door naar zedenpolitie. Dit is schadelijk, ernstig. En dat beetje bewijs wat ik straks publiceren ga gaat de media halen.
Denk dat je dan ook meteen gedag kan zeggen tegen dit forum, als het echt de media haalt zal de politie niet de enige instantie zijn die hier zijn vergrootglas op gaat schijnen.
 
Het verbaasd me dat dit zo lang al liep onder die besloten groepen. Als een zonderling zo uitgenodigd kan worden en daar tot zijn verbazing alle NAW gepubliceerd ziet staan.
 
Zijn veel meer van hoor, van professionele demonstranten en boze boeren tot pedofilie, wapen/drugs handelaars en groomers van kinderen. Vooral dat laatste zit Discord idioot vol mee. Platformen zijn veel te groot om proactief goed netjes te houden. Dit probleem is al veel langer aan de gang.

Geldt overigens ook voor Facebook, VKontakte, Reddit etc.
 
Luister het audio bericht ook maar even. Ik ga even spreken met mijn favoriete journalist in NL en BE.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Overigens, niet echt heel nieuw fenomeen. Op Hookers had je ook wat sociopaten die dit soort shit deden en weet wel zeker dat er in de PM hier ook wel wat louche dingen gebeuren.
 
Legaal gezien ligt het er echt aan of de hostende partij kennis had van deze praktijken of niet.
 
Goedzo. En weet je ook dat dat plaatsvindt in de actieve TG of Discord groepen onder Girlsreview? In "Besloten" groepen?

Dezelfde sociopaten die voorheen op Hookers vrouwen afzette met een goede service zoals NMC/PZC te moeten leveren of anders?

Het is dat ik net wat te laat ben maar oh boy wat had ik het spelletje mee willen spelen, initieren tot een ontmoeting, en die gasten het ziekenhuis in willen slaan.
Bla bla bla of dat ze jou het ziekenhuis in slaan flapdrol. Je hebt nogal een hoge dunk van jezelf.
 
Laatst bewerkt:
Hij doet net alsof @admin dit soort groepen maakt, terwijl de enige telegram groep van girlsreview zo goed als dood is en dit dus niet gebeurt. Iedereen kan een prive groep aanmaken met de naam girlsreview, het is alleemaal zo kortzichtig weer. Misschien moeten ze ook een groep aanmaken onder de naam vanderlindemedia ben wel benieuwd hoe z'n reactie dan is.
 
Laatst bewerkt:
Legaal gezien ligt het er echt aan of de hostende partij kennis had van deze praktijken of niet.

Dat is de vraag. Maar het gebeurd wel onder de vleugels van.

Discord heeft regels die schijnbaar duidelijk worden gebroken. Gewoon even discord mailen en hen inlichten hierover.

Ik vindt het wel raar dat heel girlsreview de schuld krijgt inplaats van de individuen die dit soort dingen doen. Doet me een beetje aan character assasination denken.

Hij doet net alsof @admin dit soort groepen maakt, terwijl de enige telegram groep van girlsreview zo goed als dood is en dit dus niet gebeurt. Iedereen kan een prive groep aanmaken met de naam girlsreview, het is alleemaal zo kortzichtig weer. Misschien moeten ze ook een groep aanmaken onder de naam vanderlindemedia ben wel benieuwd hoe z'n reactie dan is.

Dit doet me heel erg sterk denken aan het ramontiek topic ook. De sekswerker ervaart een vervelende situatie en de exploitant krijgt de spreekwoordelijke emmer met stront over zich heen. Ja maar het gebeurde op jouw feestjes, was de algemene opinie hier op dit forum. Maar het waren de gasten die zich misdraagde.

Maar hee. Tijd zal het leren. Ik ga ervoor zorgen dat iedere kanker sociopaat hier uitgerookt gaat worden. Linksom rechtsom. En wat er met mijn account hier gebeurd zal me een rotzorg wezen.

vreten.jpg


Dahaag.
 
Dit doet me heel erg sterk denken aan het ramontiek topic ook. De sekswerker ervaart een vervelende situatie en de exploitant krijgt de spreekwoordelijke emmer met stront over zich heen. Ja maar het gebeurde op jouw feestjes, was de algemene opinie hier op dit forum. Maar het waren de gasten die zich misdraagde.

Maar hee. Tijd zal het leren. Ik ga ervoor zorgen dat iedere kanker sociopaat hier uitgerookt gaat worden. Linksom rechtsom. En wat er met mijn account hier gebeurd zal me een rotzorg wezen.

Bekijk bijlage 62274

Dahaag.
Ik ben zelf meer van de mayo in een klodder inplaats van over de friet heen dat is makkelijker om te eten.

Maar even on topic. Dat feestje is anders je hebt natuurlijk gelijk dat de klanten die te ver zijn gegaan zeker schuld hebben, maar als werkgever draag jij de plicht dat jouw werknemers veilig kunnen werken. toen ik tig jaren geleden student was werkten ik in een winkel en wij hadden een klant zijn naam was dirk maar wij noemden hem dreigert. Dreigert was niet helemaal 100% en bedreigde graag het personeel. Dit waren geen lichte bedreigingen en desondanks werd dreigert nooit toegang tot het pand ontzegd. Natuurlijk was dreigert in dit verhaal de boosdoener, maar omdat de manager hier niets aan deed en tegen het personeel had gezegd dat we hem gewoon zo snel mogelijk moesten helpen droeg de manager verantwoordelijkheid hierover. Management deed niets om de onveilige situatie op te lossen en ondanks dat management niet diegene waren die bedreigingen uiten waren zij toch hoofdverantwoordelijke voor heel de situatie.
Zo zag ik het ook met het Ramontiek verhaal, werkgever en werknemer, maar met het huidige topic is er geen sprake van werkgever en werknemer machtsdynamiek dus dan vindt ik de situatie toch echt anders.

Ik heb er overigens zelf geen probleem mee als jij ervoor zorgt dat dit soort psychopaten bij politie en justitie bekend worden. Ik vindt alleen om heel girlsreview hierover te beschuldigen toch iets te ver gaan. Misschien was het een emotionele reactie van jou toen je het topic starte?
 
Proest.

Ik heb een uur geleden nog contact met boos gehad. Ik legde ze het verhaal uit. En toen reageerde ze wel ineens, nadat ik in tijden van het ramontiek topic in gesprek trachte te gaan met ze, ze ditmaal om de oren sloeg met dat ze het lekker uit konden zoeken.

Sorry maar luister mischien even het audio bericht nog. Daar wordt zeer specifiek ingegaan op wat er gebeurd achter de schermen. En dat hoeft niet daar speciaal plaats te vinden, ook hier op dit forum wil ik niet weten wat er in PB's onderling naar elkaar gestuurd wordt.

Het is eng om te denken dat er een groep van 30 man als sociopaten bezig zijn meisjes gewoon af te breken op forums zoals deze actief zijn maar ook op "verborgen" groepen die indirect verbonden zijn met girlsreviews. Ik tracht al 4 dagen een reactie te krijgen van de beheerder hier omdat ik betaald wou adverteeren voor ruim 500 euro maar ik denk dat men niet (meer) thuis is vandaag.

Weet je het boeit me eerlijk gezegd allemaal ook niet. Waar het mij om gaat is dat de branche met de dag in zieker, perverser, smeriger en extremer aan het worden is. Iedereen in mijn kringen en dan bedoel ik Redlights, Zedenpolitie, 2 Journalisten, een 4 tal dames en wie nog meer staat achter mij.

Wat de mening van een hoerenloper hier is zal me een worst wezen. Maar deze kankerzooi met het stalken, volgen, lastig vallen tot aan zelfs sextorsion, het afpersen van sexwerkers (Die onafhankelijk werken) en vervolgens de zin niet krijgen om dan maar een brief naar de ouders te sturen met als laffe afzender een kerk die er niks mee van doen heeft.

Dit soort mensen gaan het krijgen. Beloofd. Stukken stront.
 
Ik herinner me toch dat jij met je briljante nieuwe site, waar je input voor vroeg en toen je die kreeg huilie huilie ging doen, sprak over verplichte registratie en 'bij enige twijfel zal om ID of bevestiging van identiteit van de adverteerder worden gevraagd'. Kortom, je wilt graag alle info van dames verzamelen...
Nu lees ik hier kankerdit en sociopaat hier en narcist daar....
Een van de eigenschappen van narcisten is om iedereen overal op ferme term van te beschuldigen. Ik zeg niet dat je er eentje bent... Maar je blaast nogal hoog van de toren over iets dat in het geheel niet nieuw is. Afpersing is er altijd. Ook wandelaars worden afgeperst met publieke 'steniging' na contact met een dvp... Kortom, eigenlijk is er weinig nieuws onder de zon...; Maar een stampei dat je maakt...
Ga er gewoon mee naar de politie als je je er zo druk over maakt. Wat moeten wij ermee? Je zou het kunnen melden hooguit en thats it.. Maar je wilt ze het ziekenhuis inslaan en ga maar door....
Voor alle duidelijikheid: elke vorm van afpersing is verkeerd en kan vreselijk zijn voor de betrokkenen.
Maar verder vind ik al je getier wat vreemd.

Ga je nou het forum nog verlaten trouwens? Of waren dat ook stevige woordjes voor een kennelijk beoogd effect?
 
Denk dat het duidelijk is dat GR zelf hier niet achter zit.
Wat kan echter wel, is dat een paar figuren elkaar hier hebben leren kennen en er een sport van maken persoonlijke gegevens te achterhalen van enkele dames.
Dit gebeurt jammer genoeg vaker. Afgelopen maand ook hier al 2 berichtjes gehad van leden die héél duidelijk maakten alles te weten van me. Ik ben gelukkig niet op mijn mondje gevallen.

Verder, als dit bij de politie zit, laat hen hun werk doen. Hier openlijk een topic maken heeft geen zin en is paniek zaaien voor niets. Want het zijn juist van die dat niet schrijven dat je schrik moet hebben.
Er bestaan nu eenmaal creeps in de wereld. Niets nieuw. Hopelijk leggen de dames in kwestie een klacht neer. Eikels
 
Weet je het boeit me eerlijk gezegd allemaal ook niet. Waar het mij om gaat is dat de branche met de dag in zieker, perverser, smeriger en extremer aan het worden is. Iedereen in mijn kringen en dan bedoel ik Redlights, Zedenpolitie, 2 Journalisten, een 4 tal dames en wie nog meer staat achter mij.
Ten eerste, 2 journalisten kun je overal voor vinden :) een 4-tal (?) dames? Je moet het nog even natellen? Weinig indrukwekkend.
Ten tweede: wil je soms een eigen forum beginnen? Is dat je nieuwe beste werk ooit?
Wat de mening van een hoerenloper hier is zal me een worst wezen
Vreemd, volgens mij vroeg je diezelfde hoerenlopers onlangs nog om advies en input.... En raakte het je nogal toen die niet juichend was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan