Gratis bij DvP

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Vlaming

Wandelaar
Forumpionier
66
01/07/21
55
4
Over een aantal maanden liep ik door de ramen. Het was zeer rustig en 2 meisjes liepen naar me van "come,come". Ik ging er niet op in en ze riepen "its for free". Jammer genoeg ben ik gewoon doorgelopen. Geen idee wat me te wachten stond.
Dit brengt me bij het volgende onderwerp.. zijn jullie al eens gratis binnen geweest? Een dvp die gratis wou, iemand die vergeet af te rekenen, ect...
 
Ik heb dat 1 x meegemaakt - bleek te gaan om iemand die 2 meiden had geboekt en hij wilde graag er een vent bij

mocht 1 van de meiden in haar kontje nemen, wat ik alleen jammer vond is dat hij bleef vragen of hij mij mocht pijpen, terwijl ik vanaf het begin duidelijk had gemaakt dat ik alleen interesse had in de meiden
 
Ik ben bij een van mijn toenmalige favoriete vaste dames (privé-ontvangst) en keertje gratis geweest. Normaal betaalik haar steeds voor ik weg ga, maar soms tussen het spel en hetvertrek zitten we nog een hele tijd na tre kleysen in de living. En zo was ik dan weh)g zonder te betalen. Eerlijk waar, ik was het gewoon vergeten. En zij had er ook niet meer aan gedacht. Maar was het echt gratis?
Neen, bij het volgende bezoekje heb ik haar dubbel betaald. Zij wist nog steeds van niets, maar was wel tevreden dat ik het zo spontaan deed. Ik heb er dan een lekkere dikke tongzoen bovenop gekregen.
 
Wel bijna,met een dame een afspraak gemaakt,voor 15:00.Eerder kon ik niet,dat was achteraf jammer want ze was geil op het moment van de afspraak.Als ik tegelijk was gekomen,had ik gratis gemogen.🤣🤣🤣
Ik zou het bijna zelf geloofd hebben.
 
Tja Vlaming of het was een grap of je bent echt een ontzettende hunk. Of ze hadden een weddenschap. Of het naar binnengaan was gratis en daarna gaat de teller lopen. Zal toch wel zoiets zijn lijkt mij.
 
Leuk onderwerp. Jaren geleden bij een club in Rotterdam na het winnen van een soort loterij, gratis met mijn vaste dvp. Ook kon ik eens gratis met een meisje want hij betaalde om te kijken.
 
In die zin gratis... in een MVM trio bij een raamdame in Den Haag, de medewandelaar stelde een trio voor met zijn vaste DVP, hij betaalde alles.
Daarna nog vaker gedaan maar toen betaalde ik wel gewoon.
 
Heb het onlangs ook voor gehad, leuke tijd beleefd samen en nog een goede babbel erna, vertrek ik met mijn hoofd in de wolken ( en denk toch zij ook nog wat aan het nagenieten) krijg ik een bericht dat we zijn vergeten af te rekenen. Ben ik ook snel nog terug gegaan.

Het nadeel van niet vooraf te ontvangen als je het elkaar leuk maakt.
 
Toen ik jong was ging ik meer gratis dan betaald. Ik was vaak heel last 's nachts bij de ramen en dan waren de meiden ook eenzaam. Vaak bleef ik ook slapen.
Maar alles is veranderd. Business is business. Het is allemaal wat harder geworden. 1 dvp waar ik al lang kom, laat mij gewoon toe als ik geen geld bij me heb, omdat ze weet dat ik de volgende keer dan wel betaal. Maar dat is niet echt gratis...
 
Wanneer is iets gratis??

Volgens mij nooit .......

Moet de 1e dvp nog vinden die zegt ....... beste 🐈‍⬛....... ;

Kom we tanken jou auto vol .....

Ik betaal de tickets .......

Een paar weken alle verteer.......


🐾🐾🐾🐾



Dat heeft 🐈‍⬛ altijd netjes zelf betaald.

Vond dat wel zo gepast 🙃🙂
 
Laatst bewerkt:
Jaren geleden hadden ze bij Karin's Home in Rdam een soort digitale spaarkaart, na x-keren kreeg je een (half) uur gratis ... die je natuurlijk allang betaald had met je eerdere bezoekjes :)
 
In het verleden ook gehad. , bij dame thuis paar keer geweest en goede klik opgebouwd en toen zei ze mag ik met je mee naar huis , ja tuurlijk , nadien nooit meer betaalt en dat heeft op regelmatige basis dat ze bij mij was en dat vele jaren lang , top tijd mee gehad .
 
Aantal jaren geleden bij een massagesalon. Natuurlijk wel betaald voor de massage aan de balie.
Maar tijdens de body2body massage floepte hij er al een keer per ongeluk in, was niet de bedoeling zei ze.
Later zei ze ''Fuck it'' en ze schoof hem er zo in. Dus het werd een erotische massage +++ zonder dat ik haar hier extra voor heb betaald. Bij de volgende massages steeds weer haar geboekt en elke keer lekker mogen neuken zonder extra bij te betalen. Tot dat ze er stopte met werken en haar daarna nooit meer gezien.
 
Ik ben jaren geleden bij een vriendin van mij gaan schilderen , nadien vroeg ze wat haar schuld was , en zegde toen niets , de week nadien vroeg ze of ik nog haar toiletje wou komen schilderen ik nadien terug naar daar , en tijdens het schilderen kwam ze naakt voor het deurtje staan en zegde is dat goed als ik zo betaal , was een leuke middag ( maar is dat gratis ik weet het niet ? ) nadien geen schilder werken meer moeten doen , alles was gedaan ☹️
 
Die dates waren allemaal tof. Alleen daarna niet...dat heb je als je zo'n stomme muts bent dat je niet altiijd van te voren laat afrekenen.
Niet afrekenen bij aanvang, deed je dat dan bij klanten die nieuw waren? Lijkt dan wel gevaarlijk. Ikzelf heb ook twee dames waarbij ze ook pas afrekenen nadien maar dat zijn dames waar ik al jaren kom. Bij eentje ook eens voor gehad dat we al hand in hand op de gang waren naar de parking toen ik ook besefte van nog niet betaald te hebben. De dame vond het niet erg, dan betaal je volgende keer maar was haar reactie. Maar ik wou dit niet en we zijn op onze stappen terug gekeerd naar de kamer om alsnog af te rekenen. Eerlijk duurt het langst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan