ilegaal bordeel gesloten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zo'n overdreven gedoe allemaal. Natuurlijk krijgen die vrouwen geen vergunning, want gemeentes werken sekswerkers op alle fronten tegen ( op een handjevol na dan ).
Hoe kan je overlast hebben van mensen die enkel naar binnen en weer naar buiten gaan. Maar om het nou een bordeel te noemen, er werken max 2 vrouwen in dat huis 😳

Het wordt steeds leuker in Nederland voor ons 🙄
 
Zo'n overdreven gedoe allemaal. Natuurlijk krijgen die vrouwen geen vergunning, want gemeentes werken sekswerkers op alle fronten tegen ( op een handjevol na dan ).
Hoe kan je overlast hebben van mensen die enkel naar binnen en weer naar buiten gaan. Maar om het nou een bordeel te noemen, er werken max 2 vrouwen in dat huis 😳

Het wordt steeds leuker in Nederland voor ons 🙄
Typisch zo'n stukje beeldvorming van de Media. En als ze er 2 messen aantreffen is het meteen een wapenarsenaal…. Het blijft me toch verbazen hoe dat werkt. Gemeentes als Amsterdam en Utrecht sluiten zo'n beetje alles qua ramen want dat is goed tegen mensenhandel. Vervolgens reageren ze verrast dat het werk gewoon doorgaat maar dan illegaal.……. Het is alsof je in je eigen broek plast en daarna verrast bent dat je een natte broek hebt.
 
Zo'n overdreven gedoe allemaal.
Hoe kan je overlast hebben van mensen die enkel naar binnen en weer naar buiten gaan.
Het wordt steeds leuker in Nederland voor ons 🙄
1. het is een huurhuis wat volgens de verhuurder niet gebruikt mag worden als ontvangst ruimte - peeskamer of drugspand.
2. deze vrouwen waren illegaal in nederland.
3. overlast ja wat denk je als er telkens met deuren gesmeten word 24 uur per dag.
4. en dit was niet de eerste keer voor meneer die dit al vaker gedaan heeft.
 
er was veel overlast in deze straat. ik woon zelf daar, hiet viel gewoon op. was gewoon komen en gaan.
het zijn ook meestal andere fotos dan in advertentie en ja dan krijg je deze toestanden.
ook wilde deze man zijn problemen op lossen via inkomsten van verhuur van deze ruimte.

dordrecht heeft maar 4 locaties voor de dames wat legaal is en daar is dubbeldam82 na 30 jaar ook al gestopt en of deze nog open gaat is een vraagteken.
 
Maar wat zie je als overlast? Heren die in en uit lopen en luid toeterend de straat uit racen? Dat laatste is zeker overlast! Waar men al niet op let 🙄
Het interesseert mij geen hol wat er bij de buren gebeurd, zit ook niet achter de gordijntjes te loeren.

Van mij hadden ze in de buurt ook overlast schijnbaar, zou alleen niet weten met wat.

Vind het zo komisch dat veel wandelaars bij de dames thuis willen komen, maar het mag niet bij hun in de straat gebeuren. Zo'n kromme gedachte, makes perfect sence!
 
Maar wat zie je als overlast?

Vind het zo komisch dat veel wandelaars bij de dames thuis willen komen, maar het mag niet bij hun in de straat gebeuren. Zo'n kromme gedachte, makes perfect sence!
is gooien met deuren geen overlast 24 p/d, dit is een portiekflat waar kleine kinderen slapen en dat is flink gehorig met houten vloeren.
en ik als wandelaar zeg niet dat het niet in de straat mag, maar heb respect voor de buurt.
hier kwam wel een anderslag volk als de gewone wandelaar. botkraagjes en ander gespuis dat niet zo van stil vertrokken als de gewone man.
 
Vind het zo komisch dat veel wandelaars bij de dames thuis willen komen, maar het mag niet bij hun in de straat gebeuren. Zo'n kromme gedachte, makes perfect sence!
ik persoonlijk heb ze ook liever niet in mijn straat. Niet omdat ik last heb van overlast maar omdat ik dan alles als excuse zal gebruiken om even langs te wippen🤣🤣🤣
 
dordrecht heeft maar 4 locaties voor de dames wat legaal is en daar is dubbeldam82 na 30 jaar ook al gestopt en of deze nog open gaat is een vraagteken.
Ja, 4 nog steeds? Welke mis ik dan naast Villa Weizigt, Happy G en het inderdaad nu gesloten Dubbeldam82? Misschien een voor mij onontdekte parel dan.

Bij het roemruchte pand van Queenie is ook van alles aan de hand, las ik recent. Maar dat ging meer om andere problemen.
 
Ja, 4 nog steeds? Welke mis ik dan naast Villa Weizigt, Happy G en het inderdaad nu gesloten Dubbeldam82? Misschien een voor mij onontdekte parel dan.

Bij het roemruchte pand van Queenie is ook van alles aan de hand, las ik recent. Maar dat ging meer om andere problemen.
Queenie is al jaren dicht als sexclub maar nu als kamerverhuur (no sex). heb laatst gelezen op een site van de gemeente daar stond op dat er maar 4 vergunningen voor sexinrichtingen zijn maar stonden geen namen bij verder.
 
Queenie is al jaren dicht als sexclub maar nu als kamerverhuur (no sex). heb laatst gelezen op een site van de gemeente daar stond op dat er maar 4 vergunningen voor sexinrichtingen zijn maar stonden geen namen bij verder.

Nu je het zegt, staat me wel iets bij dat er in de krant ooit iets stond dat er een nieuwe vergunning was afgegeven. In dat geval zou er dan dus iets nieuws komen.

En na wat speurwerk, kom ik dan dit tegen: https://drimble.nl/vergunning/39502...verleende-vergunning-burgemeester-de-raa.html

Alleen voor zover mij bekend is daar nu nog niks te beleven. Maar eens in de gaten houden dan.
 
er gaat nu de ronde dat er appartementen komen in pand queenie

Ja, dat vernam ik ook.

Burgemeester de Raadtsingel 71 vind ik trouwens een bijzonder adres voor een eventueel privéhuis of iets dergelijks. Dat lijkt mij een kantoorpand op de hoek of net een woning naast het Aziatische restaurant op de andere hoek.
 
"De gemeente Amsterdam heeft terecht een hotel in Oud-West gesloten, omdat al 4 keer werd geconstateerd dat hotelkamers ter beschikking werden gesteld aan sekswerkers om klanten te ontvangen.", luidt de omschrijving van het onderstaande vonnis. Dat stelt de gemeente dus in het gelijk die een zogeheten last onder bestuursdwang heeft opgelegd. Dit betekent dat het hotel voorlopig gesloten blijft totdat de exploitatie qua regels en organisatie zodanig is aangepast dat er geen onvergunde prositutie meer kan plaatsvinden. De gemeente is wel bereid al gedurende de drie maanden die een dergelijke sluiting normaliter duurt gesprekken aan te gaan opdat een "schone" herstart van het hotel - waarschijnlijk onder een andere naam - eerder kan plaatsvinden.

Vonnis bestuursrechter
 
Zo'n overdreven gedoe allemaal. Natuurlijk krijgen die vrouwen geen vergunning, want gemeentes werken sekswerkers op alle fronten tegen ( op een handjevol na dan ).
Hoe kan je overlast hebben van mensen die enkel naar binnen en weer naar buiten gaan. Maar om het nou een bordeel te noemen, er werken max 2 vrouwen in dat huis 😳

Het wordt steeds leuker in Nederland voor ons 🙄
Joke, Dit zijn criminelen die tien, of zelfs honderdduizenden euro's verdienen aan het uitbuiten van vrouwen. Ze betalen een smak geld aan die huurder, dat wil je niet weten. En gewoon nog een uitkering trekken ook 😣
En dan een beetje zielig lopen doen met z'n zoontje 🥺
Trap die gast alsjeblieft het land uit!!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan