Recensie Fay, Delfzijl 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
7
24/07/22
10
1
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/delfzijl/6532396-fay
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Fay bezocht en echt een geweldige tantra massage gehad!! Ze brengt je helemaal in rust en werkt daarna rustig richting het einde. Ze weet je makkelijk en snel tot rust te brengen. In het begin vroeg ik mij even af waar kom ik nu terecht, maar dat gevoel was ik snel kwijt. Zeker een aanrader om eens te bezoeken.
 
Een tijd geleden ook bij Fay geweest. De entree is via een vervallen trappenhuis, waar meerdere kamers zitten. Echter de kamer van Fay ziet er netjes en schoon uit. Fay zelf is een mooie dame die haar vak verstaat. Een aanrader voor echte tantrische massage met uiteindelijk een handmatig hoogtepunt.
 
Meer mensen ervaringen? Ben wel erg benieuwd…
Ik ben geruime tijd geleden bij haar geweest. Entree is inderdaad wat rommelig. De ruimte zelf is netjes. Douchen vooraf en achteraf. Leuke dame die weet wat ze doet, creert een rustige atmosfeer, kan een goed gesprek voeren en is een charmante verschijning. ik kan je een bezoek van harte aanbevelen.
 
tja ik weet bij sommigen niet wat nog helpt.
Er zijn veel mensen waarvan hun paspoort aangeeft dat ze volwassen zijn echter in de uitvoering willen ze liefst nog aan het handje gehouden worden
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan