Recensie Emili, Turnhout 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

WandelaarBE

Newbie
24
04/04/22
28
5
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/de-godin.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Had een afspraak gemaakt bij Emili in Turnhout en toen ik aankwam was het al om te beginnen totaal een andere als op de foto's.
Dikker, ouder, gewoon in het algemeen minder. Maar ik was even onderweg geweest dus dacht gewoon "fuck it". Had aan de telefoon gevraagd of dat Nuru massages mogelijk waren en er was duidelijk ja gezegd maar toen ik aankwam was dit niet mogelijk dan maar gewoon wat "gemaseerd" en dan begonnen met pijpen, ze probeerde te deeptroaten maar kon er eigenlijk niets van. Dan was ze in cowgirl gaan zitten en na 5 min was ze dit beu en was ze maar gewoon als een levenloos ding op de matras gaan liggen.

Echt te mijden!!!
 
Was dat toevallig ook in een appartement ergens over het stadspark? Maakte begin van de week ook een afspraak maar toen ik voor de deur in de wagen zat te wachten, antwoordde ze niet. Dan maar even op Redlights gekeken omdat ik toch in de buurt was en een andere interessante dame gevonden, bleek op hetzelfde adres te zitten. Degene die me binnenliet, bleek uiteindelijk geen van de twee eerder gecontacteerde dames te zijn. Denk dat in hetzelfde appartement op minstens drie kamers gewerkt werd, wat de verplaatsing van en naar de badkamer ook telkens spannend maakte. Communicatie in de berichten verliep bovendien veel vlotter dan ter plaatse. Geen woord anders dan Spaans. Afknapper
 
Klopt ja het was over een park met nog wat andere dames, had de andere dames ook gezien en herkende niemand van op redlights. Het is tegenwoordig veel te makkelijk om Geverifieerd te zijn.
 
Klopt ja het was over een park met nog wat andere dames, had de andere dames ook gezien en herkende niemand van op redlights.
Misschien verklaart dit ook waarom de Nationaliteit die nu staat aangegeven ineens Thais is. Nou ja, ik ben blij dat ik dit topic heb gevonden en me de moeite op een teleurstellend bezoek nu kan besparen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan