Recensie Jamilla, Carpe Diem Oss 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peter Conrads

Stamgast
348
15/09/21
137
50
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://carpediemmassage.nl/masseuses/jamila
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week bij Carpe Diem geweest in Oss.

Alleen Jamilla was toen beschikbaar. Ze is een jonge dame uit het midden oosten (geboren in NL, dus Nederlands sprekend). Met lang donker haar, slank lijf, kleine borsten.
Ik denk dat ze nieuw is, dat ze dit misschien een paar weken of maanden doet.

Massage was op zich prima, maar niet het beste wat ik tot nu toe op massage gebied meegemaakt hebt.
Toch kreeg ze het voor elkaar dat ik mij ontspannen en geil voelde door haar massage.

Met respect mocht ik haar aanraken, dus niet haar poes aanraken. Ik denk niet dat er extra mogelijkheden zijn.

Ze heeft mij lekker naar een hoogtepunt gebracht, ondanks de gemiddelde massage. Waarschijnlijk komt het door de klik die ik met haar had.
Dat neem ik ook mee als ik besluit terug te gaan naar haar.

Ik zal dan wel verzoeken om sneller op mijn rug te mogen liggen, om zo langer van haar koppie en lichaam te genieten.

De foto's op haar profiel komen niet overeen. Ze heeft GEEN grote borsten

Hoewel deze foto enig zins de waarheid toont: https://carpediemmassage.nl/media/cache/mobile/media/girl/Alice/Medina.jpeg

Echter zie ik dat de map en naam van deze foto Alice en Medina is (Alice/Medina.jpeg). Heeft deze dame misschien besloten haar naam te veranderen en is ze eerder werkzaam geweest onder de naam Alice en/of Medina. Misschien heeft iemand anders hier meer info over?

LOOK A LIKE:
ik vind haar lijken op actrice ' Nina Bloomgarden' . Redelijk onbekend nog.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan