Recensie Emy, Wuustwezel 4,78 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

bluefox34

Wandelaar
Forumpionier
57
30/06/21
115
10
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/massage/thai-emy-2.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Via redlights was ik op de advertentie van Emy terecht gekomen. Van de betreffende dame heb ik geen recensies gevonden en dat is een beetje tegen mijn gewoonte in. Normaal pluis ik alle sites na en behoeden mijn wandelbroeders mij voor vervelende ervaringen. Dus op de gok contact gelegd om te informeren of Emy tijd voor me had. Het was op het laatste moment omdat ik niet altijd ver van te voren kan plannen helaas. Ik had geluk want nog geen 3 kwartier later kon ik al terecht. De afspraak is tot stand gekomen via een prettig whatsapp contact waarin Emy duidelijk de mogelijkheden beschreef en mij voorzag van het juiste adres. Ter plekke was ik blij verrast door haar verschijning. Emy is klein van stuk, wat steviger van bouw en heeft een leuk snoetje. Helemaal mijn ding dus. Ze kiest voor veiligheid met name voor haar klanten en dit houdt in dat er nu met een mondkapje gemasseerd wordt. Voor mij geen probleem want ze maakte dit ruimschoots goed in de totale opbouw van de massage. Achterkantje met veel teasen, lieve woordjes (niet overdreven) en zeer uitgebreid body tot body. Dan de magische woorden "turn around please" en dan gaat ze los op de voorkant. Ze geeft dan een heerlijke penismassage en voor de liefhebbers kan daar het prostaatje ook bij gestimuleerd worden. Zelf heb ik hier niet voor gekozen. Na weer op aarde geland te zijn hebben we nog gezellig gekletst (Engels) en was het tijd om te vertrekken. Zeker voor herhaling vatbaar !

Praktisch: In het uur opgenomen zijn 2 maal mogelijkheid om te douchen. Parkeren zeer gemakkelijk aan de Bredabaan waarna je discreet richting het adres kunt lopen.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/massage/thai-emy-2.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Naar aanleiding van de recensie van hier boven ben ik ook naar Emy geweest. Afspreken ging makelijk en het was zo geregeld. Bij aankomst was ze precies wat ik had verwacht. Ik heb hem uit gekleed en plaats genomen op bed en hier heb ik genoten van een lekker body to body massage met alles er op en aan.

Met een heel groot herhalings gevaar
 
Naar aanleiding van de recensie van hier boven ben ik ook naar Emy geweest. Afspreken ging makelijk en het was zo geregeld. Bij aankomst was ze precies wat ik had verwacht. Ik heb hem uit gekleed en plaats genomen op bed en hier heb ik genoten van een lekker body to body massage met alles er op en aan.

Met een heel groot herhalings gevaar
Ik heb hem uitgekleed is dat dan een ladyboy ?
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/thai-emy-2.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wederom op zeer gemakkelijke wijze een afspraak met Emy kunnen maken. Er wordt snel en correct in het Engels gereageerd op whatsapp contact. Ervaring vergelijkbaar goed met mijn eerste bezoek. Voorkant massage werd nog wat erotischer dan de vorige keer omdat ik wat meer moed had om te vragen of de penismassage ook in 69 kon met een mooi uitzicht, iets wat ik erg kan waarderen. :love: Pijpen heb ik zelf niet om gevraagd en werd ook niet aangeboden al had Emy ook wel door dat het er wat heter aan toe ging dit keer. Ben benieuwd naar de volgende keer. De baas even vragen of hij weer een klus heeft bij onze Belgische/Thaise vrienden ;)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/thai-emy-2.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik was 28 oktober ook bij Emy. Ze zag er keurig uit, eindelijk eens een ander kapsel (van boven tenminste) en verder nog steeds enigszins mollig van de coronakilootjes denk ik. Heerlijk in de douche waarna ze me begon te masseren. Ik vroeg om 2 keer klaar te komen, dat was geen probleem in anderhalf uur. Volgende keer 3 maal proberen, vroeg ze nog. Dus gelijk condoom erover en lekker geneukt. Daarna massage rug en voorkant, waarna ze me lekker begon te pijpen en gelijk met een heerlijk trillende vibrator mijn ballen en anus begon te bewerken, wat een lekker gevoel gaf zodat ik nogmaals klaarkwam. Pijpt inderdaad met condoom, maar gelukkig zonder mondkapje ;). Daarna weer in de douche en voldaan naar huis. Enige minpuntje was de prijsverhoging van de extraatjes, nu al 70 euro ipv 50. Dat vond ik toch wel veel bovenop de 130 euro voor anderhalf uur. Herhaling groot, want ik volg haar al sinds ze nog bij Sai Thai werkte in Deurna, daarna Overijsse, Wilrijk, Evergem en nu Wuustwezel.
 
Ik heb haar ook ooit eens bezocht. Ze hield een vibrator tegen mijn ballen, wat absoluut niet mijn ding was.
Ook qua uiterlijk niet aan mij besteed. Wel een ietwat kinky dame waar meer mee kan als je dat wil.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen donderdag bij Champagne geweest in Wuustwezel. Ze ontvangt samen met Emy. Na een lange tijd een mooi weerzien. Na lekkere stevige massage begon ze me lekker te pijpen zonder condoom en kon ik haar lekker poesje en kontje likken. Ze wordt er heerlijk nat en geil van. Daarna ging ze bovenop zitten en kwam heerlijk klaar evenals ik. Voor mij een prima uurtje.
 
Afgelopen donderdag bij Champagne geweest in Wuustwezel. Ze ontvangt samen met Emy. Na een lange tijd een mooi weerzien. Na lekkere stevige massage begon ze me lekker te pijpen zonder condoom en kon ik haar lekker poesje en kontje likken. Ze wordt er heerlijk nat en geil van. Daarna ging ze bovenop zitten en kwam heerlijk klaar evenals ik. Voor mij een prima uurtje.
Emy vind ik terug op Redlights maar Champagne niet🤔 adverteert ze ergens en is ze er altijd of maar een paar dagen per week ?
 
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/emy-welcomes-you-to-wuustwezel-2.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Enkele dagen geleden voor het eerst naar Wuustwezel afgereisd. Helaas bleek Champagne hier niet meer te werken, (zie hier voor meer informatie over waar zij te vinden is). Vervolgens op basis van de goede recensies hier gekozen voor Emy. Ontvangst was zeer hartelijk en na de nodige plichtplegingen kon de massage aanvangen.

Ik vond het wel aardig dat Emy direct uitgebreid mijn benen masseerde en het teasen heel langzaam opvoerde. Het commando om mij om te draaien kwam al heel snel waarna het echte teasen op gang kwam. Dit gedeelte, bestaande uit tepelzuigen en wat zoenen hier en daar bracht mij enorm in de stemming.

Wat er ietsjes later gebeurde had ik niet verwacht; er ging namelijk 1 hand mijn achterste binnen en met de andere begon ze mijn pielemans te bewerken. Eerstgenoemde vond ik niet bepaald prettig en ging vrij abrupt. Nou moet ik toegeven dat ik sowieso niet zulke goede ervaringen heb met prostaatmassages dus dat hielp ook niet echt, maar onaangekondigd een vinger in mijn achterste vind ik eigenlijk nooit prettig. Gelukkig leed de stemming er niet erg onder en kwam ik redelijk snel klaar, waarbij ik het aftrekken van bovengemiddeld niveau vond.

Het afscheid van Emy was even hartelijk als de ontvangst en al met al denk ik dat ik nog wel een keertje terugkom.

Overigens wist Emy nog te melden dat er hoogstwaarschijnlijk een nieuwe dame luisterend naar de naam Djing haar team komt versterken.
 
Emy zelf werkt ook, ook al staat ze niet op de eigen website van Emy Thai.
De eigen website wordt niet of nauwelijks bijgehouden heb ik sterk het idee dus ik zou wat hier staat niet direct voor waarheid aannemen, getuige ook het feit dat Champagne er de laatste weken op heeft gestaan hoewel toen ik langsging mij werd verteld dat ze er niet meer werkte.
 
Emy zelf werkt ook, ook al staat ze niet op de eigen website van Emy Thai.
De eigen website wordt niet of nauwelijks bijgehouden heb ik sterk het idee dus ik zou wat hier staat niet direct voor waarheid aannemen, getuige ook het feit dat Champagne er de laatste weken op heeft gestaan hoewel toen ik langsging mij werd verteld dat ze er niet meer werkte.
Klopt, heb info gevraagd, Champagne zou 6 maart weer terugkeren bij haar. Ben benieuwd.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/emy-welcomes-you-to-wuustwezel.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na de vorige keer een wat mindere ervaring op te hebben gedaan met Rose qua erotiek weer eens contact gezocht met Emy zelf. Alle omstandigheden om tot een afspraak te komen zijn al eerder besproken. Toch nog even resume: vlotte communicatie, goede beschikbaarheid en logistiek heel gemakkelijk daar in Wuustwezel. Bijkomend voordeel nu en later misschien nog meer, de prijzen aan de pomp in België. Op enkele meters van het adres voor €1,75 een litertje Euro. Met een forse tank heb je bijna je massage eruit ;)

Dit keer voor een half uurtjes met Emy afgesproken. Ben er achter gekomen dat dan de turbo erop gaat bij ons Emy want je start al op je rug en ze gaat helemaal los op je pielemans. Ondersteund door een massage apparaat (hoe heten die dingen nou ook weer ?) die ze in je erogene zones laat rondtollen. Ik ben niet zo van de prostaatmassages, dit duidelijk aangegeven, en ik denk dat het trilapparaatje ervoor in de plaats komt.

Emy laat de temperatuur snel stijgen in de ruimte en kondigt dan tot grote verrassing van mij aan dat ze pielemans nog even oraal onder "handen" gaat nemen. Zeer prettig allemaal wat dan weer leidt tot een goede ontlading op de buik die keurig schoon opgeleverd wordt als je uiteindelijk weer op aarde bent geland. Vooraf en achteraf lekker opfrissen (alleen) en weer op pad naar de volgende klus. Met dit pakketje bij Emy ziet ze mij snel weer !

Ook kort even kennis gemaakt met Champagne. Voor mij ook een aansprekende dame waarmee ik wel een afspraak wil maken als Emy het een keer te druk heeft.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen vrijdag voor een half uur afgesproken met Emy in Wuustwezel. Wilde dit wel eens ervaren. Ik kwam schoon en gedoucht binnen, dus kon het douchen overslaan. Begon direct op m'n rug. Beetje aan de benen wrijven en niet snel daarna vol op de penis. Veel olie wordt er gebruikt. Ze heeft helaas niet aangeboden prostaatmassage te doen. Daar ben ik wel een fan van. Ook geen trilapparaat gezien. Ze vroeg of ze me mocht pijpen (?!). Daar zeg ik geen nee tegen! Lekker PZC en ze vroeg me of ik haar wilde vastpakken bij de borsten en haar tepels wilde likken. Het werd toen (eigenlijk iets te snel) een heerlijk hoogtepunt. Na twintig minuten weer tevreden buiten. Ik moest als 'handsome boy' maar snel weer terug komen. Dan zou ze me twee keer laten komen. Lijkt me een goed plan. Dit gaat in de herhaling.....

Ik zou haar best wel willen beffen en neuken. Zit dat bij haar ook in het pakket? Tegen meerprijs? Iemand ervaring mee?
 
Afgelopen maand ook bij haar geweest voor mij een tegenvaller beloofde veel bij binnen komen uiteindelijk wat gevrijf stond ook na 20min weer buiten voor mij niet voor herhaling vatbaar
 
Afgelopen vrijdag voor een half uur afgesproken met Emy in Wuustwezel. Wilde dit wel eens ervaren. Ik kwam schoon en gedoucht binnen, dus kon het douchen overslaan. Begon direct op m'n rug. Beetje aan de benen wrijven en niet snel daarna vol op de penis. Veel olie wordt er gebruikt. Ze heeft helaas niet aangeboden prostaatmassage te doen. Daar ben ik wel een fan van. Ook geen trilapparaat gezien. Ze vroeg of ze me mocht pijpen (?!). Daar zeg ik geen nee tegen! Lekker PZC en ze vroeg me of ik haar wilde vastpakken bij de borsten en haar tepels wilde likken. Het werd toen (eigenlijk iets te snel) een heerlijk hoogtepunt. Na twintig minuten weer tevreden buiten. Ik moest als 'handsome boy' maar snel weer terug komen. Dan zou ze me twee keer laten komen. Lijkt me een goed plan. Dit gaat in de herhaling.....

Ik zou haar best wel willen beffen en neuken. Zit dat bij haar ook in het pakket? Tegen meerprijs? Iemand ervaring mee?
Inderdaad tegen meerprijs, laatste keer €150,- voor uurtje all-inn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan