Niets zo gemakkelijk als met de buurvrouw neuken. Daar moet je niet ver voor rijden/gaan, tenzij je bv in Finland zou wonen en je naaste buur 2 uur rijden is...
Dat is mij voor een half jaar zelfs gelukt... Ik liet op een dag mijn hond uit, vervolgens trof ik de man van de voormalige buurvrouw, die sprak me aan. Joh hoe is het met je, ja goed hoor, en met jou? Ja m'n vrouw heeft vandaag de scheiding aangevraagd. Joh wat vervelend ... ? Vervolgens gaat de voordeur open met daarin de buurvrouw, en we maken eigenlijk een heel kort praatje op waarop ik al merk, dit zit gewoon niet goed he.
Ik had mijn honden op dat moment bij me, en hun dochter doet vervolgens de woonkamerdeur open, op waarop hun stafford kans ziet om naar buiten te schieten. Ik wist al gelijk dit wordt knokken, dus voordat ik de kans kreeg m'n honden weg te halen, stond de stafford al in de deuropening met opgetrokken tanden. De hond wou toeslaan, dus ik druk m niet 1x, 2x en zelfs 3x weg, voordat er vol in mn handen gebeten wordt, en hun daar als apen staan te gapen ook van wat er nou gebeurd...
Vervolgens lukt het ze beide om hun hond weg te trekken, en mijn hand begon al merkwaardig te bloeden. Ook niet het kleinste ofzo. Dus ik zet mijn honden weer thuis, die lui natuurlijk verontschuldigen van hier tot tokio, om vervolgens naar het ziekenhuis te gaan. Snel een prop lijm erin geschoten en ik kon weer naar huis. Uiteindelijk om 24:00 ging de voorbel, en daar stond de buurvrouw. Eigenlijk om excuses aan te bieden, maar ik wist eigenlijk al genoeg toen ik die blik in haar ogen zag.
Van een avondje koffie drinken kwam uiteindelijk een semi (neuk)relatie waar ik de sleutel uiteindelijk van haar woning had, en iedere nacht na 05:00 wanneer ik stopte mijn met werk (als internet ondernemer nog steeds) lekker bij haar in bed kroop, vervolgens zij om 07:30 naar haar werk ging en terugkwam rond lunchtijd. Ik heb haar nacht in nacht uit zo vreselijk lekker geneukt. Ik zal haar nooit meer vergeten haha. Maar die dingen worden altijd complex zodra er gevoelens bij komen kijken, en je moet altijd je woongenot in acht houden als je aan zoiets begint. Gaat het mis is je woongenot ook meteen naar de klote.