Een rijpe vrouw die zelf geniet?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Patroclo

Wandelaar
88
08/05/22
77
3
Hoi, ik ben nieuw hier. Volgens mij bestaat deze item nog niet. Hoop ik..😇. Kent iemand van jullie dames van 40 plus tot...... die, naar jullie mening, ook zelf echt genieten met een klant? Regio West Brabant, Rotterdam, Zeeland, Utrecht. Dank alvast!
 
Hmmm... Ik probeer het nog een keer...En anders ga ik er zelf naar op zoek. En laat ik het de liefhebbers weten...😉. De vraag was: heeft iemand van jullie ervaring met 40 plus dames die, in jullie ervaring,echt van de seks genieten, ook is het voor hen een beroep? Graag regio West Brabant, Rotterdam, Zeeland. Evt ook Antwerpen. Ben benieuwd!
 
Hmmm... Ik probeer het nog een keer...En anders ga ik er zelf naar op zoek. En laat ik het de liefhebbers weten...😉. De vraag was: heeft iemand van jullie ervaring met 40 plus dames die, in jullie ervaring,echt van de seks genieten, ook is het voor hen een beroep? Graag regio West Brabant, Rotterdam, Zeeland. Evt ook Antwerpen. Ben benieuwd!
Als een dame zich helemaal geeft bij de ene man, is het maar afwachten of ze dat ook bij de andere man zal doen. Is er een zogenaamde klik, ben je haar type, is ze in een geile bui. Het is dus zelf ondervinden, en niet op recensies afgaan, want dat geeft geen garantie.
 
Als een dame zich helemaal geeft bij de ene man, is het maar afwachten of ze dat ook bij de andere man zal doen. Is er een zogenaamde klik, ben je haar type, is ze in een geile bui. Het is dus zelf ondervinden, en niet op recensies afgaan, want dat geeft geen garantie.
Eens hoor. Maar toch als je ...gevoel hebt voor vrouwen kun je wel een scheiding maken tussen dames die het zuiver voor het geld doen,om welke reden dan ook, en vrouwen die van hun hobby hun werk hebben gemaakt. En natuurlijk is het zo dat ook bij deze categorie een man meer of minder in de smaak kan vallen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan