Hi, Allemaal ik ben nieuw hier op zoek naar info

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee geen vaste leeftijds grens. Als je 50 ben en aantrekkelijk ben je aantrekkelijk. Maar ik gebruik dit platform niet om nieuwe bezoekers te zoeken. Sorry
Jouw klanten krijgen ook nog een opwaardering van hun ego , gratis en voor niks.
Oh , ik kom door de keuring , ik ben aantrekkelijke man .Joepie de vlag mag uit.
( wel blauw boven uiteraard)
 
Nee geen vaste leeftijds grens. Als je 50 ben en aantrekkelijk ben je aantrekkelijk. Maar ik gebruik dit platform niet om nieuwe bezoekers te zoeken. Sorry

Dat is toch prima? Met die instelling zit ik ook hier. Heb op diverse fora en chats gezeten met verwachtingen en zelfs gemaakte beloftes, is nooit iets van uitgekomen. Dus heb nu gewoon: leuk zolang het duurt met 0 verwachtingen.
 
Dat bedoel ik, maar dit is wel een forum wat de intentie heeft om serieus over prostitutie in al zijn vormen te praten en met name ervaringen te delen toch?
Als dan iemand trolt over zogenaamd sekswerker te willen worden (En dan ook nog "Marokkaans" , want dat willen de mannen hier graag horen, hoe obvious haha) lijkt mij dat iets om op te modereren.
 
Dat bedoel ik, maar dit is wel een forum wat de intentie heeft om serieus over prostitutie in al zijn vormen te praten en met name ervaringen te delen toch?
Als dan iemand trolt over zogenaamd sekswerker te willen worden (En dan ook nog "Marokkaans" , want dat willen de mannen hier graag horen, hoe obvious haha) lijkt mij dat iets om op te modereren.
Waar zie je mij trollen? Ik word van alle kanten aangevallen door boze boomers die niet in aanmerking komen om uberhaupt met mij te daten.. en ik laat zeker niet over mij heen lopen ga lekker huilen denk ik dan... niemand zet een geweer op jullie hoofden zat andere dvps die ze met open armen ontvangen...


moet er nog eens bijkomen dat mannen ook nog voor mij willen gaan beslissen hoe ik het zou moeten doen... kowed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan