Hoelang rijden jullie voor een date?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik woonde hiervoor in Utrecht en vanaf daar had ik keuze zat. Nu zit ik in Arnhem en is de keuze anders, maar zit nu weer wel op tien minuten rijden van Duitsland. Ik rij alleen ver weg als er een bepaald gebied is, nooit voor één dame. Ik ga nu vaker naar Duitsland en daar kan ik mijn draai steeds beter vinden. Qua prijzen en mogelijkheden ben je daar een stuk beter uit dan in Nederland.
Waar ga je zoal heen in Duitsland, welke plaats en wat voor dames (clubs/prive) bezoek je dan, en hoe is de prijsverhouding met NL?
 
Voor mijn werk reis ik veel, ik kom dus door heel Nederland. Zo kom ik en veel regio's. Als ik thuis op de bank zit en weg wil, is het maximaal een uurtje,. dat geeft net genoeg tijd om vooraf te fantaseren en me te verheerlijken op de date en achteraf lekker nagenieten.
 
Voor mijn werk reis ik veel, ik kom dus door heel Nederland. Zo kom ik en veel regio's. Als ik thuis op de bank zit en weg wil, is het maximaal een uurtje,. dat geeft net genoeg tijd om vooraf te fantaseren en me te verheerlijken op de date en achteraf lekker nagenieten.
Ik was vroeger veel op pad voor mijn werk. Binnen en buiten NL. Ik vond het altijd geweldig om op locatie "op zoek" te gaan.
 
Niets zo gemakkelijk als met de buurvrouw neuken. Daar moet je niet ver voor rijden/gaan, tenzij je bv in Finland zou wonen en je naaste buur 2 uur rijden is...
 
Ik was vroeger veel op pad voor mijn werk. Binnen en buiten NL. Ik vond het altijd geweldig om op locatie "op zoek" te gaan.
Ik vind het wel een verschil als je voor je werk diverse streken moet aandoen, en als je dan daar op zoek gaat naar een leuk wipje, tegenover iemand die speciaal enkel en alleen voor een date uren ver gaat rijden. Bijna overal zijn er in je 'grote omgeving' wel heerlijke dvp's te vinden.

Wat ook nog anders is dan ver weg naar een dvp rijden, is een grotere uitstap maken naar een club of een raambuurt, omdat je daar veel keuze hebt, een leuk kader ook, en je rijdt dan eigenlijk niet naar 1 dvp maar naar een speeltuin voor mannen.
 
Hmmm bij mij wisselt dat wat; momenteel max 30-35m ofzo rijden (wat voor mij bijv. al heel Den Haag en Rotterdam bevat). Voorheen ging ik nog wel eens, als de prijs en/of ervaringen goed waren, tot iets van een uurtje rijden aka max Amsterdam / Amersfort, maar laatste tijd minder zin om zolang in de auto te zitten (pretty much 2 uur rijden voor 1 uur daten...dan was ik in me nopjes voor goede prijs/toppertje te gaan maar koste het me zoveel reistijd dat het nouja gwn teveel tijd in beslag ging nemen).

BTW het meest absurde kwa reistijd wat ik zelf gedaan heb is 1,5uur enkele reis met goddamn file werd dat 2uur heen zelfs. Dat was naar een dame waar ik een paar x in een club geweest was, maar waar ik tijdens de 37e lockdown bij haar thuis langs kon komen. Wat ze alleen maar deed met haar favorieten dus voelde me helemaal het mannetje haha. Vooraf tijdens het appen en bellen haar aangegeven dat ik wel btj zat te twijfelen met die reistijd vs datetijd, waarop ze zei nou anders blijf je daarna eten!? Moest ik wel een flesje wijn halen, maar hey dat drink ik ook! Anyway vond dat zo dope van haar! Plus dan kan je als man toch onmogelijk iets anders dan 'ja' meer zeggen...ze bleek helaas niet echt te kunnen koken tho, maar gelukkig wel beter dan mijn eigen persoontje :p
 
Waar ga je zoal heen in Duitsland, welke plaats en wat voor dames (clubs/prive) bezoek je dan, en hoe is de prijsverhouding met NL?
Gelsenkirchen, Essen en momenteel veel naar Dortmund omgeving van Nord-Markt. In het verleden ook Duisburg, maar daar ben ik al een tijd niet meer geweest. Ik hou ervan om een gebied te zoeken waarvan ik weet dat er dames zijn en zelf op onderzoek te gaan. Het liefst een beetje in een shabby buurt, daar gebeurt het meest. Het hoort er voor mij bij en de spanning is onderdeel van het wandelen. Door zo te zoeken kom je ook veel te weten over werkwijzen, lokale dames, do's en dont's en leer je weer iets over andere plekken in de stad of nabijgelegen plaatsen. Je hebt er tijd en geduld voor nodig en door vaker op een plek terug te komen leer je altijd weer iets bij. Althans, dat is mijn visie.

Antwoord op jouw vraag; ik zoek vaak naar tippelzones en ramen (laufhausen). Momenteel is het slecht gesteld met de laufhausen, maar zoals al eerder op dit forum vermeld vind je in de straten eromheen steeds leukere dames. Prijs voor pzc en intiem met is rond de €40.
Ik heb nog geen dames privé bezocht, maar ga dat binnenkort eens uitproberen via https://en.kaufmich.com/. De prijsverhouding ten opzichte van Nederland vind ik best groot. Het punt is dat ik niet zo lang hoef te zoeken en minder moeite hoef te doen dan in Nederland om aan mijn trekken te komen.
 
Laatst bewerkt:
Mag van mij best ver zijn maar dan koppel ik er wel een vakantie aan. Heb geen auto dus moet zoinzo met openbaar vervoer gaan. Verste dat ik gedaan heb zal München zijn voor de Amerikaanse Emma Starr. Maar daar heb ik toen wel een citytrip van gemaakt uiteraard. Ook bv Lelystad heb ik al gedaan voor een gangbang (wonende te Antwerpen) en daar aan heb ik toen een city trip Amsterdam gekoppeld.
 
Nou, zo gemakkelijk?
Dat maakt toch de buurvrouw zelf wel uit.
Niet elke buurvrouw zit daar zo maar op te wachten, helaas.

LOL er is hier bij mij echt geen enkele buur(t) vrouw waar ik hem in zou willen hangen...niet eens als ze mij zouden betalen haha
Maar okey 1 van de negatieve effecten van wandelen is dan ook wel dat ik zoveel lekkers heb geproeft dat standaard kip me niet meer hongerig maakt ;)
 
Ik wil juist het liefst uit de buurt.

Ik rijd soms 1,5-2u voor wat lekkers. Heerlijk man, jointje onderweg voor de extra geilheid, lekker muziekje aan en terug half zwevend op een roze wolk weer terug..


Tenminste dat is de bedoeling… vaak is t zo slecht dat ik op een donker grijze wolk van teleurstelling terugrijd en onderweg alweer wat anders zoek 😂
 
Ik woon redelijk centraal waardoor Rotterdam, Den Haag maar ook Dordrecht binnen een half uur rijden liggen.
Normaliter is daar voor mij voldoende keus.
Als ik eens op pad ben voor het werk dan zoek ik daar iets in de buurt.
Als ik op vakantie ben probeer ik daar ook altijd de plaatselijke gerechten te proeven.
Dat is me overigens in Zweden nog niet gelukt maar dat is dan ook een vreemd land qua prostitutie.

Resume: 30/35 minuten met de auto is max.
 
Niets zo gemakkelijk als met de buurvrouw neuken. Daar moet je niet ver voor rijden/gaan, tenzij je bv in Finland zou wonen en je naaste buur 2 uur rijden is...

Dat is mij voor een half jaar zelfs gelukt... Ik liet op een dag mijn hond uit, vervolgens trof ik de man van de voormalige buurvrouw, die sprak me aan. Joh hoe is het met je, ja goed hoor, en met jou? Ja m'n vrouw heeft vandaag de scheiding aangevraagd. Joh wat vervelend ... ? Vervolgens gaat de voordeur open met daarin de buurvrouw, en we maken eigenlijk een heel kort praatje op waarop ik al merk, dit zit gewoon niet goed he.

Ik had mijn honden op dat moment bij me, en hun dochter doet vervolgens de woonkamerdeur open, op waarop hun stafford kans ziet om naar buiten te schieten. Ik wist al gelijk dit wordt knokken, dus voordat ik de kans kreeg m'n honden weg te halen, stond de stafford al in de deuropening met opgetrokken tanden. De hond wou toeslaan, dus ik druk m niet 1x, 2x en zelfs 3x weg, voordat er vol in mn handen gebeten wordt, en hun daar als apen staan te gapen ook van wat er nou gebeurd...

Vervolgens lukt het ze beide om hun hond weg te trekken, en mijn hand begon al merkwaardig te bloeden. Ook niet het kleinste ofzo. Dus ik zet mijn honden weer thuis, die lui natuurlijk verontschuldigen van hier tot tokio, om vervolgens naar het ziekenhuis te gaan. Snel een prop lijm erin geschoten en ik kon weer naar huis. Uiteindelijk om 24:00 ging de voorbel, en daar stond de buurvrouw. Eigenlijk om excuses aan te bieden, maar ik wist eigenlijk al genoeg toen ik die blik in haar ogen zag.

Van een avondje koffie drinken kwam uiteindelijk een semi (neuk)relatie waar ik de sleutel uiteindelijk van haar woning had, en iedere nacht na 05:00 wanneer ik stopte mijn met werk (als internet ondernemer nog steeds) lekker bij haar in bed kroop, vervolgens zij om 07:30 naar haar werk ging en terugkwam rond lunchtijd. Ik heb haar nacht in nacht uit zo vreselijk lekker geneukt. Ik zal haar nooit meer vergeten haha. Maar die dingen worden altijd complex zodra er gevoelens bij komen kijken, en je moet altijd je woongenot in acht houden als je aan zoiets begint. Gaat het mis is je woongenot ook meteen naar de klote.
 
Ik woon in Amstelveen en Haarlem/Alkmaar/Wallen vind ik niks eerlijk gezegd.
De dames waar ik enigszins op val zitten in Den Haag, en priveontvangst in Rotterdam en af en toe Amsterdam.
En dat vind ik op zich nog wel te doen qua afstand. Verder naar het oosten/zuiden ga ik ook niet.

Overweeg Duisburg wel een keer, maar alleen voor 1 specifieke dame dat op mijn lijstje staat en nu zo te zien gekapt is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan