Algemeen Gent en Oostende stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Goed nieuws!
Vroeger zat ze op nr. 35, zal/zou ze nu altijd op 2M zitten? Dus het eerste pand net om de hoek?
Heeft ze iets gezegd dat ze zou veranderen van plaats? Misschien terug naar haar oude stek?

Vind wel raar dat TZ mogelijk is!?
Ik ben vroeger vaak geweest, ze zei dat ze dat nooit doet want kussen doe ze niet graag, ook niet privé.
Anders is ze altijd heel eerlijk tov mij geweest; heb nog geld terug gekregen toen ik niet in form was, keek totaal niet naar de tijd, pzc nooit een probleem, etc.
Daarom vind ik het vreem dat TZ toch mogelijk is? Of misschien nu wel maar vroeger nooit??
@Lightwalker en @Krokettje : was vroeger TZ al mogelijk bij haar?
Née ik heb haar 2x bezocht en dit was niet mogelijk. Begrijp het ook niet dat ze dit nu wel zou toelaten. Misschien mits bijbetaling? Sofia liet idd veel toe maar was op gebied van dit soort zaken toch wel altijd correct en ze zei altijd vriendelijk dat ze dit niet deed. Nu ja, we zullen het in de toekomst wel merken zeker hoe of wat want zal er wel eens passeren en als het daadwerkelijk sofia is dan spring ik wel binnen. Knappe en tof meisje.
 
Moeilijk te voorspellen. Ene moment zitten er overdag veel en de andere moment meer in de avond. Hou er wel rekening mee dat het congé moment is, en dat het sowieso al flauw is. Ook de temperaturen zijn niet echt een voordeel denk ik. Kan wel meegeven dat de knappe Bonita normaal wel werkt overdag en zit in het overdekte gedeelte. Anders als ze niet moest werken heb je misschien nog de kans op Stella net buiten het overdekte gedeelte. Anders altijd aan te raden als ze werkt vanessa maar is ook met congé.
 
Kan er iemand een kleine beschrijving geven van hoe die Sofia er uitziet, heb gisteren op dat adres namelijk iemand zien zitten maar betwijfel of het over deze Sofia gaat.
 
Sorry maar kan haar niet meer zo goed omschrijven. Is van mij geleden van 2018 dat ik haar laatst heb bezocht. Mocht ik ze zien in belgradostraat zal ik ze zeker herkennen.
Toch raar, als je dan eerst beweert dat het een 'serieuze aanwinst' is voor Gent dat je ze dan niet kan herinneren...
Zal dan niet de topper zijn zoals je hierboven van uit te schijnen, als je ze niet meer kan herinneren.

Ik herinner mij bijvoorbeeld wel nog de toppers van +5 jaar geleden nog :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Sofia:

half lang zwart haar, donkere ogen ongeveer 1.68m lang kleine C cup (silicone) , tongzoent we degelijk maar denk enkel met een select publiek.
heeft op haar linker pols een Jodenster getatoeëerd staan (verbergt ze meestal onder haar armband of uurwerk)
geen tijdsdruk geen nonsens, gewoon een perfecte service

prijs is inderdaad 50 voor een normale service, maar je kan wel iets meer bekomen als je ze kent voor een lichte meerprijs

en dit is inderdaad het middelste raam van de cupido op de hoek
 
Sorry hoor fanboydude, maar als ik mij iedereen moest herinneren bij wie ik nog ben langsgeweest, mag ik heel ver terug gaan. Ben er amper 2x bijgeweest en weet dat ze ongeveer in de midden van de belgradostraat stond, wat nu blijkbaar ook al het geval niet meer is. Haar naam doet me wel een belletje rinkelen en weet dat ik er gewoon een goede service heb gekregen (nu ook weer geen topservice) naar ale, heb er toch al slechtere gekregen dan van van haar. Ze staat wel niet in mijn top 10. Ik zal er wel bij gaan bijvoorbeeld als het kalm moest zijn in Gent op het moment ik er wandel en het er rustig is op dat moment (wat nu wel ongeveer zo is in deze periode) ik denk van vele wandelaars dat ze zich ook al vele bezoekjes niet meer kunnen herinneren. Bonita bv en Natalie, tja dat is natuurlijk wat anders e 😉 alsk 80 mag worden dan zal ik me die nog altijd herinneren ook al ben ik dan misschien al dement en vanessa ook van in de middag 😉. Snap je wat ik bedoel?
 
Is het deze Sofia?
Nee zeker niet! De Sofia op de Belgradostraat nr. 4 is een Hongaarse met donkerblond haar.
Dus zeker niet degene waar hier over geschreven wordt!
 
Is er iemand die info heeft over de Spaanse Iris/Irish? Is ze terug aanwezig? Normaal werkte ze in de Schepenevijverstraat bar Crystal dacht ik. Ze spreekt volgens mij ook Roemeens. Ze was actief in de nachtshifts. Alvast bedankt.
 
Is er iemand die info heeft over de Spaanse Iris/Irish? Is ze terug aanwezig? Normaal werkte ze in de Schepenevijverstraat bar Crystal dacht ik. Ze spreekt volgens mij ook Roemeens. Ze was actief in de nachtshifts. Alvast bedankt.
Info over deze dame? Weet nog begod niet dat deze dame er werkt. Zou wel handig zijn als sommigen hier deze site gebruiken als ze ook langs gaan bij de dames en hier eens een artikel schrijven over hun bezoek en niet alleen gebruiken als het hun uitkomt om te pas en te onpas te vragen wie er alle dagen werkt, welke uren sommige dames aanwezig zijn en of ze ook nog aanwezig zjjn. Er bestaat nog niet eens een recensie formulier over deze dame. Weten zelfs niet eens hoe deze dame eruit ziet.
 
Vanaf wanneer sochtends komt het terug wat op gang? Zou nu eens gaan kijken.
Vrees ervoor dat het gene vette zal zijn. Rond dat uur denk ik niet dat daar veel volk zal zijn. Denk eerder rond 09.30 a 10.00 u dat er meer leven in de brouwerij zal komen. Vannesa van de schepenenvijverstraat begint rond 10 u heeft ze me gestuurd en ze is wel een bezoekje waard. Is maar een tip natuurlijk e 😉 zijt vrij om ervan te doen wat je wil natuurlijk.
 
Vrees ervoor dat het gene vette zal zijn. Rond dat uur denk ik niet dat daar veel volk zal zijn. Denk eerder rond 09.30 a 10.00 u dat er meer leven in de brouwerij zal komen. Vannesa van de schepenenvijverstraat begint rond 10 u heeft ze me gestuurd en ze is wel een bezoekje waard. Is maar een tip natuurlijk e 😉 zijt vrij om ervan te doen wat je wil natuurlijk.
Is er een recensie van Vannesa?
 
Ja hoor op pagina 2 van de 6 in forum van Gent. Schepenenvijverstraat 19a/3 Vanessa.
Waarom niet van de eerste keer rechtstreeks de link delen dan?
Das makkelijker, want je hebt het al opgezocht 🤷‍♂️

Bij deze @Jeroenivic

Niet moeilijk toch?
 
Kent er soms iemand FARAH, ze zat vroeger (voor Corona) in de Belgradostraat, l'Etoile, het liker onderste raam (kelder) Ze heeft een tatoe op haar rug van haar gezicht, levensgroot. Of weet iemand waar ik ze nu zou kunnen bezoeken?
 
Terug
Bovenaan Onderaan