Het zit echt tussen je oren: brein is ons belangrijkste seksorgaan.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sharon

Vaste klant
DVP
Forumpionier
180
30/06/21
987
Site
Ik heb toch wel een normale jeugd gehad, althans volgens mij, ouders broers en zussen, niks stiekem gedaan of gekeken naar mijn familie. en toch voel ik een enorme drang om naar de dames te gaan, kan het ook niet plaatsen, maar gebeurt gewoon.

@Sharon , ik heb net gekeken waar je ergens uithangt , is toch wel een eind rijden, anders had ik je toch een keer opgezocht om over het een en ander te kleppen.
 
Leuk en interessant artikel.
Lang heb ik naar antwoorden gezocht over mijn eigen seksuele voorkeuren, dit artikel sluit mooi aan bij mijn bevindingen.

Waarom valt de een op blond en de ander op donker? En waarom worden sommige mensen opgewonden van leer of een pak slaag op hun billen? Het heeft allemaal te maken met onze vroegere ervaringen die in onze hersenen worden opgeslagen.

Bron: Psychologiemagazine.nl
Bij psychologen zit volgens mij alles tussen de oren :ROFLMAO:
 
Bassie, volgens mij is het niet abnormaal voor een gezonde man om regelmatig een andere sekspartner te wensen. Dat past dus perfect bij jouw normale jeugd. ;)

Bijna tegen de Franse grens, je zou gek zijn om heel die weg af te leggen om enkel te kleppen, neen?
Tja, als we dan toch de reis maken naar zuid België blijft het denk ik niet bij alleen kleppen, er zal dan ook gepoept worden den ik. Zo noemen ze dat toch in België
 
Leuk en interessant artikel.
Lang heb ik naar antwoorden gezocht over mijn eigen seksuele voorkeuren, dit artikel sluit mooi aan bij mijn bevindingen.

Waarom valt de een op blond en de ander op donker? En waarom worden sommige mensen opgewonden van leer of een pak slaag op hun billen? Het heeft allemaal te maken met onze vroegere ervaringen die in onze hersenen worden opgeslagen.

Bron: Psychologiemagazine.nl
Dat ik mijn seksueel aangetrokken voel tot hindoestaanse dames komt zeker uit mijn prachtige jeugd. Maar daar in tegen dat ik me seksueel aangetrokken voel tot hun kleine voetjes. En dat geldt ook voor het drinken van hun urine daar kan ik geen antwoord geven. Maar voor mijn voorkeur om altijd bare te neuken kan ik wel een antwoord geven. Het voelt gewoon veel en veel lekkerder aan het vlees op vlees contact.
 
Niet verkeerd bedoelt maar als je inderdaad gek bent op urine, kleine voetjes en dat soort dingen, raad ik je oprecht aan om langs een psychiater te gaan. Lijkt me geen gezonde praktijken maar ik kan het mis hebben.
? Je heb het inderdaad totaal mis. En denk je nou echt niet dat een psychiater geen voet / plas fetish kan hebben. Ik weet dat 100% zeker elk mens heeft een fetish. Jij zal vast ook wel een fetish hebben @Bitchfokker je durft het alleen niet te schrijven hier. Maar ohhhh wat zullen de mensen dan wel niet over mij @Bitchfokker gaan denken hier op het forum.
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop ook...voor hem...dat ze niet alleen kleine voetjes hebben...maar ook een kleine blaas...? trouwens....drinkt je rechtstreeks uit de bron...of uit een glas.??
Ik drink het rechtstreeks uit de bron @CUMCUM. En ondanks dat de dames niet groot zijn. Is de inhoud van hun blaas daar in tegen dat gelukkig wel.
 
Ben wel eens een tijdje wekelijks op gesprek geweest bij een psycholoog.. die wist me aan het eind te vertellen dat hoe ik met vrouwen omga terug te leiden is naar mijn jeugd.. dat was wel een eye opener. Maw ik kan mijn wandel gedrag in zekere zin verklaren :p
 
Dat ik mijn seksueel aangetrokken voel tot hindoestaanse dames komt zeker uit mijn prachtige jeugd. Maar daar in tegen dat ik me seksueel aangetrokken voel tot hun kleine voetjes. En dat geldt ook voor het drinken van hun urine daar kan ik geen antwoord geven. Maar voor mijn voorkeur om altijd bare te neuken kan ik wel een antwoord geven. Het voelt gewoon veel en veel lekkerder aan het vlees op vlees contact.
Een oud berichtje, maar ik ben toch benieuwd.
Wat betreft dat bare neuken, ben je niet bang om wat op te lopen? Ik bedoel, als je al zo'n dvp weet te vinden dan zul je ongetwijfeld niet de enige zijn die haar bare neukt.
Daarbij val jij op Indiaas uiterlijk waar er al niet heel veel van zijn, om er dan ook nog één te vinden die het bare wilt doen lijkt me erg lastig?
 
Een oud berichtje, maar ik ben toch benieuwd.
Wat betreft dat bare neuken, ben je niet bang om wat op te lopen? Ik bedoel, als je al zo'n dvp weet te vinden dan zul je ongetwijfeld niet de enige zijn die haar bare neukt.
Daarbij val jij op Indiaas uiterlijk waar er al niet heel veel van zijn, om er dan ook nog één te vinden die het bare wilt doen lijkt me erg lastig?
Ik kan genoeg hindoestaanse dames voor mij is het totaal niet lastig om ze te vinden. Als ik bang zou zijn zou ik geen bare doen. Ik heb in de 33+ jaar dat ik nu al hindoestaanse dames bare neuk heb ik echt nog NOOIT iets gehad.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan