Een discord groep van Girlsreview?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vanderlindemedia

Meubelstuk
1.714
25/09/21
1.955
Site
Ik krijg net een behoorlijk naar telefoontje, en dat is met name dat vrouwen die openlijk adverteren als sekswerker, blijkbaar op een besloten discord chat of telegram met volle naam en NAW gegevens of foto's worden gedeeld. Die mensen die me dit toevertrouwde dit te vertellen maken zich ernstige zorgen om de veiligheid en prive van deze dames. Het zou zelfs zo erg zijn dat er persoonlijke mails naar dames worden gestuurd, in waarin de melding wordt gezet de identiteit bekend is, vervolgens brieven naar zowel ouders van zo'n dame als de sekswerker zelf met daarin volledige profiel foto's als sekswerker. Om dit te voorkomen worden meer foto's gevraagd.

Iemand heeft blijkbaar lucht van deze activiteiten in zo'n discord groep gehad die zich blijkbaar voor aan het doen is als Girlsreview discord app. Dit meisje is dus niet de enige. Als het waar is dat dit soort prive TG's of Discord groepen in omloop zijn in waarin de naw gegevens van meisjes worden gedeeld dan denk ik dat het einde oefening is van dit hele forum. Ik mag hopen dat GR hier totaal niet achter staat en dit soort activiteiten ook absoluut niet prijst. De politie is volop in onderzoek, maar ik en wat anderen inmiddels ook. Als je zo'n lef hebt meisjes af te zetten dan hoop ik werkelijk dat je de fout maakt dat jouw identiteit naar boven komt. Het is niet 1, maar meerdere mannen tegelijk die met regelmaat van groep of kanaal zelfs wisselen om zoveel mogelijk underground te blijven.
 
Nja. ALs ik je de stukken hier presenteer is het wel andere koek.

Ik ga de media eens informeren. Kijken of zij interesse hebben hierin.
 
Lijkt me sterk dat dit forum verantwoordelijk is, gezien we dan in feite onze eigen glazen ingooien. En echt realistisch lijkt het me ook niet... de meeste dames liegen over hun naam en NAW of geven dit helemaal niet eens aan hun klanten i.v.m. privacy, blackmailing en/of stalking. Dit lijkt me eerder iets van iemand binnen hun netwerk en kenniskring.

Overigens, waarom dit forum meteen beschuldigen aan de hand van wat vage details die je via via hebt gekregen?
 
Overigens, waarom dit forum meteen beschuldigen aan de hand van wat vage details die je via via hebt gekregen?

Het is in omloop middels telegram en discord dat zich in naam van GR voordoet of voortzet. Daar worden blijkbaar onderlinge details van sekswerkers gepost, crosspost, of hoe je het ook noemen wilt. Om vervolgens de werkgever, ouders, noem maar op, lekker aan te gaan schrijven met een volledige uitdraai van haar sekswerkactiviteit op internet. Voorafgaand wordt er wel nog geprobeerd om "meer" foto's te krijgen. Diegene die me benaderd heeft staat hier als agency aardig hoog aangeschreven. Ik twijfel ook niet over de betrouwbaarheid over deze agency, ik heb de stukken inmiddels gezien en men liegt er niet om.

Ik ga waarschijnlijk toch rekest hier vanuit dit forum krijgen, was eigenlijk ook een vrij domme zet van mij terwijl ik gewoon het spelletje mee had kunnen spelen, en alles in kaart had kunnen brengen om vervolgens een bom van jewelste had kunnen laten afgaan. Maar de stukken spreken eigenlijk al voor zich. We kunnen de link ook leggen op een zeker lid hier dat zich uitgeschreven heeft. Ik heb alles hier al liggen inmiddels. Ik had dit forum enigzins hoog zitten, maar de keuze voor promotie van Telegram van Girlsreview is natuurlijk voor de volledige anonimiteit die het biedt.

//Mod edit, afbeelding verwijderd, genoeg gezeur.....

Ik heb nog het e.a liggen hier, maar dat gaat eerst richting de zedenpolitie en de media. Hier zijn gegevens verhandeld van sekswerkers over discord of telegram. De insteek wat hier voor af aan ging is dat de dame een email kreeg met de bevindingen, en met het verzoek meer naaktfoto's te versturen. Toen daar niet op ingegaan was werd bovenstaande brief verstuurd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is in omloop middels telegram en discord dat zich in naam van GR voordoet of voortzet. Daar worden blijkbaar onderlinge details van sekswerkers gepost, crosspost, of hoe je het ook noemen wilt. Om vervolgens de werkgever, ouders, noem maar op, lekker aan te gaan schrijven met een volledige uitdraai van haar sekswerkactiviteit op internet. Voorafgaand wordt er wel nog geprobeerd om "meer" foto's te krijgen. Diegene die me benaderd heeft staat hier als agency aardig hoog aangeschreven. Ik twijfel ook niet over de betrouwbaarheid over deze agency, ik heb de stukken inmiddels gezien en men liegt er niet om.

Ik ga waarschijnlijk toch rekest hier vanuit dit forum krijgen, was eigenlijk ook een vrij domme zet van mij terwijl ik gewoon het spelletje mee had kunnen spelen, en alles in kaart had kunnen brengen om vervolgens een bom van jewelste had kunnen laten afgaan. Maar de stukken spreken eigenlijk al voor zich. We kunnen de link ook leggen op een zeker lid hier dat zich uitgeschreven heeft. Ik heb alles hier al liggen inmiddels. Ik had dit forum enigzins hoog zitten, maar de keuze voor promotie van Telegram van Girlsreview is natuurlijk voor de volledige anonimiteit die het biedt.
Beter om in direct contact te treden met de moderators/leiding van dit forum
 
Dit waren de eisen die werden verstuurd middels de email.

geschift.jpg


Toen daar niet op ingegaan was, nou ja zie bovenstaande brief.
 
Betekent toch niet automatisch dat er een directe link met dit forum is? Zijn genoeg extremistische groepen/organisaties die Telegram en Discord gebruiken onder een naam van een onschuldig merk, betekent nog niet dat deze ook daadwerkelijk verbonden zijn aan het merk.

Als dit je driving force is, dan is je bewijs wel erg oppervlakkig.
 
Forum niet. Een discord of telegram heeft juist de anonieme insteek en karakter. Laat een aparte en anonieme telegram nu onderop deze website actief gepromoot worden.
 
Geen idee, zie nu pas dat er een Telegram is nu jij het zegt. Maar aan de brief te zien lijkt dit meer een biblebelt idioot die moraalridder speelt (of iemand die zich voordoet als Christen).
 
1. Biechtgeheim schenden is een reden tot direct ontslag binnen een kerk. Het lijkt me dat de brief op dat vlak hetzelfde poogt te doen als "ik werk bij de Rabo en je pasje moet vervangen worden, mag ik je PIN"…oftewel…de info komt ergens anders vandaan en dit is een façade.
2. Meisjes afpersen met getoonde opdrachten lijkt me een zaak voor de politie

los hiervan…je hebt diverse keren inde afgelopen tijd aangegeven het forum te verlaten, maar dat doe je niet. Mij maakt het niet uit hoor, maar het doet me denken aan "the boy who cried wolf" 😉
 
Trouwens, waarom dit aan het daglicht brengen? Nu geef je die figuren juist de kans om op te ruimen. Een van de redenen ook waarom de politie niet praat over lopende onderzoek of zaken (ookal willen sommige werkelijk alles weten).
 
Forum niet. Een discord of telegram heeft juist de anonieme insteek en karakter. Laat een aparte en anonieme telegram nu onderop deze website actief gepromoot worden.

Dit oogt allemaal echt wel fucked up enzo...maar waarom dat verband leggen met dit forum? Bedoel iedereen kan hier zo lid worden, op basis van schrijven van sommige leden weet ik vrij zeker dat er meer nare mensen tussen zitten :ROFLMAO: Maar als deze man(nen) steeds andere discord groep namen gebruiken, zegt dat toch niks als GR er een keertje inzit.
 
Dit oogt allemaal echt wel fucked up enzo...maar waarom dat verband leggen met dit forum? Bedoel iedereen kan hier zo lid worden, op basis van schrijven van sommige leden weet ik vrij zeker dat er meer nare mensen tussen zitten :ROFLMAO: Maar als deze man(nen) steeds andere discord groep namen gebruiken, zegt dat toch niks als GR er een keertje inzit.

Omdat het plaatsgevonden had vanuit het Girlsreview TG/DC en een afleiding was naar een prive groep dat verborgen is voor het publiek.

Ergo mensen krijgen dus een prive invite daaruit en daar wordt blijkbaar alles maar neergekwakt over dames zoals NAW, volle gezicht foto's, adressen of eigenlijk alles waar men maar de hand op leggen kan.

Iedere sekswerker die ook maar iets van SW biedt loopt risico, in zulke "private" en "besloten" groepen. Het is hetzelfde als die gasten die voorheen hoog bij Hookers aangeschreven stonden dames voor het blok zetten een goede service te moeten verlenen of anders.
 
'Per direct'....
Uhm... Ben je er nou nog?
Ik snap de helft van je teksten niet eens... Dus is 'nu per direct verdwijnen van dit forum' ook een vertikking?
Dit verhaal (of wat ik ervan kan begrijpen) heb ik overigens een half jaar terug ook al eens gehoord, Identiek. Verder niemand van de dames er ooit over gehoord. Kwestie van er staat een prullenbak in brand en de volgende die roept: de hele stad staat in brand! Lijkt me. Want blijft zeer vervelend voor de dame in kwestie. Verder zaak van politie.
 
Is die mediagigant Vanderlinde nu nog steeds bezig hier ?

Goed dat je misstanden aan de kaak stelt, complimenten daarvoor VanderLinde. Zeer vervelend voor de dame of dames die het betreft.

Maar in een andere discussie had een dame (en andere forumleden) jou al proberen uit te leggen wat de risico's zijn wanneer sexwerkers verplicht zijn privacygevoelige gegevens te moeten delen wanneer zij legaal willen werken. En dat daarom vele sexwerkers kiezen voor onvergund en zelfstandig werken, zonder tussenkomst van derden zoals exploitanten.

Datalekken en stigma's rondom sexwerk kennen we allemaal wel. Extra zuur wanneer het gaat om sexwerk.
Werken bij een exploitant ? Dan moet je gegevens afstaan aan de exploitant, de eerlijke gemeenteambtenaren, bij de controle van boa's en ga maar even door. Ondertussen maar hopen dat alle systemen van KvK, gemeenten e.d. veilig zullen zijn en de exploitant, zijn boekhouder en medewerkers allemaal discreet blijven omgaan met die gegevens, Kopie ID en je adres.

Helaas is het niemand gelukt om je dat duidelijk te maken. Dit soort gevoelige data delen dames doorgaans niet met klanten of de dominee.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan