Een discord groep van Girlsreview?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat betreft de link van girlsreview en het besloten discord gebeuren; het is geinitieerd vanuit een discord dat onder girlsreview stond. En vanuit daar is een prive uitnodiging in een aparte en besloten groep verstuurd. Ik had mischien even mijn load nog op moeten houden, en zelf op onderzoek uitgaan, maar het schijnt dat deze groepen met enige regelmaat wisselen en de entrede daartoe vrij lastig is. Ik ga geen weken van mijn tijd zitten wachten erop tot ik een keer een voet tussen de deur krijg, maar ik leg wel een bom neer zodat ik awareness kan kweken onder dames maar ook bezoekers. Het gaat van kwaad naar ergens als je het mij vraagt.
Vraag is en blijft natuurlijk, stond deze discord ook onder het beheer bij de eigenaar van deze site, of had deze discord gewoon de naam van deze site gekregen en was er een andere eigenaar, volgens mij is dat laatste het geval.

Dat er vreemde snuiters rondlopen en dat er een hoop dingen gebeuren, die het daglicht niet kunnen verdragen, dat geloof ik direct. Je zult er altijd mensen tussen hebben zitten die uit zijn op verkeerde dingen.

Dat je awareness wil creëren of waarschuwen kan ik ook nog volgen. Wat mij betreft kan je als je op de hoogte bent van dit soort feiten en alle bewijzen hebt, dan ook maar 1 ding doen en dat is de politie inlichten en je bewijs overhandigen.

Dat het de overheid niet lukt om goed en eenduidig beleid te maken, kom mede door de versplintering van ons politieke stelsel.
Als je dit soort excessen 100% wilt uitbannen dan ligt naar mijn ideem oplossing wel een Zweeds model, met strafbaarstelling van zowel aanbieder, als afnemer met handhaving en forse straffen. De vraag is echter of je dat moet willen.
 
Jij hebt er natuurlijk gaan baat bij dat je dames hier besproken worden want als een forumlid hier iets negatief schrijft voel jij je gelijk op pikkie getrapt, dus dan maar deze site uit de lucht proberen te halen omdat het niet in je voordeel werkt typisch een kenmerk van een narcist.

Straks wordt de bankier van vanderlindenmedia wakker. Banken zijn niet blij met klanten die op deze manier opvallen en dan ook nog in een branch waar ze moeite mee hebben. Alhoewel ik mij afvraag hoe succesvol hij zakelijk gezien is gezien zijn manier van communiceren en taal gebruik. En dan hebben we het niet eens over moraliteit en ethiek die nu wel belangrijk zijn in zijn kijk op zijn klantengroep cq 'eindafnemers'.
Krijgt ie een standaard brief dat zijn bedrijfsactiviteiten niet passen in het beleid van de bank.
Wees niet bang. Z'n prive rekening mag ie houden.
 
De zelfbenoemde Jezus der DVP's is zo gek als een deur.
Wat hij hier te berde brengt is oud als de weg naar Rome.
Al hele lange tijd worden bv Oostblok-dames gechanteerd door de mannen die ze eerst naar andere landen helpen. Als ze de daarvoor gevraagde vergoeding hebben terugbetaald, wordt hen gevraagd er nog maar eens 10.000 bovenop te gooien of anders wordt de familie ingelicht.
Wandelaars worden gechanteerd doormiddel van valse advertenties.

Het is vreselijk, maar helaas niets nieuws. En natuurlijk zoeken gekken elkaar op om snode zaken te bespreken. Als je daar meer van weet: naar de politie ermee. Simpel.

Het ene moment buldert Vanderlinde dat onze mening hem worst zal zijn en schuift hij ons als een stel randdebielen opzij. Het volgende moment vraagt hij ons om onze input op zijn 'beste werk ooit. Een rip-off van kinky....
En hij is nu al dagen bezig om ons randdebielen te overtuigen dat hij echt waar gelijk heeft en heel erg bezorgt en begaan is met de dames..... Waarom laat hij ons in zijn ogen sneue en zieke mensen niet links liggen?

Wat zou iemand doen die werkelijk begaan is met de dames en werkelijk werk wil maken van wanpraktijken?
Zou die de hele tijd in discussie blijven en continu maar blijven blaten hoe erg het allemaal is en hoe ziek alles is, op dit forum? Of zou hij er gewoon werk van maken....


Het ene moment is hij de witte ridder voor dvp's in nood. Het volgende moment tikt hij

Te hoeven liggen in een stinkbed dat 1x per dag hoogstens maar gereinigd wordt. Het risico ziektes op te lopen

Aandacht en drama.... En zichzelf profileren als de God van de dames die ziektes verspreiden op bedden die eens in de tien dagen verschoond worden en die allemaal met plezier werken.

Want volgens Vanderlinde werken alle dvp's met plezier. En ja, er zijn er enkelen die dat inderdaad doen, maar ook op dat vlak is de werkelijkheid (die hij pretendeert zo goed te kennen) helaas anders. Sommigen doen het met op momenten enig plezier, een deel gelaten en een deel onder dwang.

Zijn beheersing van de Nederlandse taal is om te huilen.
Zijn gebruik van krachttermen duidt op een fiks minderwaardigheidscomplex en zijn beschuldigingen met vage onderbouwing rieken naar een persoonlijkheidsstoornis
Vanderlinden gooit alles over een boeg ... wanneer het hem uitkomt. Het ene moment vindt hij dit, het volgende moment het tegenoverghestelde. Dat is alleen logisch in het hoofd van ... Vanderlinde.
Ook een trekje van mensen met een persoonlijkheidsstoornis. Het ligt aan anderen, hij heeft gelijk en dat zal hij vol blijven houden en bewijzen met desnoods verzonnen bewijs.

Zijn reacties of zelf gevraagde input gaven ook al aan dat kritiek, hoe goed bedoeld ook en hoe sterk ook, bij hem alleen binnenkomt als kritiek op de GROTE Vanderlinde.

Drama creeren voor aandacht... ook een trekje van? Juist...

Het feit dat hij zelf zijn geld in deze volgens hem zieke branche verdiend is ook al iets om je achter je oren te krabben.
Elke concurrent die omvalt is in zijn voordeel. Want op kwaliteit zal hij het nooit van ze winnen.

Dan nog de eeuwige belofte op te rotten die hij steevast nooit nakomt. Allemaal woorden puur om het effect. Drama... Aandacht...

Bluffen over zijn riante hotelkamer? JUist... En mogelijk gewoon vanuit een flatje ergens driehoog achter...

Als hij zich werkelijk zorgen maakte, zou hij niet hier, bij alle randdebielen nauwgezet uit de doeken doen waar en hoe ze kwaad kunnen berokkenen.
Dan zou hij gelijk naar de politie gaan en hier hooguit een algemene waarschuwing hebben opgepend.

Als ik iemand in staat acht om rare dingen te doen, is hij het wel. Met al zijn onderzoekjes, vage weetjes en vage feitjes.

Het wordt echt tijd dat je ergens anders gaat lopen brullen.

Ik wilde me afzijdig houden, maar wanneer zijn we van deze dramaqueen verlost?

Ik hou het echt hierbij
En raad iedereen aan hem tegen zichzelf te laten oreren. We geven hem alleen maar waar hij naar snakt: aandacht en drama....
 
De helft in dit topic wil het liever over mij hebben, mij indirect aanvallen ipv een groeiend probleem serieus te willen nemen. Het zegt meer over hun dan over mij. Mijn huid is dik genoeg gezien m'n eigen werkervaring in deze business. Ik kan wel wat hebben en ben wel wat gewend.

Maar ja ik ontsteek in woede als ik zulke shit lees of zie dat mensen door toedoen van een ander volledig de grond in worden geboord. Ergens hoop ik ook dat die lui een keer goed in de reet worden genomen met een verkeerde afspraak. Weten ze ook hoe het is.
Hoe meer je van dit soort puberzolderkamertjesdiaree uitstort in dit forum hoe minder ik je serieus neem.
Daarnaast, hoe succesvoller 'jouw' websites zijn hoe groter de kans dat jouw klanten slachtoffer worden van klanten met een ernstige afwijking. Maar dat zie ik natuurlijk helemaal verkeerd.

Dat personen die de AVG met opzet overtreden, working girls of forumleden bedreigen en of afpersen flink aangepakt worden door het bevoegd gezag: prima! Hoe eerder hoe beter.
 
Als je dit soort excessen 100% wilt uitbannen dan ligt naar mijn ideem oplossing wel een Zweeds model, met strafbaarstelling van zowel aanbieder, als afnemer met handhaving en forse straffen. De vraag is echter of je dat moet willen.
Dit is echt een denkfout van gigantische proporties. Overal op aarde heb je prostitutie. Hier gaat het nog behoorlijk beschaafd, het dieptepunt is blijkbaar een 'boze brief'. In andere landen worden jaarlijks duizenden prostituees of klanten echter vermoord, omdat alles in het donker moet gebeuren. Laten we ons vooral niet meevoeren op heilloze paden door rattenvangers als 'vanderlinde'.


Schrijft die flapdrol nou dat hij jarenlang medeplichtig is geweest aan oplichting en van het deel uitmaken van een criminele organisatie? Misschien kan iemand eens aangifte doen tegen hem.....
 
Straks wordt de bankier van vanderlindenmedia wakker. Banken zijn niet blij met klanten die op deze manier opvallen en dan ook nog in een branch waar ze moeite mee hebben. Alhoewel ik mij afvraag hoe succesvol hij zakelijk gezien is gezien zijn manier van communiceren en taal gebruik. En dan hebben we het niet eens over moraliteit en ethiek die nu wel belangrijk zijn in zijn kijk op zijn klantengroep cq 'eindafnemers'.
Krijgt ie een standaard brief dat zijn bedrijfsactiviteiten niet passen in het beleid van de bank.
Wees niet bang. Z'n prive rekening mag ie houden.

Ik heb 10+ jaar een zakelijke rekening bij de rabobank onder mijn bestaande activiteiten gehad. Wat lul je nou ?
 
VDL, het komt misschien lullig over maar zo bedoel ik het alvast niet, maar de manier waarop je hier acteert en schrijft lijkt heel erg op de manier waarop iemand die lijdt aan borderline dat zou doen. Misschien moet je daar eens naar (laten) kijken. Op deze manier bereik je niet echt iets constructiefs vrees ik. Het resultaat telt, niet je intentie.

-edit Ik hoef hier geen lachende likes, is al triest genoeg zo
 
Ik heb 10+ jaar een zakelijke rekening bij de rabobank onder mijn bestaande activiteiten gehad. Wat lul je nou ?
Gehad ja.

Maar als die rekening nog steeds loopt……..
Grote kans dat je problemen gaat krijgen. Ook de rabo leest mee….
Banken worden niet blij van niet in Nederland woonachtige rekeninghouders.
 
Dat je awareness wil creëren of waarschuwen kan ik ook nog volgen. Wat mij betreft kan je als je op de hoogte bent van dit soort feiten en alle bewijzen hebt, dan ook maar 1 ding doen en dat is de politie inlichten en je bewijs overhandigen.

Als je door de lijnen heengelezen had is daar (allang) al werk van gemaakt. Ik kan echter geen verdere stukken publiceren in een lopend onderzoek. Ik wil awareness kweken onder de beheerders van GR, bezoekers maar vooral sekswerkers. Het einde raakt zoekt met verregaande gevolgen al pak je dit nu niet aan.
 
Wel mooi hoe je wandelaars afkraakt (en tot zekere mate heb je ook wel gelijk), maar ook graag willen dat ze je sites bezoeken.
En pretendeert geld te verdienen aan bedrijven en mensen die voor hun inkomen afhankelijk zijn van deze "narcisten, sociopoten, kleine penissen, mensen die zich in hun reet laten nemen en PZC-zoekers"....
 
Als je door de lijnen heengelezen had is daar (allang) al werk van gemaakt. Ik kan echter geen verdere stukken publiceren in een lopend onderzoek. Ik wil awareness kweken onder de beheerders van GR, bezoekers maar vooral sekswerkers. Het einde raakt zoekt met verregaande gevolgen al pak je dit nu niet aan.
je wordt elke keer meer en meer lachwekkend 🤮 knulletje.
 


Ik begon dus bloedserieus net wat sympathie te krijgen voor het betoog van @Ernie en te geloven dat je aanval misschien niet zozeer op GR gericht was, toen je ineens hiermee aan kwam zetten.

Godsamme man er zat iemand een goed woordje voor het je te doen en je doet het in 1 keer teniet.

Zie je serieus niet in waarom mensen tegen jou reageren? Je noemt een groot misstand en met je verwoording laat je denken dat je GR medeplichtig vindt, vind je het dan gek dat GR dat niet zo tof vindt?

En als je het niet zo bedoelde, waarom zeg je dat dan niet gewoon? Ik heb hier tig mensen gezien die op uiteenlopende manieren vroegen waarom je GR medeplichtig noemt, en niet 1x reageerde je door te zeggen dat je dat niet bedoelde, zoals Ernie later wel betoogde.

En nogmaals, net als iemand opperde dat je posts misschien helemaal niet als aanval op GR gezien moeten worden, reageer je met een nog veel hardere aanval op GR.

Enige resultaat is dat je het topic alleen maar verder wegdrijft van het misstand waar het eerst over ging.
 
Je zou bijna denken dat hij het doet zodat er meer verkeer zijn site op gaat..
En nogmaals van beide zie ik geen bewijs tussen GR en de betreffende Discord kanalen.
 
VDL, het komt misschien lullig over maar zo bedoel ik het alvast niet, maar de manier waarop je hier acteert en schrijft lijkt heel erg op de manier waarop iemand die lijdt aan borderline dat zou doen. Misschien moet je daar eens naar (laten) kijken. Op deze manier bereik je niet echt iets constructiefs vrees ik. Het resultaat telt, niet je intentie.
100% mee eens. Op een beschaafde manier.
 
Ik had zeker al geen hoge pet op van vdl, maar gezien het onderwerp wilde ik hem hier wel het voordeel van de twijfel geven, ondanks zijn ongenuanceerde manier van het presenteren.
Nu zeg ik: laat de banhammer maar snoeihard neervallen.
 
Als je door de lijnen heengelezen had is daar (allang) al werk van gemaakt. Ik kan echter geen verdere stukken publiceren in een lopend onderzoek. Ik wil awareness kweken onder de beheerders van GR, bezoekers maar vooral sekswerkers. Het einde raakt zoekt met verregaande gevolgen al pak je dit nu niet aan.
Ik heb zeker door de regels heen gelezen, en ik kan de post met daarin de link naar het geschreven artikel op een van je websites nu niet 123 vinden. Maar daarin sluit je af met in de komende weken ga ik de informatie delen.
 
Er is een boodschap. Er is een boodschapper. Er is een manier waarop die boodschap gebracht wordt.

De manier waarop is nogal ongelukkig. Had beter gekund (politie, MeldMisdaadAnoniem, overleg met admin, zakelijker, beperkt tot bewezen feiten, ...). De boodschapper roept nogal wat aversie op (en daar maakt hij het helaas ook naar). De boodschap zelf is in wezen relevant (mits bewijs of zelfs als bewustwordingstopic) maar raakt nu ondergesneeuwd in wat één lange karaktermoord is. Dit topic telt nu al 7 bladzijden maar wat blijft er van over wanneer al die aanvallen ad hominem weggefilterd zouden zijn?

Versta me niet verkeerd, ik heb ook heel veel bedenkingen bij de topicstarter zoals die zich op GR presenteert maar ik vind het doodjammer dat zo'n relevant topic deskundig in de gracht gereden wordt door een discussie over de figuur van de boodschapper.

Het zou helder zijn indien dit topic in twee gesplitst wordt. Een langer topic over VdL en GR en een belangrijker waarin wat gesignaleerd werd, inhoudelijk, met argumenten bediscussieerd wordt. Sextortion kan velen van ons overkomen, zowel dvp's als wandelaars.
 
En pretendeert geld te verdienen aan bedrijven en mensen die voor hun inkomen afhankelijk zijn van deze "narcisten, sociopoten, kleine penissen, mensen die zich in hun reet laten nemen en PZC-zoekers"....

Als je zo'n vergelijking gaat trekken vertel dan wel de waarheid. Dat is dat seksbedrijven en sekswerkers dus niet op bovenstaand slag mensen of gestoorde zit te wachten. Er zit ook (nog) een doelgroep dat zich wel respectvol op kan stellen en zich wel kan gedragen met de vrijheid van het ontmoeten van een dame van plezier. Onderop of bovenop de ladder, dat maakt niet uit.
 
maar ik vind het doodjammer dat zo'n relevant topic deskundig in de gracht gereden wordt door een discussie over de figuur van de boodschapper.

Je kunt de Rapporteer knop gebruiken daarvoor. Dan zullen die reacties ook gesnipt worden uit het topic die er niets mee van doen hebben. Ik heb gewoon op negeer geklikt. Het schoon in ieder geval mijn feed op en het houdt het zaakje ook inhoudelijk.
 
Dat het de overheid niet lukt om goed en eenduidig beleid te maken, kom mede door de versplintering van ons politieke stelsel.
Als je dit soort excessen 100% wilt uitbannen dan ligt naar mijn ideem oplossing wel een Zweeds model, met strafbaarstelling van zowel aanbieder, als afnemer met handhaving en forse straffen. De vraag is echter of je dat moet willen.
Een domme zet. Het is bewezen dat het "Zweeds model" slecht uitpakt voor zowel jou (de klant) als de sexwerker. De gehele prostitutie is daar verboden of wordt onmogelijk gemaakt. Christen extremisten promoten dit model, echter zal dit model juist zorgen voor een toename van prostitutie waar totaal geen zicht of toezicht op mogelijk is. Het is terug naar de middeleeuwen. De voorstanders willen ook abortus verbieden en denken dat 95 % van de sexwerkers gedwongen worden. Promoot dan het model wat Nieuw Zeeland heeft ingevoerd.
 
Je kan wel zien wat voor zieke figuren er rondlopen op de wereld.

Als je als seksbedrijf nieuw personeel aanneemt, dan is het eigenlijk te gek voor woorden ook dat je iemand door een halve dag cursus heen moet lopen om om te leren gaan met klanten, alert te zijn op bekende valstrikken maar ook nauwlettend je persoonlijke spullen in de gaten te houden. Het ruineert een beetje het idee over hoe iemand in de seksbranche wil stappen en dat er een reeel risico is voor bovenstaand maar blijkbaar dus ook afgeperst kan worden middels sextortion welk plaatsgevonden had in een besloten discord groep van wel 30 leden.


Ik heb de stem op verzoek ook vervormd. Maar het verhaal is solide en daar is reeds met alle informatie ook naar de politie gestapt. De individueel die de sextortion uitgevoerd had, dus het daadwerkelijk versturen van de email(s) die ik eerder aangehaald had hier is ook bekend hier op GR maar ook binnen eigen kringen omdat hij eerder geboekt had. Ik weet dat er mensen kunnen zijn met een ziekelijke fobie of drang om tot dit soort acties over te gaan en het is werkelijk gestoord voor woorden dat men vrij spel hierin kan hebben in besloten groepen dat zich achter GR afgespeeld heeft.

@Ernie bevestigd het bestaan van de vroegere hookers discord ook, en bevestigd ook tevens dat er wel degelijk onderling NAW gegevens zijn doorgespeeld maar ook misbruikt waren tegen leden hier of dames. Ook een andere gebruiker post hier in dit topic dat ook een andere dame haar volledige activiteit als sekswerker richting familie op Facebook verstuurd is. Het verziekt de markt, het verstoord het vertrouwen en dan vindt men het gek dat men steeds vaker argwaan krijgt bij het ontmoeten van nieuwe klanten of vooruitbetaling(en) gaat vragen.

Want je weet immers nooit wie je in huis haalt blijkbaar. Je weet niet of je je persoonlijke goederen safe achter kunt laten ergens. Je moet op iedere stap die je maakt feitelijk alert zijn en letten op wat je doet als dame, maar blijkbaar ook als bezoeker hier met wat je hier plaatst. Want ja, iemand kan je wel eens gaan profileren en op een dag dat tegen je gaan gebruiken. Dus ik hoop dat iemand mijn insteek, maar ook zorg hierover begrijpen kan. Het is niet erg als je je maar met moeite in de situatie van een ander in kunt leven, maar heb wat respect.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan